Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

01:25:13
31.12.2021
Eidy
-> minno: Přesně tak. Sice by bylo příjemný, kdyby bylo všechno 100%, ale pak by nebylo o čem povídat. 1
20:55:54
30.12.2021
minno
-> Eidy 28.12.21 23:24:55: Tak to áno. No, to tak so všetkým u týchto áut. Na všetkom je vždy čo poladiť1 A u niečoho aj opakovane3 Preto nás to tak baví.
16:12:54
29.12.2021
Eidy
-> MVM: 3
16:06:43
29.12.2021
MVM
-> Eidy: No naštěstí jsem tu posledni stihnul doručit majiteli. Takže sice mi zmizela ale vim o tom 3
12:04:54
29.12.2021
Eidy
-> MVM: Nevím, o čem je řeč. 1
05:30:00
29.12.2021
MVM
-> Eidy: Pěkná. Tyjo nevyloupil jsi mi dilnu? 1 3
23:24:55
28.12.2021
Eidy
-> SO545: Díky.

-> minno: Asi to v 99,99999% funguje normálně. Ale stalo se mi na předchozí převodovce, že po montáži do auta nešlo řadit normálně. Při pohybu do strany bylo potřeba s pákou zahýbat podélně, aby to přeskočilo schod. Tehdy jsem to vyřešil lehkým nabroušením náběhů na kostce hokejky a od té doby to dělám vždycky a nikdy s tím nebyl problém. Ale když už jsem to měl rozebraný, tak jsem to srovnal. Sice tehdy dokázali udělat úžasné věci, ale u některých dílů se jim prostě nechtělo. 4
23:02:34
28.12.2021
minno
-> Eidy 28.12.21 18:24:50: Ten schod nemá snáď na nič vplyv, alebo áno?



edit: Takýto tuning sa mi páči, len nahlas rozmýšľam, či to niečo v praxi pomôže. Nikdy som nepostrehol, že by sa presun páky doľava/doprava medzi radiacimi tyčami nejako "zasekával".
upraveno 1x, naposled 28.12.2021 23:08:42
20:38:13
28.12.2021
SO545
toto je tuning...super
18:24:50
28.12.2021
Eidy
Drbal jsem se s tím hodně, snad bude výsledek stát za to. Všechny převodovky mají schody mezi táhly, tak jsem to srovnal v rámci desetiny, aby byl chod do stran hladší. Nový synchron na 1 a 2, komplet nové závěry synchronní spojky na 1/2 a 3/4. Předpětí na ložiscích snad akorát.5

Edit: foto před úpravou.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.12.2021 18:24:50
upraveno 1x, naposled 28.12.2021 18:25:43
18:20:21
28.12.2021
Eidy
Dnes dodělaná převodovka. Delší1. a 2. stupeň, SP 4,22, upravený samosvor Kalmar.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.12.2021 18:20:21
21:04:42
07.12.2021
ZdrubT
-> Eidy 07.12.21 20:38:29: Tak a zalakovat.4
20:38:29
07.12.2021
Eidy
Obal po otryskání a pasivaci.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.12.2021 20:38:29
22:52:11
03.12.2021
Eidy
-> Čokin: Vole. 3 3

Musel jsem to přečíst několikrát a pak mi to došlo. 3
22:32:22
03.12.2021
Čokin
-> Eidy: Jsem netušil, že ty Enkeie tak miluješ 3
21:56:55
03.12.2021
Eidy
-> Zazaa: Já vím, ale jsem skromnej. Na druhou stranu jsou příbuzný, tak aby dalši potomci nebyli debilní. 1
19:09:49
03.12.2021
Zazaa
ale jeste bys je na tom mel nechat zapracovat .. 6kusu je takovej divnej pocet :))
22:01:14
02.12.2021
Eidy
-> SO545: Musíš je mít v teple. 3
17:27:47
02.12.2021
SO545
-> Eidy 27.11.21 11:25:35: mam takto na sebe 2sady....jedna sa zmohla akurat na disk bez pneu....hmmm ina liga.
21:02:45
27.11.2021
Eidy
-> radekp: Nevím. Musím vyzkoušet. 3
Extreme Tyres