skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:24:45
03.05.2011
03.05.2011
Maťulo
-> Eidy: Ahoj! Ten plast z A-ckoveho stlpika som najprv odmastnil a vytrel do sucha... 2x som ho poriadne nastriekal plastofixom od body az sa v tom kupal... Hned do toho som striekal plnic kym to bolo este mokre od toho plastofixu a nechal som to vyschnut... Potom som to uz len obrusil jemnym smirglom a nalepil foliu. Foliu kupujem na metraz... Je cca 55cm siroka a cena za 1 bezny meter je okolo 7eur... Lepim to tak ze miesto kam to chcem lepit poriadne navlhcim, navlhcim aj foliu zo strany lepidla a tak si ju mozem posuvat a nastelovat ako potrebujem... Potom uz len hubkou vytlacam vodu a zaroven nahrievam fenom (nie teplovzdusnou pistolou lebo ti zhori folia a roztopi sa plast!) az do horuca aby sa pekne obtiahla a este ju vzdy zafalcujem aspon 2cm... Drzi to a nevytvaraju sa bublinky! Nakoniec to mozes prelakovat...
22:21:28
03.05.2011
03.05.2011
TTomas
-> m8rinek: Trubicka se pouziva a navic i bronzove kolo na vacku...pokud mas vyrobni moznosti, tak do toho. Je to jedina cesta, tak to udezet bez vule. Mimochodem na jaky olej? Nebude to nahodou Hrnec 10w60?
JInak zapalko je pekny..az to pojede, tak urcite poreferuj
JInak zapalko je pekny..az to pojede, tak urcite poreferuj
00:01:39
02.05.2011
02.05.2011
m8rinek
-> matoo: já já já jenom já, motor to je vcelku inspirativní a já už vim, proč tam je :))). Teď jen sehnat mědenou nebo mosaznou trubičku a jdem na to...
00:00:15
02.05.2011
02.05.2011
matoo
-> m8rinek: kto to tu vytahuje moju trubicku???
23:55:27
01.05.2011
01.05.2011
m8rinek
-> Eidy: třeba Schwejk dává trubičku na ostřik(??)... Já ji asi dodělám
img5.rajce.idnes.cz/d0507 /.../P1230755.jpg
img5.rajce.idnes.cz/d0507 /.../P1230755.jpg
23:44:44
01.05.2011
01.05.2011
Eidy
-> Eidy: Já tomu rozumím. Ale nenapadlo by mě tohleto a páč řetěz je ok, tak jsem to prostě nerozebral.
23:35:28
01.05.2011
01.05.2011
m8rinek
-> Eidy: vůle řetězu ne, ten je jakš takš v normě, ale stejně budu měnit... Ale to kolečko vačky to je zlo...
23:21:33
01.05.2011
01.05.2011
Eidy
-> m8rinek: Ne. Mám najeto asi 2000km a nebyl důvod je sundavat. Zatím není vůle řetězu nijak znatelná, takže jsem to neřešil.
23:07:05
01.05.2011
01.05.2011
m8rinek
-> matoo: ovládací soft je uni, to co je uvnitř je pořád stejné tj. dle otáček volí z tabulky odpovídající předstih... Zbytek se odehrává v PC, které dostává jen informaci o otáčkách...
-> Eidy: počítám, že koncem týdne by mohlo být osazeno, nicméně měl jsi dole prsa? Po 4tkm je totálně ostrouhaný soukolí rozdělovače.
-> Eidy: počítám, že koncem týdne by mohlo být osazeno, nicméně měl jsi dole prsa? Po 4tkm je totálně ostrouhaný soukolí rozdělovače.
23:03:23
01.05.2011
01.05.2011
Eidy
-> m8rinek: No pěkný pane. A kdy to zavrčí?
22:57:38
01.05.2011
01.05.2011
matoo
-> m8rinek: nejaka stara verzia IMF, nie? ja mam inu krabicku, inu pripojku, prosto to vyzera krajsie
snad tam nebude aj stary soft...to by bolo horsie
snad tam nebude aj stary soft...to by bolo horsie
22:24:41
01.05.2011
01.05.2011
m8rinek
-> Eidy: tak co na to říkáš? www.skoda110r.eu/110r/dub
en1160007.jpg
09:46:51
27.04.2011
27.04.2011
m8rinek
-> Eidy: ach zo...
09:44:57
27.04.2011
27.04.2011
Eidy
-> Max: Dík
-> m8rinek: Tam netuším, jak přesně držáky vypadají. Ale tam jsou i jiný úhly ramen od sebe a do eRka to vůbec nepasuje.
-> m8rinek: Tam netuším, jak přesně držáky vypadají. Ale tam jsou i jiný úhly ramen od sebe a do eRka to vůbec nepasuje.
09:43:42
27.04.2011
27.04.2011
Eidy
-> Filip: Hele pošli nějaký fotky. Není jasný, jestli máš špatnou karoserii (ale to by tam nedržela žádná náprava) a nebo jsi koupil špatnou nápravu do jiný karoserie. Nebo zavolej a domluvíme se.
09:33:43
27.04.2011
27.04.2011
m8rinek
-> Eidy: spíš bych řekl, že má úchyty pro š120 a ne pro š100-110r
08:38:35
27.04.2011
27.04.2011
Max
ty karbonový věci je opravdu pěkná práce
07:12:49
27.04.2011
27.04.2011
Eidy
-> Filip: Takže problém není v ramenech, ale v karoserii?
00:33:24
27.04.2011
27.04.2011
Filip
No nejakej super inzynir mne ramena tam svaril a dost spatne, tak ze vyriz to plech od ty orignalni bodi kde se na srobuje tu vnejsi drzak pro rameno. Ma te to v fotce 23 tam kde se davaji 4 srouby do ty drzaky. no tak to musim svarit sam .
Diky eidy a kluci!
Diky eidy a kluci!