Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:30:03
09.07.2024
Bukaj
-> ajok 09.07.24 23:01:55: Poprvé se mi to stalo z ničehonic při rozjezdu - jednička, spojka, lupnutí a hroznej rachot (naštěstí se ulouply jen dva zuby, takže vždycky aspoň jeden zůstal v záběru a dojel jsem ještě cca 45 km domů). Podruhé za to mohl asi kouslý diferák, při rozjezdu na jedničku do levotočivé zatáčky - první metry dobrý, pak v zatáčce v tom luplo s auto se začalo vzpouzet při přidání plynu - ujel jsem ještě asi 200 m, abych nezůstal stát na mostě, zamnou olejová čára - ruplo jedno boční víko diferáku. Co přesně se tam stalo, to ani po letech nevím - dodnes jsem tu převodovku neotevřel - jak jsem ji hodil do kůlny, tak tam leží už 3? roky...7
23:23:49
09.07.2024
Bukaj
-> Eidy 09.07.24 20:33:26: Ajaj, to znám moc dobře a nikdy mne to nepotěšilo...8
23:18:23
09.07.2024
Eidy
-> ajok: SP už při vysokých rychlostech kvičel. Tohle ruplo při výskoku resp. dopadu z velkýho Karussellu. Jak to dostalo kopanec, tak šly všechny zuby naráz. Naštěsti to neroztrhlo skříň a nic nevyteklo.
23:01:55
09.07.2024
ajok
-> Eidy 09.07.24 22:53:29: tak u nivy bylo napred podivne vrzani a jelo to tiz a tiz az jsme najednou leteli na okno, kdyz se diferak kousnul, ale tady mi je jasne, ze je to jine a stesti, ze se to nekouslo, ale to asi i diky tomu, ze to bylo v poradnym zaprahu... nebo myslis, ze se to stalo nahle, ze se ulomil jeden zub a pak se ocesaly ostatni? to je asi nejpravdepodobnejsi
22:53:29
09.07.2024
Eidy
-> ajok 09.07.24 22:24:10: V jakým smyslu bordel?
22:24:10
09.07.2024
ajok
-> Eidy 09.07.24 20:33:26: no pekne... a jak se to chovalo predtim? to preci muselo delat nejaky bordel9
22:15:13
09.07.2024
Eidy
-> k.jarek: jop. Hruška bude komplet oholená.
20:54:33
09.07.2024
k.jarek
-> Eidy: Jejda10 1 To je z SP?
20:33:26
09.07.2024
Eidy
Chtěl jsem vypustit olej z převodovky a vytekly zuby. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 09.07.2024 20:33:26
20:03:08
09.07.2024
radekra
-> Eidy: Co se stalo na Nordschleife?
12:42:47
17.06.2024
Eidy
-> vhml: Samozřejmě by se mi líbilo, kdyby to šlo všechno sekat stejně, ale cílem asi je rozhazovat rytmus. Ale mě se to líbilo. Jeden z nejlepších slalomů.

-> MATTESS: Chápu. To se tak někdy stane.
11:59:18
17.06.2024
MATTESS
-> Eidy: letos mi Běšiny kolidovaly s kolama. Plánoval jsem je o týden dřív, ale většině se to nakonec hodilo další týden. Někdy se to nepovede vše zkloubit
09:44:02
17.06.2024
vhml
-> Eidy 17.06.24 09:38:08: to hezký postavení mi těší 5 4 Já musím nějak zjistit jak v passatu namačkat aspoň esp sport, protože mi na druhý místo absolutně chyběla sekunda a celý to blikalo jak vánoční stromeček 3
09:38:08
17.06.2024
Eidy
-> MATTESS: Jojo. Kvůli nedorozumění při organizaci. Ale bylo to hezky postavený. Kdes byl ty?
09:05:13
17.06.2024
MATTESS
-> Eidy: jezdilo se v Klatovech na buzeráku? A samozřejmě gratulace
17:43:35
16.06.2024
Eidy
-> k.jarek: -> rsvancara: Díky.



Zvenku to tak nevypadá, ale dopadlo to.
Škoda 110R - jarní sraz Škoda Běšiny 2024
17:29:18
16.06.2024
rsvancara
Super ;-)
upraveno 1x, naposled 16.06.2024 17:29:58
17:14:00
16.06.2024
k.jarek
-> Eidy: Pěkná práce, gratulace6
17:03:28
16.06.2024
Eidy
Máme za sebou další krásný sraz v Běšinech a zadařilo se. Nejhezčí eRko a první místo na slalomu ve třídě i absolutně. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 16.06.2024 17:03:28
22:13:48
04.06.2024
Eidy
-> vhml: Koukal jsem na to a AR1 je v tomhle rozměru podle tabulek výrobce jen o 4 mm širší. 8
Extreme Tyres