skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
11:28:14
25.10.2020
25.10.2020
Jozka
-> Tuner#2: Jo, dva hevery vzadu jsou ještě lepší.
11:12:14
25.10.2020
25.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jozka 25.10.20 11:09:26: Já to taky tak zvedám, napřed napravnice přes široké prkénko a pak zadek dva hevery za konce podélnych ramen současně.
11:09:26
25.10.2020
25.10.2020
Jozka
-> Eidy: Zvedáte "levá-pravá" ? Zjistil jsem, že mi víc vyhovuje styl "předek-zadek", tj. hever 1) pod nápravnici a 2) příčku převodovky (nebo klidně i nosnou rouru motoru).
Ale mám všude skoro sérii..
Ale mám všude skoro sérii..
10:56:52
25.10.2020
25.10.2020
Eidy
-> vhml: Jako aby se to nekvrdlalo? Když svaříš spodek rovně a máš rovnou podlahu, není problém.
-> vhml 25.10.20 08:11:08: Aha, rozumím.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.10.20 10:24:52: Popravdě jsem je ještě nezkoušel, ale u starých jsem to zvednul na jedné straně, postavil na kraj podstavců (jinak to nejde kvůli promáčknutí podlahy) a šel zvedat druhou stranu. To bylo trochu nejistý. Pak jsem radší první stranu zvednul znovu a postavil na prostředek. Tohle posadím na prostředek rovnou.
-> vhml 25.10.20 08:11:08: Aha, rozumím.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.10.20 10:24:52: Popravdě jsem je ještě nezkoušel, ale u starých jsem to zvednul na jedné straně, postavil na kraj podstavců (jinak to nejde kvůli promáčknutí podlahy) a šel zvedat druhou stranu. To bylo trochu nejistý. Pak jsem radší první stranu zvednul znovu a postavil na prostředek. Tohle posadím na prostředek rovnou.
10:39:39
25.10.2020
25.10.2020
vhml
-> Eidy 25.10.20 10:16:08: pěkné, jen bych to udelal jen ze 3 sten kvůli stabilite
10:37:21
25.10.2020
25.10.2020
vhml
-> Eidy 25.10.20 10:12:22: normálně jen venecek, ten dlouhej ma vetsi průměr takže to jde. A dvojka se nechává právě proto ze uz je to hroznyho mrdani i skrz zpátečku.
10:24:52
25.10.2020
25.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 25.10.20 10:16:08: pěkná práce, jen jak to zvedas? Pořád za jednu stranu? Je to stabilní při zvedání té druhé?
10:16:08
25.10.2020
25.10.2020
Eidy
A složené zabírají míň než půlku místa. Pod lisem jsem je otestoval na 3 tuny a podle výpočtu by měly vydržet mnohem víc. Takový tip pro někoho, kdo chce šetřit místem.
10:14:22
25.10.2020
25.10.2020
Eidy
Ještě jsem si vyrobil nový podstavce pod auto. Jsou vyšší než předchozí, váží polovinu a mají “parkoviště” na kolové matky.
10:12:22
25.10.2020
25.10.2020
Eidy
-> vhml: Tak ale s kusem hřídele, protože jinak to podle mě nejde. A když chceš i dvojku, tak jak? To už je půlka, a to mi přijde snazší to udělat celý.
08:11:08
25.10.2020
25.10.2020
vhml
-> Eidy 24.10.20 21:54:59: jasny, vsechny jsou navareny. Novej stromek nikdo nedela.
07:57:18
25.10.2020
25.10.2020
SO545
skoda ze som nesfotil wapkovanie LS...to by bol kontrast...
Este ma kilo tak je sa naco pozriet aj bez depresie.
Este ma kilo tak je sa naco pozriet aj bez depresie.
21:54:59
24.10.2020
24.10.2020
Eidy
-> MVM: Jakože navařit?
Dneska bylo téměř ideální počasí na mytí, tak jsem toho využil.
Dneska bylo téměř ideální počasí na mytí, tak jsem toho využil.
11:07:15
24.10.2020
24.10.2020
Bukaj
-> MVM: Nojo, ale kde brát? Čtyřkvaltové stromečky se sem tam nové naskytnou, ale pětikvaltové? Já jsem pomalu rád, že seženu převodovku (3,9) s použitelným SP a stromečkem, nová by stála dvě vejplaty a navíc nejsou
00:12:02
24.10.2020
24.10.2020
MVM
-> Eidy: Celej stromeček ne.. Ale chce to stromecek s neojebanou zpateckou když už..
00:05:35
24.10.2020
24.10.2020
Eidy
-> ZdrubT: Tvl, to bude záložní převodovka. Ne závodní. Navíc dlouhá jednička znamená celej novej stromeček.
00:00:57
24.10.2020
24.10.2020
ZdrubT
-> Eidy 22.10.20 23:54:15: Tak dej aspoň dlouhou jedničku.
22:26:01
23.10.2020
23.10.2020
Eidy
-> Luky: Kuš!
09:36:43
23.10.2020
23.10.2020
Luky
-> Eidy: viz-> vhml 16.10.20 12:58:18: ?