Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

14:37:11
13.07.2015
-> Eidy: : jo to nezní špatně, sakra taky bych se svezl 8 5
12:17:37
13.07.2015
Eidy
-> T: Na tacho jsem nekoukal. Odhadem 80-90? Úplně slalom to nebyl, ale klasickej okruh taky ne. Zajímavá kombinace. Možná něco vykoukáš tady www.squadramoravia.com/di skuze/viewtopic.php?f=2&am p;t=...



-> A.J.Michal: Gratulace. Taky sis to zasloužil. Měl by sis koupit kolotoč, protože roztočit to opravdu umíš. 1



Tady Michalova Alfice v plném nasazení. www.squadramoravia.com/di skuze/.../file.php?id=1191 8&a...
11:09:38
13.07.2015
A.J.Michal
Jo Eidy je dobrej borec a ty pohary si zasloužil :)) ja jsem kupodivu se svou dieselovou Alfou 75 získal ve své skupině 3. místo .... jinak tento nákres je z roku 2014 :) nynější trat byla trosku jina :) nahore bylo jeste o jedno esicko navic, vlevo byl retarder (esíčko) jeste pred tou tahlou zatackou :) ... trat byla dobra na zapamotovani, ale fakt hodne technicka, takze kdyz clovek spatne zacal v prvnim esicku, tak pak uz hodne stratil :)) a ten beton fakt klouze 1



Eidyho fotka po boji :-D



www.alfisti.cz/forum/.../ file.php?id=42557&a...
upraveno 4x, naposled 13.07.2015 11:32:46
11:01:00
13.07.2015
-> Eidy: : super, to vypadá docela dobře...kolik se tam dalo jet, když jsi podřazoval ze 3....tak to nebylo asi jako slalom ? :-)
00:40:13
13.07.2015
Eidy
Jedna galerka z Hoškovic. onedrive.live.com/?id=31A FFC9...
00:15:22
13.07.2015
Eidy
-> T: Tohle mi nakreslili před srazem pro představu. 1 Okruh měl cca 700m, jelo se na dvě kola. Ono to vypadá snadno, ale ve skutečnosti je to užší a třeba do tý pravý (vlevo nahoře) se už jelo za 3 a ona potvora pěkně utahuje. Takže tam přiletíš a najednou v půlce zjistíš, že se tam nevejdeš. Takže musíš v nájezdu opatrně na brzdy a jít na dvojku. Nebylo to těžký na pamatování ale na cit. Navíc ten beton byl hladkej a docela klouzal. Bylo to skoro jak na vodě. V první jízdě jsem se roztočil. Ale nakonec jsem to hezky povodil bokem a lidi mě strašně hecovali.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 13.07.2015 00:15:22
20:23:09
12.07.2015
-> Eidy: : hezky, pěkně 40 je někde větší info o trati? jen pro zajímavost 4
08:56:47
12.07.2015
Eidy
-> MATTESS: Asi jo, no. Díky.4

-> Tuner#2: Tak to ale musíš makat. 1
22:55:34
11.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Pecka pane! Mě už svrbí prsty snad se nic nepo... a brzo se taky svezu. 4
22:48:39
11.07.2015
MATTESS
-> Eidy: co na to vše říci? Skvělé auto, skvělá práce a srdcař za volantem. To nese ovoce, teda poháry1
22:13:13
11.07.2015
Eidy
-> castrol: No jo, co naděláš. K večeru vyrobím vždycky velkej hřbitov. 1

-> MOLSO: Díky pane. 4
22:11:36
11.07.2015
Eidy
-> MVM: Díky. 4 Mě je to s pohárama jedno. Já to klidně smíchám. 1 Spálit jde určitě všechno, ale keramika asi vydrží víc. Naštěstí jsem se rozjížděl asi jen 5x. Praha byla prázdná a chytil jsem dost zelenou.

-> krtik: Jojo, náš první Alfa sraz a že měli i svezení a ne jen čistě sraz, tak jsem se jel podívat. Teda nejdřív jsem se zeptal na netu a že prej ať přijedu. A Alfisti jsou opravdu fajn. Kecal jsem se spoustou lidí a maximálně v pohodě. Jsou to podobní pošuci jako my. 1 Bylo mi trochu blbý, že mě vyhlásili mezi vítězi. Bejval by mi stačil diplom načmáranej fixou. Já jim říkal, ať to dají Alfám, ale dali to mě.
22:03:25
11.07.2015
MOLSO
-> Eidy: gratulacia pane 1
22:03:06
11.07.2015
castrol
-> Eidy: kukam to predne celo mas slusne zamrdane ako ja na aute 1
22:01:24
11.07.2015
krtik
-> Eidy: Takže na srazu Vás s Kóčou vzali vřele do party?

To byl první Alfí sraz?
22:00:32
11.07.2015
MVM
Blahopřeju k dalším pohárům. Pravděpodobně máš už zvláštní poličkový oddělení Škoda/Alfa 6 PS: Keramiku je taky snadný přepálit a snáší to poměrně těžce 2 Mám na to od Sachsu barevný spektrum - jak moc se pálila. No fialová snad není..
21:47:31
11.07.2015
Eidy
A nakonec pohárová turistika. 1 Na sprintu mě pojela 350k Alfa a na okruhu upravená Alfa. Myslím GT, poladěný motor V6, brzdy, podvozek. Musím říct, že trať okruhu/slalomu byla poměrně těžká a velmi dobře postavená.

Kóča vzbudila obrovský ohlas, což jsem opravdu nečekal a musím říct, že Alfisti jsou super banda autařů. Pár lidí znám z fóra a kecali jsme jak staří kámoši. Opravdu paráda. Několik lidí jsem svezl a překvapivě dost Alfistů se přihlásilo jako bývalí škodováci.

Takže tak. A cestou domů jsem projel Prahu na trojku, bo mi vypadnul čep z kulisy řazení. Rozjíždět se na trojku do kopce je luxus. Zaplať pánbůh za keramiku. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.07.2015 21:47:31
21:40:31
11.07.2015
Eidy
Ještě mám co dohánět.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.07.2015 21:40:31
21:40:11
11.07.2015
Eidy
Taky jedna neAlfa, ale jede to slušně, i když bych čekal na sprintu víc.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.07.2015 21:40:11
21:39:35
11.07.2015
Eidy
Jedno čisté porno.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.07.2015 21:39:35
Extreme Tyres