Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

11:28:14
25.10.2020
Jozka
-> Tuner#2: Jo, dva hevery vzadu jsou ještě lepší.
11:12:14
25.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jozka 25.10.20 11:09:26: Já to taky tak zvedám, napřed napravnice přes široké prkénko a pak zadek dva hevery za konce podélnych ramen současně.
11:09:26
25.10.2020
Jozka
-> Eidy: Zvedáte "levá-pravá" ? Zjistil jsem, že mi víc vyhovuje styl "předek-zadek", tj. hever 1) pod nápravnici a 2) příčku převodovky (nebo klidně i nosnou rouru motoru).

Ale mám všude skoro sérii..
10:56:52
25.10.2020
Eidy
-> vhml: Jako aby se to nekvrdlalo? Když svaříš spodek rovně a máš rovnou podlahu, není problém. 4

-> vhml 25.10.20 08:11:08: Aha, rozumím.

-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.10.20 10:24:52: Popravdě jsem je ještě nezkoušel, ale u starých jsem to zvednul na jedné straně, postavil na kraj podstavců (jinak to nejde kvůli promáčknutí podlahy) a šel zvedat druhou stranu. To bylo trochu nejistý. Pak jsem radší první stranu zvednul znovu a postavil na prostředek. Tohle posadím na prostředek rovnou. 4
10:39:39
25.10.2020
vhml
-> Eidy 25.10.20 10:16:08: pěkné, jen bych to udelal jen ze 3 sten kvůli stabilite
10:37:21
25.10.2020
vhml
-> Eidy 25.10.20 10:12:22: normálně jen venecek, ten dlouhej ma vetsi průměr takže to jde. A dvojka se nechává právě proto ze uz je to hroznyho mrdani i skrz zpátečku.
10:24:52
25.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 25.10.20 10:16:08: pěkná práce, jen jak to zvedas? Pořád za jednu stranu? Je to stabilní při zvedání té druhé?
10:16:08
25.10.2020
Eidy
A složené zabírají míň než půlku místa. Pod lisem jsem je otestoval na 3 tuny a podle výpočtu by měly vydržet mnohem víc. Takový tip pro někoho, kdo chce šetřit místem.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 25.10.2020 10:16:08
10:14:22
25.10.2020
Eidy
Ještě jsem si vyrobil nový podstavce pod auto. Jsou vyšší než předchozí, váží polovinu a mají “parkoviště” na kolové matky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 25.10.2020 10:14:22
10:12:22
25.10.2020
Eidy
-> vhml: Tak ale s kusem hřídele, protože jinak to podle mě nejde. A když chceš i dvojku, tak jak? To už je půlka, a to mi přijde snazší to udělat celý.
08:11:08
25.10.2020
vhml
-> Eidy 24.10.20 21:54:59: jasny, vsechny jsou navareny. Novej stromek nikdo nedela.
07:57:18
25.10.2020
SO545
skoda ze som nesfotil wapkovanie LS...to by bol kontrast...1

Este ma kilo tak je sa naco pozriet aj bez depresie.
21:54:59
24.10.2020
Eidy
-> MVM: Jakože navařit?



Dneska bylo téměř ideální počasí na mytí, tak jsem toho využil.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 24.10.2020 21:54:59
11:07:15
24.10.2020
Bukaj
-> MVM: Nojo, ale kde brát? Čtyřkvaltové stromečky se sem tam nové naskytnou, ale pětikvaltové? Já jsem pomalu rád, že seženu převodovku (3,9) s použitelným SP a stromečkem, nová by stála dvě vejplaty a navíc nejsou8
00:12:02
24.10.2020
MVM
-> Eidy: Celej stromeček ne..4 Ale chce to stromecek s neojebanou zpateckou když už..
00:05:35
24.10.2020
Eidy
-> ZdrubT: Tvl, to bude záložní převodovka. Ne závodní. Navíc dlouhá jednička znamená celej novej stromeček.
00:00:57
24.10.2020
ZdrubT
-> Eidy 22.10.20 23:54:15: Tak dej aspoň dlouhou jedničku.
22:26:01
23.10.2020
Eidy
-> Luky: Kuš! 1
09:36:43
23.10.2020
Luky
Extreme Tyres