T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

12:58:45
02.04.2018
Eidy
-> T: Ale jinej motor do Německa nestihneš. Nebo pošolícháš tu feldu?
12:07:42
02.04.2018
Antony - zrušená registrace
-> T: to je divný s tim setrvákem, kdyby byla ruplá klika, tak většinou půjde jen pootočit na jednu, nebo druhou stranu.
08:08:23
02.04.2018
-> Antony: vypadá to tak...

-> vhml: zjistím, až to rozeberu...

-> Milan 136: neviděl jsemjsem...

-> Eidy: ještě ne, ale nechá se točit setrvakem a zbytek motoru stojí 3 jen nevimtak, jestli se mi chce ještě řešit tento motor, když takbudeš dlouho uvazuju o jiném motoru 8
01:22:34
02.04.2018
Eidy
-> T: A našli jste prasklinu nebo jak? To by ještě nebylo nic tak strašnýho. Stačí přehodit klikovku, nový šály a valí to dál. Do Německa to stihneš. 4
21:25:24
01.04.2018
Milan 136
-> T: není ta prasklina vidět na tý fotce, co jsi dával?
20:21:15
01.04.2018
vhml
-> T 01.04.18 19:44:10: tak to je hovno zle jestli to neodneslo nic jiného ne?
20:06:20
01.04.2018
Antony - zrušená registrace
-> T: až tak? 8
19:44:10
01.04.2018
Byl u memě kamarád a zatím poslední zjištění vypadá na prasklou kliku...
21:37:36
30.03.2018
-> minno: to byla narazka,....myslím, že ten motor na tomto bude podobně :-D
19:05:43
30.03.2018
minno
-> T: Takže tak. Lebo u obidvoch píšeš o 70 koňoch a aj vyzerajú rovnako (okrem sania, karburátora a ventildekla), tak som nevedel čo a ako :)
18:53:51
30.03.2018
-> minno: tak ;-) tohle je původní 130, co jsem jezdil ;-)
18:25:36
30.03.2018
minno
-> T: Tak teraz tomu s tými motormi celkom nechápem:-) Máš dva motory?
12:41:43
30.03.2018
-> Antony: jojo, snadale poslouží chvilkujako ;-)
12:03:22
30.03.2018
Antony - zrušená registrace
-> T: takže jsi měl záložní, tak to pak joo 4
11:48:13
30.03.2018
-> Antony: ještě nevím, leží v koutě 4 3
11:39:46
30.03.2018
Antony - zrušená registrace
-> T: Tak jaká je sumarizace? Přiznám se, že nebyl čas to tady sledovat, ale co tomu bylo?
11:34:29
30.03.2018
70 koní je zpět, přede hezky, trošku huli, ale až vyměním olej a vyženu bubaky z, výfuku, tak to snad budeto ok,...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 30.03.2018 11:34:29
20:36:28
28.03.2018
-> Eidy: ,-> havlik: jsem rád, že je tady veseleji než u mě v garáži 8 3

zítra to snad zapojim a nastartuju...
19:43:59
28.03.2018
havlik
-> T: dyt máš doma někde toho boxera z alfy pod ponkem ne?
19:32:19
28.03.2018
Eidy
-> T: 3 Už ses svezl?
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 27. - ne 29.06. Pohofest 2025 | pá 18. - ne 20.07. Felda meet no.6 | další akce...