Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:23:46
17.08.2021
Syny
-> vhml: Zrovna v Inventoru je ta FEMka takova vselijaka. Musis hodne vedet jak na to, aby z toho lezlo neco pouzitelnyho. A osobne bych si tam nejakou dynamickou analyzu netrouf. A staticka je Eidymu predpokladam k prdu. Leda tam dat natvrdo nejaky vybrany stav a delat to jako statickou.
13:44:32
17.08.2021
havlik
-> vhml: 3 3
09:02:22
17.08.2021
vhml
-> Eidy 17.08.21 08:56:49: dodej model ramene :-)



Ale když si někde stáhneš třeba uživatelsky přívětivej Inventor tak to podle youtube návodů za pár večerů ovládneš. A pro tebe není důležitý mít matematicky přesný výsledky, ale jen si ozkoušet, kam přidat nějakej materiál abys to efektivně vyztužil.
08:56:49
17.08.2021
Eidy
-> vhml: Tak mi to nasimuluj. Já nic takovýho nemám. 1
08:54:40
17.08.2021
vhml
-> Eidy 17.08.21 08:47:26: ta molcanovka je profilu dost "placatá" oproti LR potažmo RH no. Ale půjde to hezky odsimulovat v náležitým softwaru, protože ty síly jsou tam relativně jasný.
08:47:26
17.08.2021
Eidy
-> Antony: Vypadá to tak. Jen musím zjistit kde a jak.

-> vhml: To mě napadlo taky. 3 3
08:20:05
17.08.2021
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: to že se jako kroutí molčanovka? No ty blaho 10 jak z toho ven? Dodatečný výztuhy nebo náprava ala rapid RH?
21:30:22
16.08.2021
Eidy
-> Antony: Máš vlastně pravdu. Ale blbý je, že je to díky kroucení ramen při velkém zatížení.
19:14:12
16.08.2021
Antony - zrušená registrace
-> Eidy 15.08.21 15:51:41: takže neideální geometrie?
15:51:41
15.08.2021
Eidy
-> Antony: Po dnešku docházím ke zjištění, že širší gumy by asi moc neřešily. Nebo možná trochu jo, ale řešily by důsledek a nikoliv příčinu. 8
14:23:22
15.08.2021
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: když toho je na "zadní moc" nechtělo by to širší? 1
10:36:46
13.08.2021
Eidy
-> Dušan: Fakt? A že ses nikdy nepochlubil. No tak příště dám vědět.
10:32:19
13.08.2021
Dušan
-> Eidy: naposledy v říjnu 3 Další asi až na jaře nebo možná jesště v říjnu. Auto je právě spíš podvozkem a motorem na okruhy ikdyž na to nevypadá.
09:49:55
13.08.2021
Eidy
-> minno: Patrně máš na mysli logo Nurburgringu. To jsem si tam dal loni. 4

-> Dušan: Na tebe jsem si cestou vzpomněl, ale pak jsem si řekl, že tě okruhování asi moc nebaví, když jsi tam nikdy nebyl nebo se aspoň nepochlubil. 8 Tak příště. 4
05:37:47
13.08.2021
Dušan
-> Eidy: mohl jsi říct. Přeci jen to máme za barákem.
05:13:49
13.08.2021
Aha, už koukám do téma vedle 3
05:12:28
13.08.2021
-> Eidy: tak přeci jsi jel, dobře jsi udělal 4

156

Budou nějaká videa?
03:23:02
13.08.2021
minno
-> Eidy: 158



e: čo to máš na predných blatníkoch a je to len na niektorých foto?
upraveno 1x, naposled 13.08.2021 03:28:14
00:10:31
13.08.2021
Eidy
Jen spojkové ložisko udělalo pápá, takže převodovka musí ven. Ale užil jsem si to a potkal jsem fajn lidi. Většinou byli překvapení, že tohle eRko jede nějak víc, než by eRko mělo. 47
Extreme Tyres