-> Rom3l: Jestli je to slušná porce je otázka. Nejede to špatně, ale když ti někdo slíbí něco co pak nedostaneš, tak bys byl taky zklamanej.
-> Trax: Nenene. Rozdíl byl i při nízkých rychlostech jak píše T2.
-> pistaa: Vím přesně co potřebuju. Tvůj motor LEGO už čeká pod postelí
skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:42:56
03.05.2009
03.05.2009
Eidy
21:49:31
03.05.2009
03.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Trax: I zrychlení budem mít podobné, protože na výjezdu z boxů mě neujel, ale ujížděl mě v zatáčkách, kde si to Eidy dává víc než já a to díky lepšímu podvozku a taky měkčím gumám. Mě to hodně klouzalo.
13:34:19
02.05.2009
02.05.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Eidy: teď je ten výkon reálný..
10:26:51
02.05.2009
02.05.2009
Trax
-> Eidy: A meril si nekdy zrychleni? Na tom okruhu jsi mu neujizdel treba prave kuli kratke prevodovce... Protože maš už při 160stejny otacky, jako tuner pri 180... je to jen teorie
01:47:57
02.05.2009
02.05.2009
pistaa
-> Eidy: pocuj ved ak ti tvojich 105- nestaci vies co treba dat prec a naopak co pridat aby to slo lepsie.. a ako toho 9.5?? mame tu super Krusovice, a postel mas pripravenu taktiez ;)
03:43:48
01.05.2009
01.05.2009
Rom3l
-> Eidy: rozumim.ale i tak to je na ten motor slušná porce koní.mimochodem ten delší citát nebo jak to mám nazvat... bohužel nemám garáž,za to když jsem dostal první auto po tetě (asi v 16ti) stálo před domem,a to jsem tehdy měl ještě tolik času,že jsem něco podobného prožíval taky.ale teď už o tom moc nepřemýšlím.změnil jsem se,tak jako se mění vše.a trochu mě to štve,za to doufám že jestli se mi podaří dostavět auto podle mejch představ,se mi tohle \"věznění duše\" zase vrátí
03:06:25
01.05.2009
01.05.2009
Eidy
-> Rom3l: Vycházím hlavně ze zkušenosti z Mostu. Tuner2 má odbržděných 89 koní, má převodovku s delším SP a auto o cca 100kg težší. To znamená, že já se 105 koňmi bych mu musel ujíždět dost razantně a to se rozhodně nekonalo. Proto odhaduju tenhle výkon.
Je to jen další ukázka práce pana motoráře, který mi slíbil 105+.
No jo no, holt jsem skočil na úžasný řečičky a na doporučení (některých) spokojených zákazníků.
Je to jen další ukázka práce pana motoráře, který mi slíbil 105+.
No jo no, holt jsem skočil na úžasný řečičky a na doporučení (některých) spokojených zákazníků.
02:02:22
01.05.2009
01.05.2009
Rom3l
-> Eidy: docela odvaha na tipování výkonu nepřemýšlel jsi někdy zkusit si výkon změřit?škoda že jsi od Prahy tak daleko,u nás v učilišti to dělaj za 500 což je na Prahu prej docela levný
23:55:14
30.04.2009
30.04.2009
Eidy
-> Rom3l: To se ti nezdá. Mě se naopak zdá, že slibovaných 105 tam prostě není a tak jsem to upravil na, podle mě reálnou, hodnotu.
21:53:57
30.04.2009
30.04.2009
Rom3l
-> Eidy: koukám že jsi trochu stáhnul výkon motoru,nebo se pletu že tam bylo 105 koní..?
11:07:39
30.04.2009
30.04.2009
radekp
-> havlik: Zakázat ženskou, piva s Pistou....a je to
10:58:44
30.04.2009
30.04.2009
havlik
-> radekp: když se eidy nebude zase někde flákat v zahraničí a nahánět tam nějaký chřipky tak to stihne:)
10:53:02
30.04.2009
30.04.2009
radekp
-> Tuner#2: Eidy psal,že stíhá vyjet až na podzim
-> Eidy: Nebo to stíháš? Rád bych Kóču viděl naživo!
-> Eidy: Nebo to stíháš? Rád bych Kóču viděl naživo!
23:39:33
29.04.2009
29.04.2009
Eidy
-> pistaa: Já taky. A chuť mi určitě nechybí.
23:33:34
29.04.2009
29.04.2009
pistaa
-> Eidy: To sme rady.. a pivo ti chuti?? :D
23:09:12
29.04.2009
29.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tak to je dobře. Tak jak jsme si řekli - za dva měsíce je Hrocháč a chci Tě vidět na slalomu
P.S. Pěkná úvaha, moc hezky se to četlo.
P.S. Pěkná úvaha, moc hezky se to četlo.
23:03:53
29.04.2009
29.04.2009
Eidy
Už jsem dom živ a zdráv
22:45:38
29.04.2009
29.04.2009
pistaa
-> Zazaa: to snad nie planujem aby ma navstivil takze snad sa to da dokopy a ty hlupaci najdu nieco proti tomu..
18:02:29
29.04.2009
29.04.2009
Zazaa
nojo hlasili ze do nemecka a rakouska s tim uz nekdo priletel tak treba bude Eidy slavnej jako prvni u nas :)
08:57:00
29.04.2009
29.04.2009
TUNER
Myslim že Eidy se pár dní neozve...si ho nechají f karanténě