T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

17:28:22
28.03.2018
těch 70 koní bylo už moc 8 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 28.03.2018 17:28:22
09:49:53
28.03.2018
-> Rapid05: díky :-) na koně se těším, jen jsem po roce a půl už trošku vyždímanej a chtěl bych jezdit 8



-> Milan 136: nene, teprve se chystám, ale nějaké kilo by to mohlo zase být 40



-> minno: díky, v podstatě jsou to pohledově venku jiné lemy, nárazníky,blinkry a sundané folie a vlastně lízátko v barvě a po pravdě se mi to teď taky líbí mnohem více :-)
08:50:53
28.03.2018
minno
-> T: Auto po znovuzrodení vyzerá super. Zadné hranaté lemy sú fajn.
21:59:11
27.03.2018
Milan 136
-> T: moc pěkný to máš. Motor poladíš, co se dá dělat. Vážil jsi to po odtučnění, nebo ještě ne?
21:24:48
27.03.2018
Rapid05
-> T: Je to super, moc rád to auto vidím pohromadě. Škoda motoru, ale ono to zas bude k něčemu dobrý a budou koně navíc 4 Fakt paráda 5
21:17:18
27.03.2018
-> havlik: díky, díky 4 snad se jednou dočkám carbonových 40 5
21:10:17
27.03.2018
havlik
-> T: ty jo myslel jsme si, že ty narázníky když budou zase černé nebudou poznat že jsou jiné. ale je to hodně jiné a vypadá to lépe.105
21:07:41
27.03.2018
-> MOLSO: že by se to stalo samo ? 8 takže možná příčina 8
21:06:06
27.03.2018
sice statické fotky,ale konečně pořádné a ještě jsem koukal, že tady nejsou z nehody, takže jsem taky přidal.....snad budou brzo fotky i z nějaké akce, když bude auto jezdit....
21:04:33
27.03.2018
MOLSO
-> T: tam sa moc nemá čo laborovat a ked sa to potočí a "vyšrobuje" z koša tak stratíš tlak oleja ....
20:56:58
27.03.2018
-> MOLSO: to nevim,ale je v tom závlačka, takže asi někdo laboroval s tlakem ? nebo nevim :-D
20:23:34
27.03.2018
MOLSO
-> T: co ta trciaca pruzina v redukcnom ventile ? 9
12:10:47
27.03.2018
-> Eidy: ojnice jsem nesahal a setrvak ok, ještě kouknu na ventily.....tak nebo tak jde motor ven, dam záložní, který snad pojede a začnu řešit motor...
21:21:47
26.03.2018
Eidy
-> T: A když vezmeš za ojnice tak co? Na ten setrvák jsi koukal? Aby to nebyla jen kravina.
20:46:36
26.03.2018
Tady spodek závodního motoru 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 26.03.2018 20:46:36
20:45:25
26.03.2018
tak u mě zatím nic nezjištěno, v Mostě jsem jenom dotahnul šroub na řemenici a klepání stejně nepřestalo....koukal jsem na spodek a tam nic, takže ložisko ?

každopádně motor jde ven a půjde tam záložní motor a snad bude fungovat....
12:40:55
11.03.2018
-> MVM: já vím 10



-> Vojťas: není na coto, musim na rozlestenito jeste minimálně a žádnej ten laminat nepasuje, 8 3
09:35:53
11.03.2018
Vojťas
-> T: gratulace, uz se tesim nazivo
08:42:41
11.03.2018
MVM
-> T: Tak pokud zůstaneš u litiny,tak to nebude ono. To správně nakonfiguruješ hliníkovou feldu a jsi o řád jinde,navíc když takhe razantně snižujete hmotnost. 4
08:30:51
11.03.2018
-> castrol: na bestii tomu chybí koně 8 3
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 27. - ne 29.06. Pohofest 2025 | pá 18. - ne 20.07. Felda meet no.6 | další akce...