takže kouknu na svíčky,rozdělovač a kostry a brzdy musim znovu odvzdušnit.....a pak se uvidí.....
-> vhml: , -> Eidy: : s motorem jsem nic nědělal, takže kostry a všechno je jak bylo před zimou....a startuje normálně....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: no to není pěkný, doufám že to daš brzo dokupy 

-> T: Ta Tvoje elektrika je nějaká divná. Teplota byla ve skutečnosti nižší, jen je někde špatná kostra a budíky ukazují nesmysl. Takže si klidně propoj všechny budíky na novou kostru nebo to projdi a prohejbej kabely.
S motorem jsi nic nedělal, ne? Nebo byla aspoň nějaká údržba/kontrola? Co jsi procházel, projdi znovu. Vypadá to, jako když skáče jiskra na jiný válce. A nebo to prostě pálí svévolně. Zřejmě to souvisí s dalšími projevy elektriky. Možná je motor ok, ale nějakej špatnej kontakt ovlivňuje zapalování.
S motorem jsi nic nedělal, ne? Nebo byla aspoň nějaká údržba/kontrola? Co jsi procházel, projdi znovu. Vypadá to, jako když skáče jiskra na jiný válce. A nebo to prostě pálí svévolně. Zřejmě to souvisí s dalšími projevy elektriky. Možná je motor ok, ale nějakej špatnej kontakt ovlivňuje zapalování.
Předpokládám, že to celý bude jedna mrda v elektrice. Kostra motoru třeba? Startuje to bez problému?
dneska prvních pár ( doslova) kilometrů a takhle jsem si to asi nepředstavoval :-/
zahřátý motor v zátahu kolem 4t. stříli do výfuku, dál jsem to ani netočil....
olej mam na 110 a nevim kde jsem k tomu na 2 km přišel a při zapnutých světlech se ručička opře doprava...takže budík,kostra,kabel?
brzdy jako máslo, takže znovu a lépe odvzdušnit
a chlazení vim prd po 2 km....jen vim, že na místě , když jsem sepnul saharu, tak teplota spadla....takže větrák dejme tomu funguje....
a přestal fungovat censtál s alarmem...to mě netrápí...pokud to nemá něco s tim budíkem,světlama ??
zahřátý motor v zátahu kolem 4t. stříli do výfuku, dál jsem to ani netočil....
olej mam na 110 a nevim kde jsem k tomu na 2 km přišel a při zapnutých světlech se ručička opře doprava...takže budík,kostra,kabel?
brzdy jako máslo, takže znovu a lépe odvzdušnit
a chlazení vim prd po 2 km....jen vim, že na místě , když jsem sepnul saharu, tak teplota spadla....takže větrák dejme tomu funguje....
a přestal fungovat censtál s alarmem...to mě netrápí...pokud to nemá něco s tim budíkem,světlama ??
-> Milan 136 15.04.15 20:21:48: to taky existuje? Zajimavy :-)
Kazdopadne nejlepší posilovac je zadnej posilovac :-)
Kazdopadne nejlepší posilovac je zadnej posilovac :-)
-> Nwkt: na tu nohu od větráku
a můžeš na něco využít i vysokotlaký čerpadlo v případě PD
nebo el. jako má Fabia RS
www.vrakoviste-audi.cz/po dtlakove-elektricke-cerpad lo-pro-brzdu-audi-8e092731 7a

a můžeš na něco využít i vysokotlaký čerpadlo v případě PD

nebo el. jako má Fabia RS
www.vrakoviste-audi.cz/po dtlakove-elektricke-cerpad lo-pro-brzdu-audi-8e092731 7a
Co se na to vysrat a dát vývěvu z TDička 

-> Vena136: : je to původní sání a navařil jsem tam koncovku pro posilovač z originál sání...
-> T: No jak myslíš
A mě to moc nedá mlčet,zvlášť když se pak řeší naprostý nesmysly,ale být to u někoho cizího,tak ať si motor časem zničí,takových tu je docela hodně.Ale už jsme se o tom bavili v Plzni,že to neni ideální a zatím se to nevyřešilo.Kdybys mě to sání dal,měl by si to dávno hotový
A tak mě to štve samo za sebe,že ti to tady zasírám.....
Ať se řeší něco co má význam,....náhodou jak velkou díru tam máš na podtlak víš?A to je původní sání a dodělával si ten podtlak?


A tak mě to štve samo za sebe,že ti to tady zasírám.....

