Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:58:39
18.10.2011
Milan 136
-> Eidy: 1 tys musel být hodnej
21:34:36
18.10.2011
Eidy
Právě jsem potvrdil objednávku nějakých věcí na Kóču. Vánoce budou předčasně. Ostatně letos už potřetí 40.
21:23:17
18.10.2011
Eidy
-> radekp: Zamykání volantu bohužel nemám.

Jo a mimochodem, ono samotný zamykání má na kole relativně velkou vůli, čili je otázkou na co koukáš. A na svisláku to má daleko, daleko menší odpor, čili proč by se měl kroutit silent?4
21:03:35
18.10.2011
radekp
-> Eidy: zamkni volant, vlez si pod auto a zacloumej kolem. Mě to v silentbloku chodí hrozně...
12:03:48
17.10.2011
Eidy
-> radekp: Ale vpředu není ten silent namáhanej jak popisuješ. Vždyť se těhlice otáčí na svisláku a silenty jsou teda v klidu.
11:41:15
17.10.2011
vhml
Vepředu mám rozbíhavost kolem 1mm, unibaly ve svislákách a mazec pekelnej. Poreferuju nový výsledky v tématu závodní geometrie.
11:20:21
17.10.2011
radekp
-> Eidy: Taky si myslím že kdybys do toho silentbloku dal čep a zkoušel ho vyhnout, podaří se ti to(situace otočení kol ve svislém čepu). V zadních ramenech by se ale musela zmáčknout guma silentbloku po celé délce...

obecně se mi zdá moje auto pořád měkké, takže už jsem objednal tvrdé silentbloky a přední nápravu s gumama na 20 mm stabilizátor 1 dál bych chtěl do svisláku unibal, však o víkendu pokecáme3 a otestujem...
upraveno 1x, naposled 17.10.2011 11:21:35
00:53:10
17.10.2011
Eidy
-> Zazaa: Že to není jako unibal už je dáno prostě konstrukcí, materiálem atd. Unibal prostě neuhne. Takhle jsem to myslel. A tím, že mi kola neškrtají o blatník s minimální mezerou několika mm chci říct, že ty ramena nikam "necestujou", čili zatím není důvod to měnit. Takhle jsem to myslel.4
21:42:19
16.10.2011
Zazaa
-> Eidy: nechci se hadat, ale na te zadni naprave rozdil mezi silentama a unibalem nemuzes poznat ... na tom jak sou ty ramerna daleko od sebe bude mit oko s kloubem jedinou vyhodu a to nastavitelnost
18:53:15
16.10.2011
Eidy
-> radekp: No vzadu mi to přijde ok. Není to jako unibal, ale mezi pneu a blatníkem mám minimum místa a nic nedře ani v zatáčkách, takže si nestěžuju. Tobě něco nevyhovuje nebo jen špekuluješ?
13:55:46
16.10.2011
radekp
-> Zazaa: Jakou formuli máš? máš někde fotky?

-> Eidy: v pátek jsem byl u kamaráda na kanálu a bavili jsme se o silentblocích ve svislácích, jak je to měkké. Jak ti to připadá v zadních ramenech? v podstatě tam jsou silenty namáhané celou plochou a ne i krutem jako ve svislácích....
14:59:12
13.10.2011
Zazaa
-> Eidy: jojo s rozbihavosti (kterou jini na jinejch formulich bezne jezdi) sem to honil odkraje ke kraji a s velkou sbihavosti se to zas chytalo kazde nerovnosti
10:55:40
13.10.2011
Eidy
-> Zazaa: Na čem? Na formulce?
08:59:09
13.10.2011
Zazaa
-> Eidy: ja zkoncil na stejne hodnote a spokojenost
22:46:35
12.10.2011
Eidy
-> T: Někteří prosazují sbíhavost, někteří rozbíhavost. Tak jsem šel střední cestou.A taky abych to poznal. Jít o 1mm nemá smysl. Dal jsem půl otáčky na každý straně a vyšlo to takhle.
21:09:32
12.10.2011
-> Eidy: : proč tak málo? a jak to, že takový skok?
20:48:54
12.10.2011
Eidy
Přešteloval jsem vpředu sbíhavost. Měl jsem skoro 4mm a teď mám 0,5mm. Tak pak poreferuju.
23:27:05
04.10.2011
Eidy
20:04:13
01.10.2011
Eidy
Zkoušel tu aplikaci. Když ji vynuluju na ležícím telefonu a pak ho zvedni, ukazuje 1G. Zkoušel jsem to i ve spotřebáku na pneu 205/55 R16 a v zatáčkách jsem kousek od maxima vydyndal 0,8G, což se mi zdá moc. Nebo jsem si už zvyknul?
20:02:00
01.10.2011
Eidy
-> MATTESS: Děkuji za upřesnění, máš pravdu s tím "metr krát sekunda na mínus druhou".1
Extreme Tyres