Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:52:35
14.04.2022
Eidy
-> Lubes120: Ale to bylo jen příliš nízkým tlakem v pneu. Jinak je to moc hodná holka, co stíhá mnohem novější auta. 1
22:41:36
14.04.2022
Lubes120
-> Eidy 14.04.22 22:12:02: kope ale riadne v tých zákrutách
22:12:02
14.04.2022
Eidy
-> Lubes120: Jj, rozklikni kanál a je to včerejší stint 3. Skoro na konci.
22:06:23
14.04.2022
Lubes120
-> Eidy 14.04.22 22:01:49: aj z toho výletu máš video?
22:01:49
14.04.2022
Eidy
-> kpt.Budha, Lubes120: Je zajímavý, že zatímco krizovka s báwem mi přišla z auta celkem v pohodě, zvenku to vypadá děsivě. A naopak výlet do kačírku vypadal naživo děsivě a podle videa celkem pohoda.
21:58:28
14.04.2022
Lubes120
-> Eidy 14.04.22 21:51:15: celkom tesnotka9
21:57:11
14.04.2022
kpt.Budha
-> Eidy: Hodně dobré. Jak časy, tak tak krizovka 9
21:51:15
14.04.2022
Eidy
-> Skury: Jo, to mě taky hrozně baví. 1 Ale pořád by mě zajímalo, jak je to možný.



Zdrubák našel video, kde je největší krizovka ze včera. Onboard jsem nenatáčel, protože jsem "jenom zajížděl" nový kotouče. 1 Mrkněte na čas 5:15.

m.facebook.com/story.php? story_fbid...
18:26:00
14.04.2022
ZdrubT
-> Eidy 14.04.22 16:41:53: To neni možný3 3 já za to nemužu.
18:01:47
14.04.2022
havlik
-> vhml: -> Eidy: 3 3 3
17:54:39
14.04.2022
Skury
Me se libi, jak "starej kepl" pěkně prohani novejsi auta. 1
16:41:53
14.04.2022
Eidy
-> vhml: Nesmím tolik kamarádit se zdrubákem. 3 3
16:02:40
14.04.2022
vhml
-> Eidy 13.04.22 21:40:55: trochu prizvednout a muze rovnou na Revival 3
15:09:22
14.04.2022
Eidy
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Zadek byl zase víc veselý, protože jsem snížil tlak. A bylo to už moc málo. A kdyby někdo namítal, že třetí jízda byla podobná, tak ano. Jelo se hned za sebou, nebyl čas dofukovat.
08:19:29
14.04.2022
m8rinek
-> Eidy: všechno špatně :))) Elise trochu bojim, navíc nová kola v Berlíně a při přezouvání jsem si chtěl zrovna sřihnout geošku



Jazz(rozumněj kompresorová mx5) aktuálně nemá brzdy na předku a někdo rozšťoural motor.



Tak uvidím, kterým směrem to hecnu...
06:39:26
14.04.2022
Lubes120
-> Eidy 13.04.22 21:39:57: tak to naštve...mohli by tam dať jemnejšiu frakciu štrku 5
05:07:21
14.04.2022
-> m8rinek 13.04.22 21:57:26: co to je za otázku, Elise 40 5
22:20:40
13.04.2022
Eidy
-> m8rinek: Jako kompresor asi dobrej. Ale já bych vzal Elise.
21:57:26
13.04.2022
m8rinek
-> Eidy: já jsem přišel 28.4 k nějaký volný jízdě nebo co a vůbec nevim čim pojedu :(. MX5, CooperS, MX5kompresor, nebo Elise? Dilema veliký, všechno má svoje pro a proti...
21:54:17
13.04.2022
Eidy
-> m8rinek: To snad zvládnu rychleji. Ale jinak super. Spousta baworáků, dvě 911, jako sešlost slušná. Měl jsem respekt, ale nakonec jsme okřídlený šíp uhájili statečně.

Svezl jsem kolegyni z práce a po první jízdě jí to stačilo.
Extreme Tyres