Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:15:38
10.08.2011
m8rinek
-> T: s pískačkou nikam nejedu :D.
20:24:51
10.08.2011
Eidy
-> U-Geen: Mít doma váhu, řeknu vám to. Takhle v ruce se to jeví stejně.
19:14:50
10.08.2011
U-Geen
-> Eidy: no rek bych ze hadice budou temer dycky tezsi
16:42:47
10.08.2011
-> Eidy: : já vim, legrace 40 4
15:47:06
10.08.2011
Eidy
-> bifavo: Díky. Hmotnost momentálně neznám, jen odhaduju. Už 2 roky to jedu zvážit, ale ještě jsem tam nedojel.

-> T: On ten rozdíl není tak strašnej. Hadice má 5mm stěnu, měď jenom 1mm. A navíc chladící výkon 1
15:35:31
10.08.2011
-> m8rinek: : a proč bys neměl čim brzdit, nedělej Dášu 40 4



-> Eidy: : trubky hezký, ale ta váha oproti hadicím co? 40 3 4
15:27:14
10.08.2011
bigfavo
-> Eidy: super auto fakt, také sa len tak nevidí 6 chcel by som sa opýtať že koľko váži tvoje teraz ? 1
22:31:54
09.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 09.08.11 22:30:41: 157
22:30:41
09.08.2011
Eidy
-> Tuner#2: Tu na AHC? Jasně.4 Najel jsem s xenonama asi 500km a no problem. Ale ať si říkají co chtějí.
22:26:58
09.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 09.08.11 22:23:28: Tak ale vzpomínáš si na diskuzi ;-) Aha, tak i tak je to pěkný.
22:23:28
09.08.2011
Eidy
-> Tuner#2: na AHC se můžu víš co viď? 3 Nejsou to spoileří váztuhy, ale chladiče. Neměl jsem problémy, ale kdybych se někde lehounce opřel, tak aby to něco podrželo (mimo vzpěry uprostřed). Spoiler je chycenej právě k chladiči, takže ok.



-> Fifa: Ona ta hadice se na měď krásně přilepí a pak mám problém to sundat. Ale jistota je jistota. Válcovat netřeba, stačí naklepnout oříšek z goly nebo nakrájet kroužky z větší trubky a naletovat je. Ale já mám 2 spony spíš kvůli tlaku, než kvůli sesmeknutí.
upraveno 1x, naposled 09.08.2011 22:23:59
22:21:41
09.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
m8rinek 09.08.11 22:15:55 napsal:

→ m8rinek: pokud bude čim brzdit :)))).
Samomluva?
22:16:21
09.08.2011
Fifa
-> Eidy: By to chtělo na koncích trubek naválcovat pertl, co? Hned by zase byla větší jistota. Máš tam 2 spony tak to snad udržej.

Budu se nad tím muset do budoucna taky zamyslet...
22:15:55
09.08.2011
m8rinek
-> T: pokud bude čim brzdit :)))).
upraveno 1x, naposled 09.08.2011 22:23:18
22:13:55
09.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 09.08.11 22:00:45: No paráda, teď už to můžeš dát na AHC bez obav 3 a navíc pěkně vyztužil spojler koukám. Hmm, hmm pěkně si hraješ, sakra už abych měl tu zedničinu z krku, taky mě svrbí prsty 8
22:00:45
09.08.2011
Eidy
Včera jsem dodělal chlazení. Vpředu jsem místo zahradní hadice konečně nainstaloval Cu trubky. Teď to bude držet a navíc jsem zvětšil o trochu chladící plochu.
07:13:33
08.08.2011
Eidy
-> ZdrubT: To bylo narychlo. Byl jsem v montérkách, boural něco na baráku a celej den tak střídavě pršelo. No a když jsem skončil bylo hezky a musel jsem toho hned využít. Na domlouvání nebyl čas. Třeba příště.
22:52:48
07.08.2011
ZdrubT
-> Eidy: že jsi neřek, jel bych se projed s tebou. Jinak dnes se mi zas povedlo lehce polámat spojler na RSe8
11:26:29
07.08.2011
Eidy
-> m8rinek: To se ještě neví. Nějak koncem října.
10:54:12
07.08.2011
-> m8rinek: : přijedeš taky? 4
Extreme Tyres