skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
-> Eidy: Kdyby VHMLovo zájem padnul tak bych vzal desky i hadice, řekni si cenu ;).
-> T: Víš jak, můžeš bejt blbej, ale musíš si umět poradit.
-> Eidy: : pravda, pokud jsou správné nástroje, tak netřeba další ruce 

-> T: Jednoduše přece. Nejdřív jsem pusou nasál kapalinu do třmenů a pak to vyšlapal pedálem. Nic na tom není.
No a na motor nikoho nepotřebuju přeci. Starej vyndám, novej nandám a jedeme.
No a na motor nikoho nepotřebuju přeci. Starej vyndám, novej nandám a jedeme.
-> T: na víčko nádobky na brzdovku dáš ventilek, zapumpuješ a odvzdušňuješ
-> Eidy: : a jak sám prosimtě?
ty jsi šílenej, to ten motor taky budeš dávat sám, co?
a jak tam vypadají černý třmeny?



a jak tam vypadají černý třmeny?


Tak jsem odvzdušnil přední brzdy. Už ty nové samozřejmě.
Ještě trochu pošteloval pístky v nich a je to připravený. Teď jen vyrobit středící kroužky a vyzvednou pokličky ze zinkovny a můžu testovat.
Šroubek se může přihlásit o destičky. Zbyly mě tu pancéřovaný hadice na 2p. Mám pocit, že vhml měl zájem, ale jistej si nejsem.
Jo a odvzdušnil jsem to celý sám úplně v pohodě.

Šroubek se může přihlásit o destičky. Zbyly mě tu pancéřovaný hadice na 2p. Mám pocit, že vhml měl zájem, ale jistej si nejsem.
Jo a odvzdušnil jsem to celý sám úplně v pohodě.

-> Eidy 12.09.11 01:18:28: Pochopils to zcela správně, chodí pozdě na brzdy, má skvělej podvozek a gumy a posílá mu to tam neskutečně srdnatě - prostě jako Ty. Bejt to v Mostě, tak tu M3 ani nevidíme mají tam moc dlouhé tu rovinky, kde ho M3 vždy předjede.
-> Eidy: pěkné udaje o hmotnosti

-> Tuner#2: To video je fakt mazec,když jede s dvoutaktem a 4° převodovkou



-> Tuner#2: To video je fakt mazec,když jede s dvoutaktem a 4° převodovkou
Zvážil jsem svoje přední náboje. Takže původní s jednoduchým kotoučem, ložiskama a držákem brzdiče mají každý 7,2kg.
Certalový s chlaďákama, ložiskama a držákem třmenu mají 6,1 kg každý.
Wilwood má 1,1kg a dvoupístek zvážím, až je odmontuju. Ale odhadem tak 2,5kg. To dělá minimálně celkem 5kg neodpružené hmotnosti.
No a chystaný motor v očesaném stavu s olejovou náplní (ale i s ocelovým podvozkem) má 111kg. Takže asi tolik bude vážit nazbrojenej. Vážil někdo někdy nazbrojenou 130? Nebo mám počkat do podzima až to vytáhnu z auta?
A po ruce ležela 4° mokrá převodovka a se starým typem startéru (cca 6kg) má 37,2kg.
Certalový s chlaďákama, ložiskama a držákem třmenu mají 6,1 kg každý.
Wilwood má 1,1kg a dvoupístek zvážím, až je odmontuju. Ale odhadem tak 2,5kg. To dělá minimálně celkem 5kg neodpružené hmotnosti.

No a chystaný motor v očesaném stavu s olejovou náplní (ale i s ocelovým podvozkem) má 111kg. Takže asi tolik bude vážit nazbrojenej. Vážil někdo někdy nazbrojenou 130? Nebo mám počkat do podzima až to vytáhnu z auta?
A po ruce ležela 4° mokrá převodovka a se starým typem startéru (cca 6kg) má 37,2kg.
-> Tuner#2: Teď si nejsem jistej, jak jsi to přesně myslel
. Ale asi jak chodí pozdě na brzdy 
Čekal jsem, že tam má buhví jakej motor a on jede fakticky dvoutakt a 4° převodovku. Ale má dobrý brzdy a podvozek. Pochopil, že hmotnost je důležitá.


Čekal jsem, že tam má buhví jakej motor a on jede fakticky dvoutakt a 4° převodovku. Ale má dobrý brzdy a podvozek. Pochopil, že hmotnost je důležitá.

škoda toho jednoho úseku,být tam o 2 zatáčky víc,tak by pojel ještě pár dalších.Pěkně to tam posílal:-)
-> Eidy: Do Mostu bych rád zajel. Bohužel MB je ve stejném stavu jako loni. Stále něco opravuju a zároveň předělávám na provozním Favu. Moc jezdí. MB jsem teď víc jak měsíc neviděl :-/
-> Fifa: Však v pohodě. A co Most?
-> Eidy: Děkuji. Jinak pěkná práce ;-) Pravidelně sleduju tvoje velmi zajímavé počínání. Jen nemám potřebu komentovat. Všecho pěkný:-) Abych taky pohnul..
-> Tuner#2: Dík.
-> Fifa: Tohle je poprvé, co jsem měl formu. Dostal jsem od Téčka nějaký separátory no a tím to napatlal. Pak jsem natřel formu pryskyřicí, do toho tkaninu a zase pryskyřici.
-> Fifa: Tohle je poprvé, co jsem měl formu. Dostal jsem od Téčka nějaký separátory no a tím to napatlal. Pak jsem natřel formu pryskyřicí, do toho tkaninu a zase pryskyřici.
-> T: -> Eidy: Měl bych pár dotazů. Čím a jak separujete formu na karbon díly?Vymazáváte, nebo vylíváte formu pryskyřicí před vložením tkaniny?Když to nebudete chtít ventilovat veřjně tak prosím o SZ.
-> Eidy: To zrcátko je luxus...
-> Eidy: tak vdaka, snad si to aj ja raz vyskusam :D