skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
06:42:27
07.07.2008
07.07.2008
MATTESS
-> Eidy: hezký, takže budou on-board videa
00:07:23
07.07.2008
07.07.2008
Eidy
Teď jsem přišel z garáže. Je týden před závodem a jí zase finišuju. Takže vepředu zmizela montovaná vzpěra mezi tlumiči a přibyla navařená, vyměnil jsem olej a filtr, nandal vetši difuzory, nandal trubku místo tlumiče, vyrobil, nalakoval a namontoval držák kamery, rozebral brzdové hadičky od nádobky k válcům a v týdnu to musím dořešit, vyčistil obal převodovky a odvrtal zalomený šroub v talíři diferenciálu (to byl hnus), namontoval ventilátory na chladič a to je snad všechno.
22:16:53
02.07.2008
02.07.2008
havlik
-> Eidy: a nebo ale to dá víc práce
22:13:46
02.07.2008
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy:
22:12:37
02.07.2008
02.07.2008
Eidy
-> havlik: Toho si všimnou, lepší bude naprat jim tam 4 bary
-> Tuner#2: Ber to tak, že ti dávám šanci vyhrát
-> Tuner#2: Ber to tak, že ti dávám šanci vyhrát
22:11:20
02.07.2008
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Asi hned za bednou už si taky nepamatuju. Uvidíme.
22:09:05
02.07.2008
02.07.2008
havlik
-> Tuner#2: musíš slovákům nenápadně upustit gumy
22:08:34
02.07.2008
02.07.2008
havlik
-> Tuner#2: brázdu nebral loni so dopadl vcelku dobře nevim kolikátej ale tak na bednu bys letos mohl ne?:) odlehčený auto
22:02:47
02.07.2008
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Třeba Tě ještě ukecáme, máme na to týden :-)
-> havlik: Zas nějakou brázdu?
-> havlik: Zas nějakou brázdu?
21:58:18
02.07.2008
02.07.2008
havlik
-> Tuner#2: tak nám to budeš muset ukázat ty Já sem letos nekonkurence schopnej a myslim že by to na těhle pneu bylo o něco lepší jak loni
21:57:27
02.07.2008
02.07.2008
Eidy
Tak třeba příště kucí
11:21:23
02.07.2008
02.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 02.07.08 00:07:28: A dopr... já si pořád říkal, že nejsi registrovaný pořád na Hrocháč Těšil jsem se na Tvůj slalom...
08:02:53
02.07.2008
02.07.2008
Zazaa
-> MATTESS: ja vim jak nejede bokem tak to neni ono :)
08:00:25
02.07.2008
02.07.2008
MATTESS
-> Zazaa: když Eidyho nebaví jezdit rovně
07:40:30
02.07.2008
02.07.2008
Zazaa
-> Eidy: chlape ... 12. mas sprintovat v Hrochove Tynci na virtackem sraze :)
00:07:28
02.07.2008
02.07.2008
Eidy
Tak s hadicema jsem to už vyřešil. Udělám si vlastní nádobku a natáhnu tam normální tlakový hadice a bude pokoj.
BTW: Tak jsem se přihlásil na vrchy dne 12.7. v Ústí nad Labem. Více info na www.carboniacup.cz
Můžete mě přijet podpořit i když jedu mimo pořadí (nevejdu se s Kóčou do žádné kategorie)
BTW: Tak jsem se přihlásil na vrchy dne 12.7. v Ústí nad Labem. Více info na www.carboniacup.cz
Můžete mě přijet podpořit i když jedu mimo pořadí (nevejdu se s Kóčou do žádné kategorie)
22:58:04
01.07.2008
01.07.2008
MATTESS
-> Eidy: -> Zdenek z Lovo: ohledně hadic - použijte, to doporučil Tuner#2, mam je taky a sucho
22:51:23
01.07.2008
01.07.2008
Zdenek z Lovo
-> Tuner#2: A co od firmy Gumex,mam od nich katalog tak se mužu podívat jestli to dělají.Jinak mě taky pěkně sere.Mam tam obič a prosakuje to přes ně Za to bych zabijel
22:49:52
01.07.2008
01.07.2008
Zdenek z Lovo
-> Eidy: A taky by jsi musel tak deset minut to turovat na volnoběch než by se ti nafoukala soustavaA pak ten zvuk při každým šlápnutí pssssssss
14:41:29
30.06.2008
30.06.2008
Eidy
-> Zdendis: hmm, taky dobrý.
Přemýšlím jak přestavět brzdy na vzduch. Jednak by únik neměl vliv na lak a taky mě nemusí zajímat teplota varu.
Přemýšlím jak přestavět brzdy na vzduch. Jednak by únik neměl vliv na lak a taky mě nemusí zajímat teplota varu.