Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:40:15
18.09.2011
squalo
no vypada to paradne 4 ale aspon si ramena mohol utreť 40
16:34:59
18.09.2011
-> Eidy: : závidět by se nemělo, že je to špatná vlastnost.....ale já budu klidně závidět 1 jako vždy parádní práce 4
16:34:42
18.09.2011
Eidy
-> m8rinek: Nakonec bez eloxu. On se tam ten oxid utvoří časem sám, tak je to fuk. Asi bych to stuhnul i s eloxem, ale teď mám cestovací období, tak jsem vsadil na jistotu a nasypal to tam rovnou. Máš email.
16:28:28
18.09.2011
m8rinek
-> Eidy: Opravdu tomu není co vytknout:))). To je již po eloxu? Tj stříbrný technický elox, či je to syrové?
16:21:37
18.09.2011
Eidy
-> radekp: můžete začít 4
22:09:39
17.09.2011
radekp
-> Eidy: Pak nahoď fotky, ať můžeme nad čím slintat
21:42:16
17.09.2011
m8rinek
-> Eidy: Kdyby VHMLovo zájem padnul tak bych vzal desky i hadice, řekni si cenu ;).
13:10:06
17.09.2011
Eidy
-> T: Víš jak, můžeš bejt blbej, ale musíš si umět poradit.
12:23:57
17.09.2011
-> Eidy: : pravda, pokud jsou správné nástroje, tak netřeba další ruce 4
10:39:33
17.09.2011
Eidy
-> T: Jednoduše přece. Nejdřív jsem pusou nasál kapalinu do třmenů a pak to vyšlapal pedálem. Nic na tom není.

No a na motor nikoho nepotřebuju přeci. Starej vyndám, novej nandám a jedeme.
10:02:34
17.09.2011
Mr.Lumpy
-> T: na víčko nádobky na brzdovku dáš ventilek, zapumpuješ a odvzdušňuješ
07:27:04
17.09.2011
-> Eidy: : a jak sám prosimtě? 131 ty jsi šílenej, to ten motor taky budeš dávat sám, co? 40

a jak tam vypadají černý třmeny? 40 4
00:10:43
17.09.2011
Eidy
Tak jsem odvzdušnil přední brzdy. Už ty nové samozřejmě. 1 Ještě trochu pošteloval pístky v nich a je to připravený. Teď jen vyrobit středící kroužky a vyzvednou pokličky ze zinkovny a můžu testovat.

Šroubek se může přihlásit o destičky. Zbyly mě tu pancéřovaný hadice na 2p. Mám pocit, že vhml měl zájem, ale jistej si nejsem.

Jo a odvzdušnil jsem to celý sám úplně v pohodě. 1
08:16:12
12.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 12.09.11 01:18:28: Pochopils to zcela správně, chodí pozdě na brzdy, má skvělej podvozek a gumy a posílá mu to tam neskutečně srdnatě - prostě jako Ty. Bejt to v Mostě, tak tu M3 ani nevidíme mají tam moc dlouhé tu rovinky, kde ho M3 vždy předjede.
08:00:19
12.09.2011
Péďa17
-> Eidy: pěkné udaje o hmotnosti9 9 9

-> Tuner#2: To video je fakt mazec,když jede s dvoutaktem a 4° převodovkou
upraveno 1x, naposled 12.09.2011 08:01:42
01:26:59
12.09.2011
Eidy
Zvážil jsem svoje přední náboje. Takže původní s jednoduchým kotoučem, ložiskama a držákem brzdiče mají každý 7,2kg.

Certalový s chlaďákama, ložiskama a držákem třmenu mají 6,1 kg každý.

Wilwood má 1,1kg a dvoupístek zvážím, až je odmontuju. Ale odhadem tak 2,5kg. To dělá minimálně celkem 5kg neodpružené hmotnosti. 40

No a chystaný motor v očesaném stavu s olejovou náplní (ale i s ocelovým podvozkem) má 111kg. Takže asi tolik bude vážit nazbrojenej. Vážil někdo někdy nazbrojenou 130? Nebo mám počkat do podzima až to vytáhnu z auta?

A po ruce ležela 4° mokrá převodovka a se starým typem startéru (cca 6kg) má 37,2kg.
01:18:28
12.09.2011
Eidy
-> Tuner#2: Teď si nejsem jistej, jak jsi to přesně myslel 3. Ale asi jak chodí pozdě na brzdy 1

Čekal jsem, že tam má buhví jakej motor a on jede fakticky dvoutakt a 4° převodovku. Ale má dobrý brzdy a podvozek. Pochopil, že hmotnost je důležitá.1
10:36:36
11.09.2011
Bery
škoda toho jednoho úseku,být tam o 2 zatáčky víc,tak by pojel ještě pár dalších.Pěkně to tam posílal:-)
22:56:22
10.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
Chcete vidět jak vypadá Eidy z východního Německa? Tak mrkejte jak si podá na okruhu mnohem silnější M3jku 1

YTCC Hockenheimring 2011 - Trabant 601 mit Wolfgang Ziegler




9
upraveno 1x, naposled 10.09.2011 22:56:33
21:46:09
10.09.2011
Fifa
-> Eidy: Do Mostu bych rád zajel. Bohužel MB je ve stejném stavu jako loni. Stále něco opravuju a zároveň předělávám na provozním Favu. Moc jezdí. MB jsem teď víc jak měsíc neviděl :-/
Extreme Tyres