Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:15:23
15.11.2021
vhml
-> Eidy 15.11.21 21:09:54: a tobě se tam vejdou 13" kola? Protože mírně jetý formulový sliky jsou docela dostupný a ten rozdíl oproti semislicku ( především ze zkušenosti na časech ze slalomů ) je znát.
21:09:54
15.11.2021
Eidy
-> MVM: No vidíš, a přitom třeba v Brně ani v Mostě jsem pětku nikdy nepotřeboval. Co se týká okruhů, tak tam padne jen asi 2x na Ringu a jinak všude 4 kvalty stačí. 1 Ale chápu. Já to nechtěl řezat a vařit na jezdícím pěkným autě. Chtěl jsem to nechat až na renovaci. Neumím si představit, jak to udělat kvalitně a současně nezničit okolí bez velkého rozebírání.

V budoucnu nemůžu vyloučit vůbec nic, včetně slicků. Nicméně zatím to v plánu nemám.5
18:06:04
15.11.2021
MVM
-> Eidy: Vidíš jaky jsi udělal velký skok. Je to uz par let co jsem virt a hlavne Tvy auto sledoval, a dost mi ten dojem "kazil" 4 kvalt. Přišla změna a teď tu jsou i jiny kvalty. Ten podil má ta převodovka kdykoliv šlápneš na plyn. Dokonce to ma vliv i na tu šperu jak jsem psal. Pořád je to o nějaké rovnováze momentů a dif na ty momenty právě reaguje.
Stejně dospěje doba, kdy si ssebou na okruh ty 4 slicky vezmeš. 4 věř mi..
22:44:10
14.11.2021
Eidy
-> ZdrubT: Jo takhle. Pak ano.4
22:37:28
14.11.2021
ZdrubT
-> Eidy: Psal jsem převodovka, jelikož její součástí je i novej dif a pár koleček.
upraveno 1x, naposled 14.11.2021 23:32:57
22:13:23
14.11.2021
Eidy
-> Syny: Jelikož bude zase více změn zároveň, tak asi nebudu schopný říct, co a jaký má vliv. Popravdě největší očekávání mám od přenastaveného difu. Ale to si všechno povíme až na jaře. Ale i kdyby nic jiného, dovedl jsi mě na správnou stopu a teď vím, že je o jedno místo, kde se to může hýbat, méně. Díky. 4
-> ZdrubT: Převodovka bude mít vliv spíš v přímce. Pokud nepovolí svary od Freiů, mělo by to pomoct všude.
-> Venca.: Ale to neříkám. 1 Ale přeci jen bude lepší, pokud si tu možnost budu moct určit sám.
Pneu bude stejné. Zase Nankang AR-1. 4
21:45:53
14.11.2021
Venca.
-> Eidy: Takže s driftovánim je konec a od ted už jen stopa?1

Co dáváš za pneu?
21:42:13
14.11.2021
ZdrubT
-> Syny: Podle mého to nepozná, protože velký rozdíl bude v převodovce a to je to hlavní.
21:36:15
14.11.2021
Syny
-> Eidy: To jsem zvedav, jak to potom v praxi bude znat, to ulozeni ramen :)
21:12:00
14.11.2021
Eidy
Vyztužené držáky jsou nazinkované a namontované. Po odlehčení agregátu heverem se s odklonem nic neděje, čili nějaké zlepšení tam je. Taktéž je doma upravený samosvor od pana Kašpara, který vyměnil rampy za jiné s menším úhlem záběru a omezil maximální přítlak a pohyb talířové pružiny. Teď už jen poskládat novou převodovku a vyzkoušet to. Dále čekám na nové pneu a v plánu ještě pár drobných úprav, které nestojí za zmínku. 5
18:06:05
12.11.2021
Eidy
-> MVM: Dohodnuto. 3
17:54:35
12.11.2021
MVM
-> Eidy: V Brně Ti toho řeknu o trati vic.. Most znáš zase lip, to zas pojedeš se mnou Ty..3
15:46:41
12.11.2021
Eidy
-> MVM: Samozřejmě tě svezu, pokud bude možnost. Třeba bych na jaře vyrazil zase do Brna. Dám vědět. 4
15:21:41
12.11.2021
MVM
-> Eidy: Doufám že se někdy potkáme v některým z Paddocků. Asi to hrozi vic v Mostě, ale tam uz moc nejezdime ani testy ani zavody. I kdyz 2022 tam bude TCR... Byla éra kdy jsme tam byli kazdy mesic,skoro bydleli a z Brna ( lépe řečeno z Mostu domů) se jelo doslova naslepo. Taky bys mě třeba svezl, ať to citim doslova co to auto dělá 1
21:37:58
10.11.2021
Eidy
-> milanrejpid: Dodělal jsem to večer a druhá den ráno jsem to musel vézt do zinkovny. Ale máš pravdu. Pár strategických děr bez vlivu na pevnost by se tam vešlo. Ale nestíhal jsem. Tak příště. 1 4
21:15:28
10.11.2021
milanrejpid
-> Eidy 05.11.21 20:30:55: kamo to ale musí být strasne těžké. Nevidím tam nikde ani jednu díru na víc. To mi k tobě nějak nejde 1 6
19:09:37
07.11.2021
MVM
-> Eidy 07.11.21 18:40:15: Klidne i vepředu. Ja tady nemůžu rozepisovat setupy aut uplne do detailů, ale když řeknu ze se sbihavost i rozbihavost na jedno kolo může pohybovat od nuly do 3mm. 1
Ale ať ze slušnosti odpovím, ano,u nejmenovanýho zavodniho auta s pohonem zadnich kol, muze byt vzadu klidně od 3 do 6mm. sbihavost celková..
upraveno 2x, naposled 07.11.2021 19:15:03
18:40:15
07.11.2021
Eidy
-> MVM: Jakože na zadní nápravě je sbíhavost 6mm? 9
18:34:54
07.11.2021
MVM
-> Eidy: To víš jen se ptám, protože na závodních autech jsou na jednom kole klidne 3..
08:46:28
07.11.2021
Eidy
-> MVM: Celková.
Extreme Tyres