-> Eidy: Asi až za rok... Nevychází nám termíny a Kroměříž bych si zajel, ale asi se nevejdu do rozpočtu. A viz moje pracovní tempo... (makajíc na baráku a kolem něj...)
nevim jak je to s STK na Běšiny - že bych jako předjezdec zajel na pivo a smažák, ty km, co se tam najedou už jsou pěkný jako zpestření
-> MVM: Letos poprvé jezdím na 5° v omezovači a je to super adrenalin
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
09:26:18
17.07.2024
17.07.2024
Bery
20:54:31
16.07.2024
16.07.2024
MVM
-> Eidy: I tak je to slušný
20:41:48
16.07.2024
16.07.2024
Eidy
-> MVM: Na NS by to asi šlo, ale tak statečnej jsem ještě nebyl. Dostal jsem se na cca 6400 ot/min.
20:29:16
16.07.2024
16.07.2024
MVM
-> Eidy: Když píšeš o sériový pětce, tak ji dokážeš dotočit k maximálním otačkám? ( samozřejmě třeba na Nordschleife? To máš slušný topspeed.
14:49:01
16.07.2024
16.07.2024
Eidy
-> pavucina: Jak jsi to naladil, tak to jede.
-> JuroSport: To tak děti mívají. Vydržej všechno.
-> Bery: Ty máš času dost. Kdy jedeš další závod?
-> JuroSport: To tak děti mívají. Vydržej všechno.
-> Bery: Ty máš času dost. Kdy jedeš další závod?
12:04:12
16.07.2024
16.07.2024
Bery
a já ještě nepovolil ani lyžinu pod motorem..
11:47:56
16.07.2024
16.07.2024
JuroSport
-> Eidy 15.07.24 21:03:30: Tak hlavne, že to fachčí ďalej...
To má asi väčšina našich polovičiek tento dojem a to ja jazdím naozaj pomaly.
Jediny člen mojej rodiny, čo má rád naozaj svižnú jazdu, je moja malá a to od narodenia
To má asi väčšina našich polovičiek tento dojem a to ja jazdím naozaj pomaly.
Jediny člen mojej rodiny, čo má rád naozaj svižnú jazdu, je moja malá a to od narodenia
10:54:26
16.07.2024
16.07.2024
pavucina
-> Eidy: Tak když jsem te v neděli potkal v proti směru, tak si opravdu měl na spěch Ve spojení s mým spěchem jsi vypadal jako červená šmouha.
21:03:30
15.07.2024
15.07.2024
Eidy
Děkuji za radu, pánové. Dneska jsem to rozebral. Matky zatažený, zaklepnutý. Kolečka od pohledu nic, zkoumal jsem je i pod lupou. Moc hezká sada kol, ale z nějakého důvodů nekámoší. Dal jsem tam fungl novou sadu pětkových kol a je po problému. Večer jsem najel asi 60 km a paráda. Vzal jsem po dlouhé době i ženu a přišlo ji, že jezdím moc rychle a nestačí se kochat.
13:30:31
15.07.2024
15.07.2024
vhml
-> Eidy 14.07.24 21:17:22: inu stane se. Nám loni skrz povolený horní víko vylítal prevodak ze stary oktavky na Vltave a protoze vymena je proces na 3 hodiny, tak jsme to riskli jen s dolitim, ale druhej den z toho byl totalsrot jeste pred polednem.
10:55:14
15.07.2024
15.07.2024
COL
U mne kdysi převodovka kvicela na 5q při zaberu. Nález byly volné matice, jinak nic. Stále zajištěné, ale volne. Větší vůle byla na hnanem (sic!) hřídeli :).
09:17:29
15.07.2024
15.07.2024
Eidy
-> MVM: Pouze 1 a 2 jsou upravený, zbytek serie. Ale mohl jsem vylosovat kolečka, který spolu nekamarádí. Matky jsou zatažený, ale pro jistotu shodím víko, omrknu to a kolečka vyměním.
Díky, pánové.
Díky, pánové.
08:13:15
15.07.2024
15.07.2024
MVM
-> Eidy: Tak jak píšou kluci. Ty máš asi pětku taky neseriovou. Tak to někdy dělá i nestandardní druh ozubeni. (Mam teda všude rovný zuby a tam píská každý kvalt jinym tónem).
Myslim že ty si matky pohlídáš že je volný nemáš. To samý axiální vůle. Pokud sis to dělal sam.
Samozřejmě ty kolečka pětky můžou být načnutý z minula.
Myslim že ty si matky pohlídáš že je volný nemáš. To samý axiální vůle. Pokud sis to dělal sam.
Samozřejmě ty kolečka pětky můžou být načnutý z minula.
06:32:39
15.07.2024
15.07.2024
T
00:39:06
15.07.2024
15.07.2024
Eidy
-> Bukaj 15.07.24 00:34:46: Troufám si říct, že ne. Ta převodovka jezdila od roku 2020 a byla pořád tichá. Zkurvil jsem si ji až letos.
-> Bukaj 15.07.24 00:38:55: Takže říkáš to samé, co MOLSO. Mrknu na to.
-> Bukaj 15.07.24 00:38:55: Takže říkáš to samé, co MOLSO. Mrknu na to.
00:38:55
15.07.2024
15.07.2024
Bukaj
-> Eidy 14.07.24 21:17:22: Pětkové soukolí kvílí, když se povolí matky na hřídelích (hlavně na hnacím), případně - pokud byly dlouho povolené a pak někdo vymezil vůle, nebo když se dá nové kolo a nesedne si s druhým...
00:34:46
15.07.2024
15.07.2024
Bukaj
-> Eidy 13.07.24 20:42:04: Když koukám na ten tvar toho původního zubu, tak nebyla spíš příčina blbě nastavený záběr kol stálého převodu?
23:31:34
14.07.2024
14.07.2024
Eidy
Ještě jsem dneska loggoval za jízdy (záznam z jednotky motoru za provozu) a dle všeho to vypadá, že sání v bočním okně za jízdy lehce přeplňuje a přes lambda sondu musí jednotka přikrmovat. Takže v pohybu má Kóča o nějakého koníka navíc než na brzdě. (konzultováno s mistrem ladičem pavučinou)
23:20:50
14.07.2024
14.07.2024
Eidy
-> MOLSO: Zajímavý. Může být. Takže buď vyměnit pětkový kola a nebo čekat, až si to sedne.
Vypustil jsem olej a žádný inferno jsem nenašel. Na magnetech trochu bordel, ale vzhledem k novým dílům asi očekávatelné.
Díky Molsíku.
Vypustil jsem olej a žádný inferno jsem nenašel. Na magnetech trochu bordel, ale vzhledem k novým dílům asi očekávatelné.
Díky Molsíku.
23:05:17
14.07.2024
14.07.2024
MOLSO
-> Eidy: opotrebene zuby 5 koveho sukolia.
Vacsinou sa to stane ked prevodovka jazdila s axialnou volou predlohoveho hriadela a pri zábere sa kolesa na 5 stupni krizili voci sebe a opotrebila sa stycna plocha zubov. Po vymedzeni vole hornej hriadele piskot ako svina
Vacsinou sa to stane ked prevodovka jazdila s axialnou volou predlohoveho hriadela a pri zábere sa kolesa na 5 stupni krizili voci sebe a opotrebila sa stycna plocha zubov. Po vymedzeni vole hornej hriadele piskot ako svina