Ať se řeší něco co má význam,....náhodou jak velkou díru tam máš na podtlak víš?A to je původní sání a dodělával si ten podtlak?
-> Vena136: : mě to je fuk...já to tady jenom čtu po celym virtu a mlčim, když to tady každýho baví si pořád povídat sem a tam o ničem, mě to je fuk
kdyby se mi něco nelíbilo, tak to řeknu

kdyby se mi něco nelíbilo, tak to řeknu

-> vhml: a řikam snad něco?Je to splácanina,stavěný to bylo na cca 80-85koní.To byl strop,kam sem se chtěl dostat.Že z toho bude řekněme 95 poctivých,když ty válcovky kecají 10% by mě nikdy nenapadlo....až budu chtít závodní motor,tak si ho postavím.Někdo ale nedokáže pochopit,že to prostě je tak "jednoduchý".Al
e k čemu mě je 130-koní s použitelností 3000ot....s tím dojedu tak do prdele a ne na výlet.....
Tím se začínám dostávat tam,kam jsem tady nechtěl....pokud Tomáši chceš,tak to tady smažu....nechci ti to tady zasírat,ale nedá mě to a pak to takle dopadá
Tím se začínám dostávat tam,kam jsem tady nechtěl....pokud Tomáši chceš,tak to tady smažu....nechci ti to tady zasírat,ale nedá mě to a pak to takle dopadá

-> Vena136 - zrušená registrace 14.04.15 18:32:53: ty to píšeš jak kdyby to byla nějaká ostuda si nechat postavit motor. Pokud to má skutečně fungovat na nějaký lepší úrovni tak jinýho zbytí není. Jedna věc je si splácat 100koňovej motor doma na výlet a druhá potřebovat motor na opravdový závodění.
-> afro100: : bylo mi jasný, že mluvíš ze zkušenosti, ale nemám moc na výběr a sjak píšeš,,,máme stejně papíráky
-> Vena136: : jojo je to tak ,já zase nemám problém na autě tak nějak cokoliv,ale na motoru tak seřídit ventily podle příručky



-> Vena136: : jojo je to tak ,já zase nemám problém na autě tak nějak cokoliv,ale na motoru tak seřídit ventily podle příručky


-> Bery: Díky,....ale ignoranty co se bojí něco říct neberu vážně 
Každopádně je to věc Tomáše,jestli bude věřit mě,člověku co tomu nerozumí a nebo třeba tobě,závodníkovi co si motor nechává dělat....ale echt nadupanej....hele buď tak hodnej a nekaž mě pozdní odpoledne a pokud máš ke mě nějaký výhrady,tak ono se určitě někde osobně potkáme a může se to pořešit.

Každopádně je to věc Tomáše,jestli bude věřit mě,člověku co tomu nerozumí a nebo třeba tobě,závodníkovi co si motor nechává dělat....ale echt nadupanej....hele buď tak hodnej a nekaž mě pozdní odpoledne a pokud máš ke mě nějaký výhrady,tak ono se určitě někde osobně potkáme a může se to pořešit.
-> Vena136: rika to o tobe vic lidi,hadat se nechci.

-> Bery: no jelikož mě nebyl schopný motor držet pořádně volnoběh a hořeli mě dvě svíčky (válce + písty atd) na origo sání a jednom vertikálu (motor viz karta) se 100% funkčním posilovačem a těsností jenom tím,že ten vývod není umístěný uprostřed jako 5-kanál a to mám sračku motor......tak trochu vím o čem mluvím a tohle se musí dít zajímavý věci a motor u "T" jsem slyšel vrčet a nelíbí se mu to.A já řikám zrušit to a bezpodtlak.....ale ta 5-ka dirka se nezblázní,lepší než to brát jenom z jednoho......pořád myslím,že ať si to přefoukne něco málo (ale vůbec nemusí) než aby to bylo z jedný větve,u 8-kanálu už vůbec ne.....ale to je fuk,já tomu nerozumím 

-> T: hele věř nebo ne,ale já bych se do náporáku nepustil
Prostě bych měl strach,že tam něco pohnojím,.......ale když se jedná o to rozervat motor na prvočástice,takto neni problém.Teda ho potom i složit,.....ono každý bereme obtížnou věc asi něco jinýho.Já bych se bál,že nebude stačit průtok a spád trubek a že to nebude chladit a že mě to vypadne pod auto....


-> T: nikomu neprajem bozechran, ale odkedy som na predok v tom bural, som proste proti tomu premiestnovaniu rezervy zaujaty .. to je cele. Poskladal si si to ako to tebe vyhovuje, ja to berem ..
-> afro100: : co naděláš, když neni místo....
-> Vena136: : jsi chytrej, nejsem schopen za celou zimu udělat blbej náporák, tak si představ jak dlouho by tohle mě trvalo
-> mirecek.666: : jojo, někde to mám napsané....musím najít
-> Bery: : jo těžko říct....z logiky mi přijde to lepší mít to na obou,aby nebyla zatěžovaná jen jedna větev,ale jaká je skutečnost na Tvoji otázku, toť otázka

-> Vena136: : jsi chytrej, nejsem schopen za celou zimu udělat blbej náporák, tak si představ jak dlouho by tohle mě trvalo


-> mirecek.666: : jojo, někde to mám napsané....musím najít

-> Bery: : jo těžko říct....z logiky mi přijde to lepší mít to na obou,aby nebyla zatěžovaná jen jedna větev,ale jaká je skutečnost na Tvoji otázku, toť otázka

