Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

06:42:27
07.07.2008
MATTESS
-> Eidy: hezký, takže budou on-board videa105
00:07:23
07.07.2008
Eidy
Teď jsem přišel z garáže. Je týden před závodem a jí zase finišuju. Takže vepředu zmizela montovaná vzpěra mezi tlumiči a přibyla navařená, vyměnil jsem olej a filtr, nandal vetši difuzory, nandal trubku místo tlumiče, vyrobil, nalakoval a namontoval držák kamery, rozebral brzdové hadičky od nádobky k válcům a v týdnu to musím dořešit, vyčistil obal převodovky a odvrtal zalomený šroub v talíři diferenciálu (to byl hnus), namontoval ventilátory na chladič a to je snad všechno.
22:16:53
02.07.2008
havlik
-> Eidy: a nebo ale to dá víc práce3
22:13:46
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: 1
22:12:37
02.07.2008
Eidy
-> havlik: Toho si všimnou, lepší bude naprat jim tam 4 bary 1

-> Tuner#2: Ber to tak, že ti dávám šanci vyhrát 3
22:11:20
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Asi hned za bednou už si taky nepamatuju. Uvidíme.1
22:09:05
02.07.2008
havlik
-> Tuner#2: musíš slovákům nenápadně upustit gumy3 3
22:08:34
02.07.2008
havlik
-> Tuner#2: brázdu nebral loni so dopadl vcelku dobře nevim kolikátej ale tak na bednu bys letos mohl ne?:) odlehčený auto4
22:02:47
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Třeba Tě ještě ukecáme, máme na to týden :-)



-> havlik: Zas nějakou brázdu?
21:58:18
02.07.2008
havlik
-> Tuner#2: tak nám to budeš muset ukázat ty4 Já sem letos nekonkurence schopnej a myslim že by to na těhle pneu bylo o něco lepší jak loni
21:57:27
02.07.2008
Eidy
Tak třeba příště kucí
11:21:23
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 02.07.08 00:07:28: A dopr... já si pořád říkal, že nejsi registrovaný pořád na Hrocháč 8 Těšil jsem se na Tvůj slalom...
08:02:53
02.07.2008
Zazaa
-> MATTESS: ja vim jak nejede bokem tak to neni ono :)
08:00:25
02.07.2008
MATTESS
-> Zazaa: když Eidyho nebaví jezdit rovně1
07:40:30
02.07.2008
Zazaa
-> Eidy: chlape ... 12. mas sprintovat v Hrochove Tynci na virtackem sraze :)
00:07:28
02.07.2008
Eidy
Tak s hadicema jsem to už vyřešil. Udělám si vlastní nádobku a natáhnu tam normální tlakový hadice a bude pokoj.

BTW: Tak jsem se přihlásil na vrchy dne 12.7. v Ústí nad Labem. Více info na www.carboniacup.cz

Můžete mě přijet podpořit i když jedu mimo pořadí (nevejdu se s Kóčou do žádné kategorie)
22:58:04
01.07.2008
MATTESS
-> Eidy: -> Zdenek z Lovo: ohledně hadic - použijte, to doporučil Tuner#2, mam je taky a sucho
22:51:23
01.07.2008
Zdenek z Lovo
-> Tuner#2: A co od firmy Gumex,mam od nich katalog tak se mužu podívat jestli to dělají.Jinak mě taky pěkně sere.Mam tam obič a prosakuje to přes ně10 Za to bych zabijel1
22:49:52
01.07.2008
Zdenek z Lovo
-> Eidy: A taky by jsi musel tak deset minut to turovat na volnoběch než by se ti nafoukala soustava1A pak ten zvuk při každým šlápnutí pssssssss 1
14:41:29
30.06.2008
Eidy
-> Zdendis: hmm, taky dobrý.

Přemýšlím jak přestavět brzdy na vzduch. Jednak by únik neměl vliv na lak a taky mě nemusí zajímat teplota varu. 1
Extreme Tyres