Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

13:40:15
07.04.2022
vhml
-> gim 07.04.22 13:35:08: s LR jsme v Rakousku brnkli kolem o sloupek plotu a taky z toho prasknul kotouč. To by mi zajímalo jaký deformace tam v tu chvíli musí probíhat, že škrtnutím kola se to celý zdeformuje a asi o brzdič praskne kotouč. Ale do cíle chyběla jen divácká městská, tak se kotouč poladil flexou aby tak nemlátil do destiček a nějak se s tím dojelo :-)
13:35:08
07.04.2022
gim
-> MVM: strejdovi po trefení nějakého patníku v pangejtu prdnul kotouč na soutěžním Meganu. Do teď si pamatuju garážovou trofej - kde byl prasklej ráfek Speedlinu, na něm napečená půlka kotouče i se šteftama a snad i kus náboje jak se to vytrhlo z těhlice.
upraveno 1x, naposled 07.04.2022 13:35:26
12:52:11
07.04.2022
minno
-> Bukaj 06.04.22 23:34:08: Ak nezabudnem pri najbližšej príležitosti, zmeriam.
12:31:05
07.04.2022
vhml
-> MVM 07.04.22 12:17:15: tam ani žádná prasklina nebyla ( nebo leda zezadu? ) . Naštěstí to ruplo na dvoře, za jízdy by to asi byl větší problém než 1300 za pár novejch kotoučů.
12:17:15
07.04.2022
MVM
-> vhml: Věřím. Vim o autě M3 kde se oddalovala výměna popraskanych kotoučů...a v Mostě to vzalo ssebou,disk,těhlici,trmen samozřejmě a hromadu dílů v podběhu. Takže hlavně ze se ušetřilo za kotouče....3
10:36:59
07.04.2022
vhml
-> MVM 07.04.22 06:51:01: mě loni prasknul zadní kotouč na Mazdě, to jsem koukal jak blázen. Přijel jsem "normálně" domů. A než jsem to zastrkal do garáže, tak kotouč roztrženej, že tam na obvodu byla třeba 5mm mezera. Kdyžtak můžu do wacapu poslat fotku pro zajímavost.
upraveno 2x, naposled 07.04.2022 10:37:50
06:51:01
07.04.2022
MVM
Za celou dobu jsem na opravdových zavodničkach snad nenaměřil opotřebení kotoučů, nebo jen minimalni. Vždycky to měníme kvůli trhlinám vlivem tepla...
23:34:08
06.04.2022
Bukaj
-> minno 05.04.22 15:05:39: Schválně změř - já teď dával nové kotouče, přičemž tenčí z těch starých měl 6 mm, druhý (na straně, kde byl zatuhlý pístek) 7 mm...6
16:32:54
05.04.2022
minno
-> vhml: No, ale ten môj teda už vyzerá dosť "tenko"1 Ale to bude tým, že aj nové to má len 9 mm.
16:10:58
05.04.2022
vhml
-> minno 05.04.22 15:05:39: nemusí. Na Sharanu po 150t jedu třetí destičky a kotouč je tak v půlce. Kdežto závodní destička je schopná si vzít sebou kotouč 1:1 na pár tisích km.
15:05:39
05.04.2022
minno
-> Eidy 04.04.22 21:32:56: To by som asi mohol premerať moje sériové 4p kotúče po 10 sezónach a 150tkm3 Asi už budú aj pod minimom.40
06:54:01
05.04.2022
Eidy
-> MATTESS: 3
22:37:28
04.04.2022
MATTESS
-> Eidy: když to nebudeš mít v pytlíku od sekaný, tak to bude OK1
upraveno 1x, naposled 05.04.2022 21:58:00
21:34:46
04.04.2022
Eidy
-> Syny, MATTESS, Quak: Nějaká dokumentace určitě bude. Pokud se smíříte s jablečnýma fotkama. 1
21:32:56
04.04.2022
Eidy
Přední kotouče byly po 4 sezonách kousek nad minimem, takže jsem dal nové. Destičky zatím nechám, ty mají ještě 60 %.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 04.04.2022 21:32:56
11:43:06
04.04.2022
Qwak
-> Eidy: 9 9 dobře tyyy
06:18:44
04.04.2022
MATTESS
-> Eidy 03.04.22 23:01:50: 9 tak to je paráda158
23:05:52
03.04.2022
Syny
-> Eidy: Tak to je super :) To se tesim pak na nejaky fotky a videa :)
23:01:50
03.04.2022
Eidy
-> Syny: Njn, zatím to tak vypadá. 1 Nebude to samozřejmě FOS nebo Revival, ale dlouho jsem po tom koukal a letos to vypadá nadějně. Kóča je pozvaná na takovou velkou party. 1
22:54:37
03.04.2022
Syny
-> Eidy: Goodwood jo, husty :) Tam jsem se chtel jet podivat, kdyz jsem byl v UK a nejak na to nakonec ani jednou nedoslo, coz me docela stve...
Extreme Tyres