Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:17:29
02.01.2021
Eidy
Sehnal jsem 0,8 hliník, tak jsem se pustil do výroby bočních krytů palubky. Nejprve 2 prototypy z kartonu a pak z plechu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 02.01.2021 19:17:29
22:15:07
27.12.2020
Eidy
-> Tomáššš: Jen tak trošku. 1 V lednu dorazí další díly, tak budu zase vylepšovat. 4
17:20:59
26.12.2020
Tomáššš
-> Eidy 18.12.20 22:10:06: zase sme v tom vrtáte pane doktoře ? 1
09:52:06
21.12.2020
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 20.12.20 23:25:53: Dojdi se podívat do vaší Fabie, jak tam drží ventilátor. Teda pokud tam není klima4
09:00:47
21.12.2020
Eidy
-> Tuner#2: Něco takovýho.
23:25:53
20.12.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 20.12.20 23:22:12: Takže něco jako drc páska?



-> Milan 136 20.12.20 23:08:25: To bych měl strach, že to poškodí chladič vibracema.
23:22:12
20.12.2020
Eidy
-> Milan 136: Skoro.

-> Tuner#2: Taková ta univerzální sada. race-shop.cz/montazni-pri slusenstvi-k-ventilatorum/ 1561-montazni-sada-ventila toru-chladice.html Nic speciálního. 4
23:08:25
20.12.2020
Milan 136
23:06:22
20.12.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 20.12.20 14:14:44: pěkný, ale jak je to chycené do té voštiny?
21:45:47
20.12.2020
Eidy
-> MVM: V koloně se mi to vždycky začalo hřát, ale díky přetlaku jsem to naštěsti nikdy neuvařil. Takže tohle by mělo rozumně pomoct.

-> vhml: Jj, dokud se auto hýbe, není problém. Při stání je to jiná story. Tak snad to takhle postačí.
21:14:40
20.12.2020
vhml
Já bych spíš čekal, že i ty dva to nemůžou zvládnout. Byť ty Spaly mají obrovský průtoky.



Jsme třeba měli problém na tom Činově letos, že jsem vykroužil kolečko pro diváky a i přes zapnutej větrák se to v tu ránu přehřálo, jak ten roztopenej motor neměl vzduch od náporu ale jen od větráku.
21:12:45
20.12.2020
MVM
-> Eidy: Tak ja mam řekněme stejny chladič a jeden vetrak a ne tak kvalitni jako Spal. Záleží jak moc se to hřeje. Ale zavodni auta nemivaly vetrak a tak tenhle adrenalinek dobre znam3
21:07:41
20.12.2020
Eidy
-> MVM: Radši dva, povíme si v létě, až pojedu někde přes město. Rozhodně se tím nic nezkazí. 4
17:50:42
20.12.2020
MVM
-> Eidy: Stacil by i jeden 4
17:28:36
20.12.2020
Eidy
-> T: 1 Teď ještě, aby to opravdu fungovalo.
15:14:47
20.12.2020
-> Eidy: to je dost, kdo se měl koukat jak jsi v koloně nervózní 3 5 156
14:24:06
20.12.2020
ZdrubT
-> Eidy: Hezká práce.156
14:16:00
20.12.2020
Eidy
Je to na milimetry. K tomu lehce dotažena přední ložiska a svisláky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.12.2020 14:16:00
14:14:44
20.12.2020
Eidy
2 Spaly se tam vešly jen tak tak.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 20.12.2020 14:14:44
22:10:06
18.12.2020
Eidy
Sice jsem od úterý doma, ale dělal jsem věci na baráku. Dneska opravdu začíná volno. 1 Konečně budou ventilátory na chladiči.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.12.2020 22:10:06
Extreme Tyres