
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: no kola mas sice krasne zlte ale furt je to cierna beštia 

-> Tuner#2: zadek jediný právě byl celou dobu na autě......že by tomu tolik pomohl laminátový zadek ? to se mi nezdá....prostě je to vysoko



-> Pavell: jen vypadá
-> castrol: jak jako ? mam krásně žlutý kola
-> Eidy: nene, držejí až překvapivě
ale předek nebyl dle představ, no chce to laborovat.....po pár kolečkách jsem měl 0,4 nahoře na tlaku, tak uvidíme v Mostě
ale zatím se mi líbí :-)


-> castrol: jak jako ? mam krásně žlutý kola

-> Eidy: nene, držejí až překvapivě


-> Eidy: Tlak neřeš. Zavařil jsi střešák, dal origo zadní lemy, nárazníky a za chvíli budeš jezdit 14” klobásy a chromovaný poklice :D
A pneu nedrží? Jsou nový a mastný. A na tom hladkým betonu to obecně klouže proti asfaltu ;)
A pneu nedrží? Jsou nový a mastný. A na tom hladkým betonu to obecně klouže proti asfaltu ;)
-> T 10.03.18 20:39:02: projekt cierna vdova ozil 

-> T: pecka, vypadá super

-> T 10.03.18 20:51:57: Zadek určitě snížit, předek si možná ještě sedne. Vždycjy jsi to auto měl takové nakopnuté, takže zadek skopnout
Jinak ty názarníky vypadaj parádně

Jinak ty názarníky vypadaj parádně

-> radekp: hádej
nemůžu se dočkat Mostu
-> Eidy: snad dobře, dneska bez problému, tak jen budu čekat na Most
jen budu asi laborovat s tlakem v pneu a přijde mi, že by auto sneslo celé dolu a nevím čím to, ale jinak spokojenost 



-> Eidy: snad dobře, dneska bez problému, tak jen budu čekat na Most


-> T: Paráda pane.
Už jsem si říkal, jak na tom jsi.

-> T: gratuluju, jaké to je sednout do toho po tak dlouhé době?
Jedeme, zatáčíme,brzdíme, snad jsme připraveni na Most
Jen mam pocit, že to bude chtít celé složit na zem


Jen mam pocit, že to bude chtít celé složit na zem


No parádní práce, těšim se na celek.
-> Eidy 18.02.18 21:22:00: Kdybych přibral jen 2,5kg, tak bych s tím nedělal vůbec nic, takhle to bude z jara chtít min. kolo 

-> T: Ty jo, 2,5kg navíc. Co budeš dělat?
Je to blbý, no. Moje nový Nankangy jsou taky těžší než Toyo.


-> T: Tak parada

-> vhml: všechno by měla být už nová kostra...má to strašně tvrdou bočnici a je to těžší než ty yoka, víc až po Mostě zjistím 

-> T 18.02.18 15:24:34: a mas protektory, nebo nový kostry?
-> Pavell: ještě mi mají přijít nějaký šrouby a pak už to asi vyfotim teda
-> Antony: jojo vypadá, tak jsem zvědav jak se to bude chovat :-)

-> Antony: jojo vypadá, tak jsem zvědav jak se to bude chovat :-)
-> T 18.02.18 15:24:34: To vypadá moc pěkně 
