Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:55:53
19.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 19.09.11 19:45:48: Však ano, ale tady klobouk jde stejně do háje, tak proč jako základ používat to, co už je pomalu problém sehnat dneska viz. ta 23mm verze?
19:45:48
19.09.2011
m8rinek
-> Tuner#2: no myslim, že to je to nejmenší, Rekord má pro škodovku vhodné osazení, nicméně průměry bude mít stejně další stovka kotoučů...
18:41:09
19.09.2011
Vojťas
Tak to je brutalita pane :)
14:36:30
19.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 19.09.11 12:29:03: Však neříkám že se k tomu nepůjde dopídit, ale osobně kdybych šel do takového řešení jako Eidy, tak bych se snažil použít kotouč z nejnovějšího auta co nejvíc rozšířeného, obvlášť tady kde jde klobou do kytek a v podstatě jde jen o průměry a tloušťku kotouče... Tak to bylo myšleno.
13:50:38
19.09.2011
havlik
-> m8rinek: používal ty co se používají normálně a přesně jak řikáš ubral ten cylindr
upraveno 1x, naposled 19.09.2011 13:51:05
12:29:03
19.09.2011
m8rinek
Neznám průměr nicméně pro formulkáře používal saky taky kotouče z Rekorda, kterým následně obral náboj, do budoucna nevidim problém...
11:32:26
19.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> michal.tuareg 19.09.11 11:28:19: Tak to bych tak netvrdil... Jediné co má smysl je udělat pár drážek, ale děrované určitě ne. Kolem děr to praská a o chlazení nemůže být ani řeč, zeslabíš tím materiál, máš méně "masa", které se teplotně rychleji nasytí...
11:28:19
19.09.2011
michal.tuareg
Co ten kotouč udělat děrovanej a drážkovanej ? líp se bude chladit a odvádět prach, nemluvě o teplotě.
23:13:13
18.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Eidy 18.09.11 22:14:23 napsal: Kotouče jsou z nevím čeho.
Saky nechtěl říct.
To je docela blbý do budoucna ne?

Jinak to vypadá parádně, jsem zvědav na pocity a co se týče váhy on 4P versus 2P moc rozdíl není. 4
22:14:23
18.09.2011
Eidy
-> T: Na co 2 třmeny? Ale popravdě pohrávám si s myšlenkou si nějaký vyrobit na ručku a provozní dát nějaký lehký přední. 40
-> sikula: Snad jo, ale nechval dne před večerem. Resp. brzdy před brzděním. 1
-> radekp: Jo, je to na knop. Kotouče jsou z nevím čeho. Saky nechtěl říct.
21:46:46
18.09.2011
radekp
-> Eidy: no paráda! koukám že třmeny jsou u náboje na milimetr! Jaký jsi použil kotouč?
21:33:57
18.09.2011
sikula
-> Eidy: Vypadá to fakt dobře a myslím si že to tak i bude brzdit, mám normálně radost i za tebe :-)
20:57:14
18.09.2011
T
-> ZdenoR: : jo asi pravda 4 40

-> Eidy: : já vím, ale neříkej, že budeš mít na zadku 2 třmeny? 131 4 40
20:50:47
18.09.2011
Eidy
Informace pro šetřílky jako já. Ještě jsem zvážil origo 2p a s destičkama má 3,3kg9 To jsem nečekal.
20:14:42
18.09.2011
Eidy
-> T: Ale tohle je zadní náprava, co ukazuješ 4
-> Shader: Díky.
-> ZdenoR: Díky a nejsi jedinej.
19:16:11
18.09.2011
ZdenoR
-> T: Závist je ta nejupřímnější forma uznání 4
-> Eidy: Je to krásné a jsem zvědav na chování.
18:17:26
18.09.2011
T
-> Eidy: : jasný, že jde o tu "dobrou" závist 4 já jen chtěl vyjádřit trošku jinak, že to máš zase parádní 4
ale máš tam nějak málo těch brzd... ll.speedhunters.com/u/... /build6.jpg 40
18:12:05
18.09.2011
Shader
Ty brzdy jsou masakr, to je klobouk4
18:03:45
18.09.2011
johaning
-> Eidy: to bude pak zase diiiivadlo
18:01:42
18.09.2011
Eidy
-> T: Já rozlišuju na špatnou a "dobrou" závist. Špatná je ta, když chci to něco i za cenu, že by o to někdo jinej měl přijít, nebo věci ničit, když je nemůžu mít sám. Ale závidět tak nějak rozumně, že mě to nutí něco dělat jinak nebo líp, je podle mě ok.4
-> squalo: Taky jsem si říkal.3
-> Tichy Radek: Dík.
-> johaning: Já taky 3
Extreme Tyres