To je kritiky najednou.
Kolik tak posilovac sebere vzduchu tomu valci? Je opravdu vyhodnejsi prepoustet vzduch z jedne vetve do druhe,kdyz to mezi sebou propojite?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: vážil jsi tu měď co jde k baterce?:-)
-> T: prosimtě za hodinu nevím co dělat a čekam,až mě zaschne ta bílá barva
S takovou blbostí bych teda na další zimu nečekal,zvlášť,když to má dopad na funkčnost motoru.Snažší by si měl vyřadit posilovač a tam nacpat zátku a nazdar.Tohle je prostě docela snadná věc 


Hm .. ono je to vsetko pekne, ale osobne by som si, v aute z papiera, rezervu z kufru inde nedal ..
-> Vena136: : vím o tom, ale to vidím zase na další zimu....pokud se nezbláznim v létě, že to je odstavený auto :-/
-> vhml: : trobky jsem neměl moc na výběr a posilovač už je tam dávno, jen jsem udělal pevnější držák.....a svačina mi stačí malá

-> vhml: : trobky jsem neměl moc na výběr a posilovač už je tam dávno, jen jsem udělal pevnější držák.....a svačina mi stačí malá


-> T 13.04.15 10:26:07: Ty trubky elegantně vytnutý uprostřed kufru a zbytek volnýho místa na svačinu pro jistotu ještě zabitej posilovačem.
-> T: jako ten jeden...Ale beztak bych je udelal buď oba nahoru nebo oba dolů.Nahoru máš ale místa dost.Ten stávající bych uplně zrušil,tam se na vybroušení kanálu dostaneš,když by něco prokáplo dovnitř v pohodě a udelal bych dva zhora nejaký rozumný průměr vnitřní.Nechal bych se inspirovat originálem a pak "T" na jednu hadici a poběží ten motor taky jinak a mělo by to i líp brzdit 

-> vhml: : co ?
-> minno: : kapota a čelo...
-> Vena136: : obě větve vím, to už jsi říkal...jen se k tomu dostat....a vývod jak špatně ?
-> minno: : kapota a čelo...
-> Vena136: : obě větve vím, to už jsi říkal...jen se k tomu dostat....a vývod jak špatně ?
-> T: no kufr hezkej,......a buď si rovnou zruš ten posilovač a nebo si udělej jinak vývody na sání + aby se to bralo z obou větví.Tohle je prostě špatně,i když to tak má snad každej a nedej bůh na 8-kanálu z 1-větve.Za 1 to nebrzdí a za 2 chudák píst 

-> T 12.04.15 22:11:52: čo sa lakuje?
-> T 22.02.15 18:40:43: vdaka 

-> T 11.04.15 14:25:41: to bych tak chtěl mít v kufru 

-> Eidy: : prd roštěnky, jsem starší pán a bolí mě hlava z toho kraválu
lakýra to má 14 dní zatím, v týdnu to budou 3, tak se tam chci stavit....
-> Antony: , -> MOLSO: : dalo by se ještě víc, tohle jen tak lehce

lakýra to má 14 dní zatím, v týdnu to budou 3, tak se tam chci stavit....
-> Antony: , -> MOLSO: : dalo by se ještě víc, tohle jen tak lehce

-> T: pekne odlahcene
to uz si mohol spravit drotenny model 


-> T: no pěkný, krásnej elemental 



-> T: No pěkný. Co lakýra? Už se pochlapil?
A ty zadní sedačky máš určitě pro roštěnky.
A ty zadní sedačky máš určitě pro roštěnky.

povedlo se při menší úpravě držáků zachovat sedačky ( nikdo se neptejte proč :-D )
šroub. co kouká mezi je pro rezervu....
šroub. co kouká mezi je pro rezervu....
neni toho moc,ale aby to tady nestálo ještě déle než stojí, tak už toho moc nechybí....
-> Tomáššš: děkuji a odpověď na otázku je jak píše -> ochoda: 
