skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
15:53:22
13.11.2008
13.11.2008
gim
-> Tuner#2: i na tech plechacich vypada super
15:25:48
13.11.2008
13.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tak jsem si včera třídil v PC fotky, přidával jsem z flash co jsem tady nastahoval nového a náramně jsem se pobavil u Kóčy na plecháčí, na gumách vybarvičkován výrobce, pak na Apollech a nakonec na těhdle krásných kolech. Je zajímavé pozorovat, že jsme začínali úplně stejně barvením gum apod. a třeba i takové detaily, jako šrouby a matice na náboji červený tuzing a teď to máš krásně sjednocené stříbrné... No prostě je v tom vidět mraky drobné práce. Měl by jsi už udělat tu galerku třeba na rajce, aby se mohli ostatní pokochat a i zasmát jako včera já.
19:57:34
05.11.2008
05.11.2008
suri
-> Eidy: díky moc posilovač neplánuješ? alebo aspoň nalakuj HBV :)
19:36:07
05.11.2008
05.11.2008
suri
-> suri: no čo?
21:50:23
30.10.2008
30.10.2008
suri
-> Eidy: oki díky
21:12:21
30.10.2008
30.10.2008
Eidy
-> m8rinek: bingo!
-> suri: Je to pozinkovaná plechová nádobka vyrobená ze staré plechovky na brzdovku.
Teď jsem v Německu a v noťasu nemám tu fotku. Kdyžtak se mi připomeň.
-> Vitek: Dík. Tvoje eRko je taky hezký. SKoro by byla škoda, dělat z něj něco jako mám já. Ale všechno samozřejmě záleží na tobě.
-> suri: Je to pozinkovaná plechová nádobka vyrobená ze staré plechovky na brzdovku.
Teď jsem v Německu a v noťasu nemám tu fotku. Kdyžtak se mi připomeň.
-> Vitek: Dík. Tvoje eRko je taky hezký. SKoro by byla škoda, dělat z něj něco jako mám já. Ale všechno samozřejmě záleží na tobě.
20:46:00
30.10.2008
30.10.2008
m8rinek
-> suri: řekl bych, že to byla nádobka po ředidle nebo tak něco...
19:11:57
30.10.2008
30.10.2008
suri
-> Eidy: prosim ta bol si to ty teda dufam co mal v kufry chrom- nadobku na brzd. kapalinu? bola tu kedysi fotka nemohol by si ju sem dať díky
18:44:45
30.10.2008
30.10.2008
Vitek
to je prostě paráda to tvoje erko,doufá že tzo moje časem bude něco podobné
22:33:51
26.10.2008
26.10.2008
Eidy
-> TUNER: Dyž mě to rovně děsně nebaví Ale jo, užil jsem si to dost. Koukal jsem na záběry a stojí to za starou bačkoru. Asi udělám jen nějaký sestřih toho co je koukatelný. S mým výkonem jsou ty rovinky stejně dost nudný.
19:09:27
26.10.2008
26.10.2008
TUNER
Ale jo celkem to šlo )))) Bůčky klasika,to by jsi nebyl ty kdyby jsi jezdil zatáčky normálně )))
23:36:48
25.10.2008
25.10.2008
Eidy
-> pistaa: ty bláho. No tak velká gratulace na Slovensko. Řekl bych, žes byl pro ně těžká konkurence. Kdy hodíš foto ťukance?...
Most je až v zítra, v neděli. Takže večer podám hlášení. Kamera už je v autě, snad přes noc nevymrzne baterie Koupil jsem si časopis TopGear a píšou tam o zážitcích z Nürburgringu. Okamžitě mi vyskočil tep a adrenalin v krvi. Už jsem se viděl na okruhu. Vrrrrrnnnnn heeeeennnnnn Boží. Jsem zvědavej jak mi to půjde.
