skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
20:24:17
28.04.2009
28.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tak šťastnou cestu a krom sebe a zavazedal domů nic nevoz
00:19:40
28.04.2009
28.04.2009
pistaa
-> Eidy: jo jo uz sa nam vrat Eidy a prines mi buldozer, inak napadlo ma ze vymenim motor za nejake Lega co ty nato?? ja to myslim vazne
20:19:25
27.04.2009
27.04.2009
Eidy
-> TUNER: Jo, už mám těch prasáren tady dost Tohle by nevydržel ani Samantus.
-> petr s: Snad to nebude tak horký. To víš no, bejt v evropě tak si vezmu raději tágo. Takhle budu tvrdnout zasejc 20 hodin v letadle s dalšíma lidma. Ale první třída je aspoň víc klimatizovaná a čistší než normální.
Blbý je, že nemůžu mít mezipřistání v USA, páč nemám vízum a musím přes Mexico City. Kua.
Ale tak držte palce, aby se mě nějaká ta svině nechytla .
-> petr s: Snad to nebude tak horký. To víš no, bejt v evropě tak si vezmu raději tágo. Takhle budu tvrdnout zasejc 20 hodin v letadle s dalšíma lidma. Ale první třída je aspoň víc klimatizovaná a čistší než normální.
Blbý je, že nemůžu mít mezipřistání v USA, páč nemám vízum a musím přes Mexico City. Kua.
Ale tak držte palce, aby se mě nějaká ta svině nechytla .
19:14:26
27.04.2009
27.04.2009
petr s
-> Eidy: A to se ještě na tebe chystají na letišti www.novinky.cz/domaci/167
469-v-praze-jiz-vysetruji-
dva-lidi-kvuli-praseci-chr
ipce-oba-prileteli-z-mexik
a.html
18:58:52
27.04.2009
27.04.2009
TUNER
-> Eidy: Nj,to bude určo kvůli tej prasečině...)))
17:37:45
27.04.2009
27.04.2009
Eidy
Tak mi právě oznámily, že ode dneška do 6. května zavírají fabriku takže letím domů dřív
12:12:33
27.04.2009
27.04.2009
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> havlik: s tím bych asi souhlasil,ale pšššt
12:09:51
27.04.2009
27.04.2009
havlik
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: to jo akorát u tý 120tky mi nějak nepasuje to přirovnáni s těma krásnejma liniema atd:))) ted me tu spousta lidí zase ukamenuje
12:08:35
27.04.2009
27.04.2009
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Eidy: ted sem si to pořádněcelý přečetl, krásně napsaný, takových nás je asi víc, a nemusí to být jen eRo
11:12:28
27.04.2009
27.04.2009
Labros
-> Eidy: Klid, zatím tam zarvalo nejakych 100 lidi, a kolik obyvatel ma Mexiko? 50 milionu? ;)
06:10:39
27.04.2009
27.04.2009
TUNER
Hmmmm,hezký foto... ))))
05:30:05
27.04.2009
27.04.2009
Eidy
-> Tuner#2: Ještě vy začínejte. Stačí, že mladá je z toho na prášky.
-> Majklsto: Jsi asi první, kdo si toho všimnul
-> all: Na breberky zatím nebyla příležitost a asi ani nebude. Před chvíli jsem se vrátil z takový malý párty lidí co pracujou tady v LEGU a všechny holky se mnou chtěly tancovat a vyfotit se se mnou. Možná kdybych zůstal dýl...
Ale když jsem viděl domy průměrných občanů tady... Pánové, budmě rádi, že jsme v ČR. Všechny domy v těhle čtvrtích kam oko dohlédne jsou přízemní cca 5x8m a většinou mají vykousnutý roh jako takovou verandu 2x2m. A po celé délce je metrová ulička, abyste prošli na "zahradu" 1,5x5m a ta je vybetonovaná a obehnaná zdí bo všude okolo jsou baráky. Takže pro 4-5ti členou rodinu zbývá na život cca 27m čtverečních.
Jinak kdyby vás to zajímalo, tak tady se pracuje 6 dnů v týdnu. První rok máte 6 dnů dovolený, další rok 7, další rok 8 atd. atd. Nevím kolik je maximum a nevím jestli se to přenáší ze zaměstnání do zaměstnání.
No není u nás krásně?
-> Majklsto: Jsi asi první, kdo si toho všimnul
-> all: Na breberky zatím nebyla příležitost a asi ani nebude. Před chvíli jsem se vrátil z takový malý párty lidí co pracujou tady v LEGU a všechny holky se mnou chtěly tancovat a vyfotit se se mnou. Možná kdybych zůstal dýl...
Ale když jsem viděl domy průměrných občanů tady... Pánové, budmě rádi, že jsme v ČR. Všechny domy v těhle čtvrtích kam oko dohlédne jsou přízemní cca 5x8m a většinou mají vykousnutý roh jako takovou verandu 2x2m. A po celé délce je metrová ulička, abyste prošli na "zahradu" 1,5x5m a ta je vybetonovaná a obehnaná zdí bo všude okolo jsou baráky. Takže pro 4-5ti členou rodinu zbývá na život cca 27m čtverečních.
Jinak kdyby vás to zajímalo, tak tady se pracuje 6 dnů v týdnu. První rok máte 6 dnů dovolený, další rok 7, další rok 8 atd. atd. Nevím kolik je maximum a nevím jestli se to přenáší ze zaměstnání do zaměstnání.
No není u nás krásně?
21:46:56
26.04.2009
26.04.2009
Majklsto
-> Eidy: velmi pekná úvaha alebo opis alebo co to je
trochu sa s tým stotožnujem
trochu sa s tým stotožnujem
19:32:29
26.04.2009
26.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Dneska ve zpávách proběhlo, že se šíří nějaký smrtelný vir prasečí chřipky, tak to tam koukej dodělat a rychle domů
19:30:46
26.04.2009
26.04.2009
Vitek
-> Eidy: nevyřešl na auto žárlí každá
-> Pavel P..: -> Bery: tak nějaký vzpomínky mít musí a rovnou by měl dárek i pro přítelkyni
-> Pavel P..: -> Bery: tak nějaký vzpomínky mít musí a rovnou by měl dárek i pro přítelkyni
18:19:44
26.04.2009
26.04.2009
Pavel P..
-> Bery: třeba nějaký exotický breberky
18:07:38
26.04.2009
26.04.2009
Bery
tak bacha ať si odtamtud něco nepřivezeš
16:03:57
26.04.2009
26.04.2009
Eidy
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Jen dva prstíčky ...
-> Vitek: Tím bych možná vyřešil víc věcí než jen žárlení
-> TUNER: Koukám, jak mě máte přečtenýho
-> Vitek: Tím bych možná vyřešil víc věcí než jen žárlení
-> TUNER: Koukám, jak mě máte přečtenýho
07:50:44
26.04.2009
26.04.2009
TUNER
-> Eidy: Hmmm,tak pokud tam máš takovýhle Mexický roštěnky,tak bych věřil že už se nevrátíš.................
....ale protože máš Koču tady v garáži,tak vim že se vrátíš,tak si aspoň jednu mexičanku přivez sebou...
00:00:42
26.04.2009
26.04.2009
Vitek
-> Eidy: hlavně nezapomen ty fotky na kterejch máš u sebe ty 2 žaby ukázat mladé at má taky radost,aspon něbude tolik žárlit na koču