-> vhml: takže to je vlastnost a ne chyba
Startuje mi to úplně stejně...
-> Eidy: parádní jek to prkénko mi tam pořád nesedí
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
05:10:10
28.01.2022
28.01.2022
T
22:45:46
27.01.2022
27.01.2022
vhml
-> Eidy 27.01.22 22:34:08: tam je to celý vymyšlený nahovno. Baterka vzadu, kabel slaboučkej, starter neredekturovej a 24 let starej a k tomu ŘJ, která čeká 2 otáčky aby si srovnala polohy.
22:34:08
27.01.2022
27.01.2022
Eidy
-> vhml: 16Ah nezní jako moc, ale pokud to nenastartuju s tímhle, problém je někde jinde. Startér točí pěkně, tak snad to bude fungovat.
To ta Miata startuje půl hodiny??
To ta Miata startuje půl hodiny??
22:22:12
27.01.2022
27.01.2022
vhml
-> Eidy 27.01.22 22:11:11: pěkné, po něčem pořád pokukuju do Mazdy, Jenže to předfaceliftový NB startuje tak strašně nahovno už z principu, že si to vždycky z ryze praktických důvodů raději zavrhnu a místo originální 40Ah vozím 60Ah.
22:11:11
27.01.2022
27.01.2022
Eidy
-> vhml: Na LiFe prachy nemám. Taková lepší gelovka pro závoďáky. eu.odysseybattery.com/pro
duct/ods-agm16l-2
22:01:14
27.01.2022
27.01.2022
vhml
-> Eidy 27.01.22 21:57:47: nejaka LiFePO4? Jen bacha, říká se, že tu vybiješ jen jednou a definitivní konec
09:17:58
19.01.2022
19.01.2022
MVM
-> Eidy: Tak jasně že řidič je zásadní. Ale pokud chceš něčeho dosáhnout- musi fungovat gumy. Jinak je to marný..
21:45:09
18.01.2022
18.01.2022
Eidy
-> MVM: Je to blbost za pár stovek a aspoň v garáži to měří dobře. Jsem zvědavý na závislost tlaku a teploty dle stylu jízdy, ale pořád je největší rezerva v rukou, nohách a hlavě. Takže zatím neplánuju žádný velký testy. Ale zvědavý jsem.
19:05:12
18.01.2022
18.01.2022
MVM
-> vhml: Píšu že na hobby to stačí. Tam kde to musí byt , se to dělá na 0,01 Bar. Resp.mnozí technici zvlášť z UK preferují Psi. A řeší se dalších x desitek 3,14 čovin okolo. Já jsem si tim F1 v práci "zkalibroval" taky czechoslovakia analog do auta
18:51:14
18.01.2022
18.01.2022
vhml
-> MVM 18.01.22 18:46:12: já jsem pěkně po staru skončil u tohohle s rozsahem do 2,5atm www.autokelly.cz/Product/
.../39849642;38908614;4010
9556;40109506
Důležitý je, že přesnost se udává z rozsahu měřidla. Takže stejná přesnost 2,5% je u tohoto vlastně 4x lepší než u budíku do 10atm.
Ukazuje to stejně jako tři různé jiné měřáky ( 2x analog, 1x digi ) , tudíž jsem to prohlásil za dostatečně přesné.
Důležitý je, že přesnost se udává z rozsahu měřidla. Takže stejná přesnost 2,5% je u tohoto vlastně 4x lepší než u budíku do 10atm.
Ukazuje to stejně jako tři různé jiné měřáky ( 2x analog, 1x digi ) , tudíž jsem to prohlásil za dostatečně přesné.
18:46:12
18.01.2022
18.01.2022
MVM
-> Eidy: Pěkná hračka toto snímání tlaků. Dobrá pomůcka pokud to bude rozumně fungovat.
Přeci jen mi rukama prošlo množství manuálních pneuměričů,včetně F1. Ať uz analog i digital. A pokud to má mit fakt přesnost, tak se začíná od 250 Euro. (Je to něco jako Parkside šuplera a Mitutoyo ) Samozřejmě že toto neni nutný na hobby. Ale potom jde ruku v ruce teplota, a sběr a vyhodnocováni toho co naměříš.. Ale supr že se timto chceš zabývat, to je fajn na začátek.
Přeci jen mi rukama prošlo množství manuálních pneuměričů,včetně F1. Ať uz analog i digital. A pokud to má mit fakt přesnost, tak se začíná od 250 Euro. (Je to něco jako Parkside šuplera a Mitutoyo ) Samozřejmě že toto neni nutný na hobby. Ale potom jde ruku v ruce teplota, a sběr a vyhodnocováni toho co naměříš.. Ale supr že se timto chceš zabývat, to je fajn na začátek.
20:22:42
16.01.2022
16.01.2022
Eidy
-> Venca. 16.01.22 20:20:03: To právě chci vědět. Jak moc se to ohřeje a vzroste tlak při normální jízdě a na okruhu.
20:20:03
16.01.2022
16.01.2022
Venca.
-> Eidy 16.01.22 20:11:22: Dobře vědět, díky. Můze být zajímavé pozorovat béhem jízdy, jak se tlak v pneu mění.
20:11:22
16.01.2022
16.01.2022
Eidy
-> Venca.: Nezkoušel jsem vícero tlaků, ale přední jsem jen srovnal na těsně přes 2 a zadní na těch 2,1 a to to ukazuje.
Jo a bacha, některý umí měřit třeba až od 2 atm, takže já hledal něco, co zvládne od 1. Tenhle by měl umět dokonce od 0.
Jo a bacha, některý umí měřit třeba až od 2 atm, takže já hledal něco, co zvládne od 1. Tenhle by měl umět dokonce od 0.
19:09:20
16.01.2022
16.01.2022
Venca.
-> Eidy 16.01.22 15:24:52: Jak je to s presností měření, zkousels to třeba proti manometru při různých tlacích?
15:24:52
16.01.2022
16.01.2022
Eidy
12:06:06
16.01.2022
16.01.2022
minno
-> Eidy: Daj link, kde si to kupoval, aj ja chcem :)) A hlavne otestuj spoľahlivosť a výdrž
11:27:53
16.01.2022
16.01.2022
Milan 136
10:57:24
16.01.2022
16.01.2022
vhml
-> U-Geen 16.01.22 00:46:13: ale zas to hned uvidíš :-)