Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:14:53
18.01.2009
Radar
Zdar, pořídil jsem si stejné víko ventilů, jako máš ty. Ale na stovkovej motor je mělký. Máš pod ním udělanou podložku? Jak vysokou a z jakýho materiálu ? Dík za zprávu a ať ti to vrčí !
11:36:48
18.01.2009
pistaa
-> Eidy: hm, chlape veru nemam..
12:31:37
16.01.2009
Eidy
Sháním do předního podběhu těsnění, zkrz které vede hadice tankování paliva. Pustil jsem se do výměny hadice a to moje těsnění už je poněkud starší a tvrdší. Máte někdo něco?
06:54:43
16.01.2009
Mantrabeach
-> havlik: díky,nevšim sem si toho.4kua docela pálka 3Sem myslel tak bůro a ona desítka
06:54:24
16.01.2009
Eidy
-> havlik: Děkuji svému tiskovému 1 4

-> Mantrabeach, Majklsto: Je to jeden z chladičů co dělají na sportovní škodovky. Tohle je údajně repllika dobovýho ze soutežních škodovek, ale je udělaný na umístěný NA nárazníku, ne pod ním. Jezdí s ním i historici (pár eRek a stovek).
06:41:47
16.01.2009
havlik
-> Mantrabeach: viz citace u T



Eidy 15.01.09 19:28:24 napsal:

→ T: Chladič je od fy Kvinto, ale stál ranec, to tě

upozorňuju. Před 2 lety stál 10oooKč.


ad chlazení: Za chladičem je 190mm ventilátor SPAL. Při stání s tím jsou

trochu problémy a furt nevím čím to je. I když je venku 15°C. Jakmile se

jen trochu rozjedu, je po problému, ale to se mi naštěstí nestává. Teď

jsem trošku vylepšil chladící okruh (trubky) tak uvidíme.
06:33:34
16.01.2009
Mantrabeach
-> Majklsto: to bude jistojistě na zakázku.

-> Eidy: jestli se můžu zeptat kde sis ho nechal dělat a na kolik to zhruba vyjde?
00:55:12
16.01.2009
Majklsto
-> Eidy: sledujem vasu diskusiu o chladeni a ten mensi naporak se mi celkem libi.to si si daval delat na zakazku alebo je to z niecoho napasovane?
19:55:40
15.01.2009
Mantrabeach
-> Eidy: ok ok já právě nechci vůbec řezat do kastle kdybych se rozhodl jednou to předělat do origa proto se ptám jak to máš.Díky moc za rady.A jinak pěkný štafle2 1
19:05:34
15.01.2009
Eidy
-> Mantrabeach: Nevadí, klidně se inspiruj.

Co se týká mezistěny, stačí se mrknout na fotky. Je úplně pryč. 4

Když jsem ještě jezdil menší náporák (hned první dvě fotky) tak jsem měl vzadu ještě origo chladič bez řemenu a nikdy jsem neměl sebemenší problém.
18:56:35
15.01.2009
Mantrabeach
-> Eidy: Aha,to je zajímavý řešení.nejspíš bych se jednou inspiroval tebou pokud by ti to nevadilo.I ta varianta malýho náporáku a původního chladiče s el.vrtulí není špatná.A máš nějak upravovanou tu stěnu kde je origo chladič nebo si to nechal v původním stavu?
13:14:53
15.01.2009
Eidy
-> Mantrabeach: Jojo, ten chladič je jedinej na autě. Zapojenej je normálka od termostatu do chladiče a z chladiče do motoru. Akorát mam ještě malinkej okruh ze zátky z pod 4. válce zpět do čerpadla, kam je normálně přívod od topení. Samotný topení v autě nemám.

Jediný funkční systém chlazení je origo řemenem nebo náporák jako mám já, nebo malinký náporák spolu s původním chladičem a el. ventilátorem a nebo původní chladič, el. vrtula a velký kapsy na blatníkách jako má pistaa. Nic mezi tím spolehlivě fungovat nebude. Odzkoušeno mnoha eRkaři. Na skoda110r.cz je spousta vláken o chlazení. Pohledej tam.
00:17:44
15.01.2009
Mantrabeach
-> Eidy: Ahoj,prosím tě měl bych na tebe dotaz.Jak máš vyřešenej ten chladič?máš ho normálně pod autem a nic jinýho auto nechladí?a zapojený to máš jak?přes topení nebo jen okruh přes motor?přemýšlím jak udělat u svýho chlazení když tam bude jinej motor jednou a nechce se mi řezat do tak zdravý kastle abych dělal náporák nebo nějak upravoval vzadu chladič posouváním.Díky moc za odpověď
21:11:54
11.01.2009
Eidy
-> Rapid05: Jeeee, to je teda hodně stará fotka. 1 Ale nikdy v životě jsem ji neviděl. Díky.
18:47:36
11.01.2009
Rapid05
-> Eidy: Tak jsem narazil na jednu značně fousatou fotku, je vidět jakým vývojem Kóča během let prošla...

www.autotuning.cz/galerie /displayimage.php?album=75 &a...
21:57:31
10.01.2009
Eidy
-> Trax: Stará, ale dobrý. Tak takhle řídit, to by se mi líbilo. 171
10:01:04
10.01.2009
Trax
-> Eidy: a co neco takovyho?
amazing car control
01:19:47
10.01.2009
Eidy
-> pistaa: Zatím moc ne. Jen, že bych si chtěl zkusit řídit FIat Uno turbo. Chci vědět, jestli má motor (vstřikování) nějakou prodlevu při přidání/ubrání plynu. Pokud ano, budu shánět karbec, pokud ne, zkusím rozchodit vstřiky,
19:53:09
09.01.2009
pistaa
-> Eidy: mno co tvoj pss, psss projekt?? prisiel si na nieco??
11:54:31
09.01.2009
Labros
Šílený.

Ten chlápek musí ten okruh znát nazpaměť dost dobře, podle toho co si dovolí. Ale když někdy dává v zatáčce v plný rychlosti kontra, vypadá to dost hrůzostrašně. Ještě ty nápisy do toho - Angstkurve, Hohe Acht. No cvrknul bych si.
Extreme Tyres