skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
-> Eidy: už dlhšie to tu sledujem, milujem kupečka a tvoja erka by mohla kľudne byť ich bohyňou, keby som ju mohol vidieť naživo, nech sa ti darí
-> Péďa17: s časopisem pochybuju. Taky bych do toho nešel
Eidy 15.10.08 02:32:09 napsal: -> Péďa17: díky pane, ale nechtěl. Při focení do časopisu by vylezly některé detaily, které kazí celkový dojem. Ještě to není dokonalé. A i kdyby bylo, nevím jestli bych do toho šel. Svůj okruh zájemců si to auto našlo a to mi stačí. Vím, jak potom vypadají případné komentáře nebo diskuze ohledně škodovek, viz. Majkl. Je to můj koníček, vám se líbí, máte ho tu, tak proč ho cpát někam do novin?
Nebyl bych sám kdo by jí rád uvital na plagátu.Ale jinak tvoje auto pro mě je jedno nejhezčích aut na virtu.Doufám že pojedeš do Běšin na Jaře,chtěl by jsem jsi jí pořádně prohlídnout.Necháme se překvapit,snad někdy v budoucnu se v některém časopise se ukáže.
Nebyl bych sám kdo by jí rád uvital na plagátu.Ale jinak tvoje auto pro mě je jedno nejhezčích aut na virtu.Doufám že pojedeš do Běšin na Jaře,chtěl by jsem jsi jí pořádně prohlídnout.Necháme se překvapit,snad někdy v budoucnu se v některém časopise se ukáže.
Labros 15.10.08 09:10:15 napsal: -> Eidy: Taky myslim, že není důvod cpát se do magazínů, aspoň ne do těch určených široké veřejnosti. Běžnej motorista si stejně řekne jenom, jo, erka byly pěkný, nápravy neocení, to jen nadšenec do škodovek. Ale jestli v nějakém magazínu v budoucnu vyjde, rád si ho koupím, Kóča je pro mě jedno z nejhezčích aut na virtu.
To máš pravdu že běžnej člověk to moc neocení
To máš pravdu že běžnej člověk to moc neocení
-> Labros: -> Majklsto: co na to říct, snad jen že moc děkuju.
-> TUNER: tak nějak. Podle mých skutečně vlastních zkušeností s novináři nemám chuť do něčeho takového.
-> TUNER: tak nějak. Podle mých skutečně vlastních zkušeností s novináři nemám chuť do něčeho takového.
-> Labros: presne tak,koca by sa dala podla mna zaradit medzi top 10 aut z virtu
-> Eidy: Taky myslim, že není důvod cpát se do magazínů, aspoň ne do těch určených široké veřejnosti. Běžnej motorista si stejně řekne jenom, jo, erka byly pěkný, nápravy neocení, to jen nadšenec do škodovek. Ale jestli v nějakém magazínu v budoucnu vyjde, rád si ho koupím, Kóča je pro mě jedno z nejhezčích aut na virtu. 

-> Eidy: Přesně tak...taky bych ho už nikam nedával...Když jsem si zažil to jak si upraví článek podle sebe a co tam píšou za nesmysli,tak to fakt nemá smysl někam dávat...

-> Péďa17: díky pane, ale nechtěl. Při focení do časopisu by vylezly některé detaily, které kazí celkový dojem. Ještě to není dokonalé. A i kdyby bylo, nevím jestli bych do toho šel. Svůj okruh zájemců si to auto našlo a to mi stačí. Vím, jak potom vypadají případné komentáře nebo diskuze ohledně škodovek, viz. Majkl. Je to můj koníček, vám se líbí, máte ho tu, tak proč ho cpát někam do novin?
moc krásné auto.nechtěl bys to auto někde uveřejnit???Jako Autosport&Tuning,... mnozí by to jistě uvítali
-> Eidy: aha diky za vsetko idem pozret video
-> suri: já teda jo. Zeptej se Tunera#2 nebo Havlíka jak to drandilo.
To video tady je s kyvkou a stabíkem.

-> Eidy: aha tak diky
este posledna otazka
ako si bol spokojny s kyvkou a stabikom ked este bola v aute diky
este posledna otazka
ako si bol spokojny s kyvkou a stabikom ked este bola v aute diky
-> suri: rozebraná, vyčištěná, zkontrolovaná, přetěsněná a složená. V podstatě tak jak byla. Akorát jsem odvrtával talíř diferáku. Nějakej trotl tam kdysi utrhnul šroub. Bylo to fakt super. Kdyby u táty v práci nebyla stojanová vrtačka, nevím jak bych to vyřešil. Dal jsem tam nerez šrouby na lepidlo a fertig.
-> Eidy: aha diky a prevodovka je repasovana nebo taka aka bola?
+ ještě manžety poloos, nafta a pár drobností. Řekněme, že za 15000 postavíte super zadní nápravu se vším všudy. Teda bez kotoučových brzd.
-> suri: Jak moc komplet myslíš? I s převodovkou? I s poloosama? I s tlumičema a pružinama?
Takže svařenec od Petra Molčana 7500 včetně držáků do kastle + stará vlečka výměnou
Tlumiče 7000
Pružiny 2500
Poloosy s převodovkou za 500
Barva + pískování starších věcí + zinek cca 1000
Za přivaření držáků do kastle 1000
Ložiska, gufera, vazelína, pakny a šrouby cca 1500
A pak cca 200 hodin práce. Spíš asi víc.
Takže svařenec od Petra Molčana 7500 včetně držáků do kastle + stará vlečka výměnou
Tlumiče 7000
Pružiny 2500
Poloosy s převodovkou za 500
Barva + pískování starších věcí + zinek cca 1000
Za přivaření držáků do kastle 1000
Ložiska, gufera, vazelína, pakny a šrouby cca 1500
A pak cca 200 hodin práce. Spíš asi víc.
-> Eidy: oki diky moc
ak sa smiem este spytat na kolko vylsa zadna naprava? komplet
dakujem
ak sa smiem este spytat na kolko vylsa zadna naprava? komplet
dakujem
-> Eidy: Tak je to možný, že má strmější pokles proudu primárem. Ony ty novější zapalování vůbec nějak víc štípou, taky jsem byl nemile překvapenej u nějakýho starýho rendla, když jsem zkoušel jiskru tak jak to dělávám na šáde 
