Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:34:08
27.01.2022
Eidy
-> vhml: 16Ah nezní jako moc, ale pokud to nenastartuju s tímhle, problém je někde jinde. Startér točí pěkně, tak snad to bude fungovat.

To ta Miata startuje půl hodiny??
22:22:12
27.01.2022
vhml
-> Eidy 27.01.22 22:11:11: pěkné, po něčem pořád pokukuju do Mazdy, Jenže to předfaceliftový NB startuje tak strašně nahovno už z principu, že si to vždycky z ryze praktických důvodů raději zavrhnu a místo originální 40Ah vozím 60Ah.
upraveno 2x, naposled 27.01.2022 22:22:51
22:11:11
27.01.2022
Eidy
-> vhml: Na LiFe prachy nemám. 1 Taková lepší gelovka pro závoďáky. eu.odysseybattery.com/pro duct/ods-agm16l-2
22:01:14
27.01.2022
vhml
-> Eidy 27.01.22 21:57:47: nejaka LiFePO4? Jen bacha, říká se, že tu vybiješ jen jednou a definitivní konec
21:57:47
27.01.2022
Eidy
Dnes ušetřeno 5,5kg. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 27.01.2022 21:57:47
09:17:58
19.01.2022
MVM
-> Eidy: Tak jasně že řidič je zásadní. Ale pokud chceš něčeho dosáhnout- musi fungovat gumy. Jinak je to marný..
21:45:09
18.01.2022
Eidy
-> MVM: Je to blbost za pár stovek a aspoň v garáži to měří dobře. Jsem zvědavý na závislost tlaku a teploty dle stylu jízdy, ale pořád je největší rezerva v rukou, nohách a hlavě. Takže zatím neplánuju žádný velký testy. Ale zvědavý jsem. 4
19:05:12
18.01.2022
MVM
-> vhml: Píšu že na hobby to stačí. Tam kde to musí byt , se to dělá na 0,01 Bar. Resp.mnozí technici zvlášť z UK preferují Psi. A řeší se dalších x desitek 3,14 čovin okolo. Já jsem si tim F1 v práci "zkalibroval" taky czechoslovakia analog do auta 3
upraveno 1x, naposled 18.01.2022 19:05:50
18:51:14
18.01.2022
vhml
-> MVM 18.01.22 18:46:12: já jsem pěkně po staru skončil u tohohle s rozsahem do 2,5atm www.autokelly.cz/Product/ .../39849642;38908614;4010 9556;40109506



Důležitý je, že přesnost se udává z rozsahu měřidla. Takže stejná přesnost 2,5% je u tohoto vlastně 4x lepší než u budíku do 10atm.



Ukazuje to stejně jako tři různé jiné měřáky ( 2x analog, 1x digi ) , tudíž jsem to prohlásil za dostatečně přesné.
upraveno 2x, naposled 18.01.2022 18:55:13
18:46:12
18.01.2022
MVM
-> Eidy: Pěkná hračka toto snímání tlaků. Dobrá pomůcka pokud to bude rozumně fungovat.

Přeci jen mi rukama prošlo množství manuálních pneuměričů,včetně F1. Ať uz analog i digital. A pokud to má mit fakt přesnost, tak se začíná od 250 Euro. (Je to něco jako Parkside šuplera a Mitutoyo ) Samozřejmě že toto neni nutný na hobby. Ale potom jde ruku v ruce teplota, a sběr a vyhodnocováni toho co naměříš.. Ale supr že se timto chceš zabývat, to je fajn na začátek.
20:22:42
16.01.2022
Eidy
-> Venca. 16.01.22 20:20:03: To právě chci vědět. Jak moc se to ohřeje a vzroste tlak při normální jízdě a na okruhu.
20:20:03
16.01.2022
Venca.
-> Eidy 16.01.22 20:11:22: Dobře vědět, díky. Můze být zajímavé pozorovat béhem jízdy, jak se tlak v pneu mění.
20:11:22
16.01.2022
Eidy
-> Venca.: Nezkoušel jsem vícero tlaků, ale přední jsem jen srovnal na těsně přes 2 a zadní na těch 2,1 a to to ukazuje.



Jo a bacha, některý umí měřit třeba až od 2 atm, takže já hledal něco, co zvládne od 1. Tenhle by měl umět dokonce od 0.
upraveno 1x, naposled 16.01.2022 20:21:22
19:09:20
16.01.2022
Venca.
-> Eidy 16.01.22 15:24:52: Jak je to s presností měření, zkousels to třeba proti manometru při různých tlacích?
15:24:52
16.01.2022
Eidy
12:06:06
16.01.2022
minno
-> Eidy: Daj link, kde si to kupoval, aj ja chcem :)) A hlavne otestuj spoľahlivosť a výdrž1
11:27:53
16.01.2022
Milan 136
10:57:24
16.01.2022
vhml
-> U-Geen 16.01.22 00:46:13: ale zas to hned uvidíš :-)
10:20:06
16.01.2022
Eidy
-> Milan 136 16.01.22 09:32:21: Tady jsou boky hodně tvrdý. 8

-> Antony: To jsem říkal taky. Ale ty nápravy mi přišly dost těžký. 1
09:32:30
16.01.2022
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: to chce centrální dohušťování alá T815 1
Extreme Tyres