Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

17:13:04
27.11.2021
Milan 136
-> Eidy 27.11.21 11:25:35: Pěkná hromada 1
14:58:24
27.11.2021
radekp
-> Eidy: funguje to i s penezma? Mam ti nejaky poslat?
11:25:35
27.11.2021
Eidy
Nechal jsem nějakou dobu ležet kola na sobě a dneska koukám, oni maj mladý. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 27.11.2021 11:25:35
23:24:18
18.11.2021
MATTESS
-> Eidy: fotky 156
22:59:56
18.11.2021
MVM
-> Eidy: To je na delší povídání.4
22:31:20
18.11.2021
Eidy
-> MVM: Já nevím, nějak mi přijde, že pohon altíku od motoru je asi nejjednodušší řešení. Funkce není odvislá od rychlosti. Ale možná tomu jen málo rozumím. Na druhou stranu je asi fakt, že na 30 minut závodění to lze pohodlně odjet z baterky. Každopádně Kóča není závoďák, takže funkční dobíjení se hodí.
22:22:58
18.11.2021
MVM
-> Eidy: Jasný, ale řekl bys kravina, ale dobře vyřešený altik nemá každý záv.auto. V dnešní době.

10
22:14:01
18.11.2021
Eidy
-> MVM: Jasně. Drbat se pravou rukou za levým uchem. 3
22:03:03
18.11.2021
MVM
-> Eidy: 90.leta. Audi A4 Superturismo nebo DTM. Ted uz si nevzpomenu. Ale přední pohon.

Mrknu pod auto, vzadu poloosy a dif. A misto kardanu řemenice a reminek k altiku 2
21:43:10
18.11.2021
Eidy
-> MVM: Extremní příklad? Řidič ho má vedle sebe a na rovinkách točí klikou? 1
21:39:05
18.11.2021
MVM
-> Eidy: To viš. Ty velky zavoďaky maji altik poháněný z převodovky, nebo od poloosy.., a znam i jeden extrémní pripad pohonu altiku 3
21:10:23
18.11.2021
Eidy
Převrtal altík a zvětšil závit na M6 a uvidíme.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.11.2021 21:10:23
21:08:56
18.11.2021
Eidy
Přidal jsem fotky z nedávného focení a taky se podělím o jedno negativní zjištění. Na alternátor jsem si vyrobil a přivařil držák. Kvůli kompatibilitě Fabia altíku na AR motor. Ještě minulou zimu všechno dobrý. A teď jsem pod to lehnul a držák byl fuč. Zmizel. Pravda, svar byl dost tenký a vibrace jsou svině. Takže jsem to zkusil jinak.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.11.2021 21:08:56
22:55:35
15.11.2021
pistaa
-> Eidy: alebo BRAID tam vojde rovnako vela ako do ARC a je to o poznanie tuhsie a neuteka vzduch z nich :)
22:38:28
15.11.2021
MVM
-> vhml 15.11.21 21:15:23: Vidíš, teď jsi mi připomněl ze mam zrovna volnou jednu solidni 13" sadu slick z formule /Hankook/
22:22:56
15.11.2021
vhml
-> Eidy 15.11.21 22:07:49: Zdrubák je má téže 3 Twingový Intry
22:07:49
15.11.2021
Eidy
-> vhml: Tak až to budu řešit, půjčím si od tebe kola. 1
21:52:55
15.11.2021
vhml
-> Eidy 15.11.21 21:32:25: protože na Mazdě 13" jezdím a to má 255mm kotouče. Ale ten plovoucí brzdič je na prostor asi milostivější než pevnej Wilwood.
Extreme Tyres