Most je až v zítra, v neděli. Takže večer podám hlášení. Kamera už je v autě, snad přes noc nevymrzne baterie Koupil jsem si časopis TopGear a píšou tam o zážitcích z Nürburgringu. Okamžitě mi vyskočil tep a adrenalin v krvi. Už jsem se viděl na okruhu. Vrrrrrnnnnn heeeeennnnnn Boží. Jsem zvědavej jak mi to půjde.
20:05:09
25.10.2008
25.10.2008
pistaa
-> Eidy: Ahoj Kolego. ako sa jazdilo?? mne super.. motor super slape.. a tlacim an neho dost.. a nepoddal.. rozhodime asi a uvidime.. bude i video akurat malo som to tukol ked som mal chladne pneu som to prehnal ale to nic sa vymeni blatnik a kapotka.. inak super den tak pevne verim zesi an tom i ty super.. ja sa pochvalim 3 miestom celkovo.. co sa poobedia tyka.. s rannymi som nejadil kedze som tam nebol.. super konkurenciu som mal.. ziadne avto pod rok vyroby 2000 tak si to vies predstavit, Evo, Impreza, M3, M5, a tak som si jazdil.. tak sa drz chlape .. ahoj pekny vecer a i zostatok veekendu
00:43:54
25.10.2008
25.10.2008
Eidy
-> Zdeněk.: nesmíš bejt taková citlivka
-> Tuner#2: ok, kdyžtak ti v sobotu večer brnknu a domluvíme další detaily... Trochu jsi mi připomněl politický bilboard: "Myslíme to upřímně" Každopádně díky, třeba vymyslím něco... něco... no uvidíme... Dneska jsem se byl mrknout na jeden barák. Moc se mi líbí. Je teda bez garáže, ale dala by se tam jedna obrovská snadno vyšvihnout. Ještě uvidím co mi v neděli řekne tesař na trámy. Jsou dost chycený červíkama
-> suri: Jsem rád, že se líbí. Mám taky rád "jakoorigoklasiku&qu ot;. Sice už je snadno poznat, že Kóča nemá roucho beránčí, ale pořád v mnoha věcech tváří dost fabricky. Prvořadá je vždy technika vespod.
-> Tuner#2: ok, kdyžtak ti v sobotu večer brnknu a domluvíme další detaily... Trochu jsi mi připomněl politický bilboard: "Myslíme to upřímně" Každopádně díky, třeba vymyslím něco... něco... no uvidíme... Dneska jsem se byl mrknout na jeden barák. Moc se mi líbí. Je teda bez garáže, ale dala by se tam jedna obrovská snadno vyšvihnout. Ještě uvidím co mi v neděli řekne tesař na trámy. Jsou dost chycený červíkama
-> suri: Jsem rád, že se líbí. Mám taky rád "jakoorigoklasiku&qu ot;. Sice už je snadno poznat, že Kóča nemá roucho beránčí, ale pořád v mnoha věcech tváří dost fabricky. Prvořadá je vždy technika vespod.
17:03:37
24.10.2008
24.10.2008
suri
-> Tuner#2: a hlavne je to omnoho krajšie ako všetky repliky rs s laminátmi toto sa mi vždy páčilo škoda 110R štýl 1150
16:59:09
24.10.2008
24.10.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Zatím jsem tak že na 90% jedu, uvidím dle sobotní předpovědi a pošlu sms. Jinak mě se Tvůj předek na eRku moc líbí a to myslím upřímě, je to něco co nikdo nemá a líbí se mě to víc než origo kvasiny, to je moc nízký
01:04:30
24.10.2008
24.10.2008
Zdeněk.
-> Eidy: ptáčci nemají rádi 160km/h :o)
(uploadováno 30.09.2008 11:46:47) kde je ten ptáček to je hnus
(uploadováno 30.09.2008 11:46:47) kde je ten ptáček to je hnus
22:38:33
23.10.2008
23.10.2008
Pavel P@nkáč
je to proste klasny
21:21:13
23.10.2008
23.10.2008
gim
-> Eidy: todle by melo byt na klasicky blatniky, melo by to bejt na 1150...