Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:36:37
29.06.2008
Zdendis
-> Eidy: Jj,brzdovka je pěkná potvora,loni mi taky z levého předního brzdiče začala propouštět a z tekla na kolo a to ji rozházelo v bodběhu,takže po zaparkování do garáže,namě čekalo nemylí překvapení v podobě rozežraní barvy8
12:48:09
27.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Co vidím na obrázku, tak je to obyč hadice s opletem, kterou tě dají v autodílech a ty prosáknou raz dva a navíc barví brzdovku tak, že je za chvíli černá. Ty hadice z EPDM pryže jsou odolné i kyselině, našel je Pilot 105 a musíš je koupit v nějaké speciálce možná na objednávku. Jediná nevýhoda je, že je to 6tka a dost blbě se nasazuje, ale jde to.
12:24:05
27.06.2008
Eidy
-> Tuner#2: Nevím jaký tam mám, ale 3 roky držely a týden po Doksech tohle.
11:48:40
27.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Hele pane, ty hadičky sežeň si hadici z EPDM pryže a budeš mít od brzdovky klid. Mám je tam přes dva roky a je sucho.4
11:25:01
27.06.2008
Milos
-> Eidy: no vis ze to vypada lepsi na zivo jak ten VT ..
00:31:03
13.06.2008
Fifa
-> Eidy: 1 3

Ale ty napady se hodi4
00:45:57
12.06.2008
WMA - navigátor :)
-> Eidy: -> Tuner#2: Opravdu podmetna diskuze 1
18:40:24
11.06.2008
MATTESS
-> Tuner#2: -> Eidy: 1
16:41:32
11.06.2008
Eidy
-> Tuner#2: tyjo to je zajímavej názor. Asi ho budu muset prezentovat na vhodných místech 3
16:29:52
11.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: NJ to je jak se sexem, čím víc ho děláš, tím je to kvalitnější 1
16:25:55
11.06.2008
Eidy
-> Tuner#2: Nic si z toho nedělej. Až budeš stavět třetí nápravu tak si to taky vychutnáš na maximum.
16:24:20
11.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tak to jsem posera, bál jsem se, že se pak může rozpadnout, ale tak Tys byl vždycky větší extrémista, tak pokud to přežiješ, tak mám námět na úpravu :-D
16:21:50
11.06.2008
Eidy
-> Tuner#2: jj5
16:04:22
11.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: A jak se tě to tam vešlo? To jsi propiloval tu drážku v kozlíku?
16:01:40
11.06.2008
Eidy
-> Tuner#2: odhaduju vyosení tak na 2mm. Jo a těch 6mm jsem přidal navíc k původním podložkám. Kapišto?4
15:50:04
11.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Já mám nahoře 6 nebo 7mm taky, prostě maximum co tam šlo bez úpravy kozlíku aby se ještě chytnul ten šroub dolů do nápravnice a je tam necelý 1° To jen pro info, je otázka jak moc excentricky jsou ty silentbloky udělané.
15:47:03
11.06.2008
Eidy
jsem zvědavej až změřím odklony předních kol. Podle mě tam budou slušný štafle páč jsem pod domečky horních ramen přidal 6mm a tvrdé silentbloky od Jate-line jsem natočil excentricky. Ony totiž nemají díru veprostřed, ale mimo osu. Tak jsem je natočil tak, aby šlo horní rameno dovnitř auta a spodní ven z auta. Já to odhaduju tak na 5°1
09:03:13
11.06.2008
Eidy
-> gabo00000: Přesně jak píše Tuner2. Vzhledem k tuhosti pružiny se rameno dřív zastaví. Výška auta bude stejná jako teď. A co se tvrdosti týká tak to dělají hlavně tlumiče. Když tam dám sériové tlumiče tak nebude moc poznat, že jsou tam nejsou seriový pružiny. A bez tlumičů nepoznáš vůbec nic.

-> Zdenek z Lovo: Repasovat zrovna ne, ale rozebrat, umýt, zkontrolovat, přetěsnit, nový gufera a složit. Zvenku funguje řazení hladce tak snad ji nic nebude.

-> havlik: Neboj neboj4
18:01:47
10.06.2008
havlik
-> Eidy: myslíš na mě s těma pružinama co tam máš teď?40
16:42:33
10.06.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: no ja toto chapem --jasne ze sa to bude menej stlacat ale aj tak..mne seriova 230ka pokryvila tlmice a moc tvrda 185 ka piez par mm prepruzi..no ja nvm..rcite to ma pan dobre premyslene v tom nepochybujem len by som bol zvedavy na detaily..hlavne dorazy a pocity z jazdy6
Extreme Tyres