T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:17:36
04.10.2016
Tomaso435
ty voe ty hevery 3 3 3
20:42:45
04.10.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: No to mě ho vyndej, Ty ho máš taky? 3



Pro mě to byl nej svatební dar a když vidím tohle, tak budem muset udělat někdy sraz heverů a udělat pěkný fotky - třeba na vánoční party - takže do té doby zákaz používání aby se neodřel 3
20:25:41
04.10.2016
mirecek.666
-> vhml: no hele na škodovku, já to tahám dost po zemi. Když to chci ted zvednout, tak musim předkem na něco vyjet:-D vzadu jsem si na příčce motoru udělal zdvíhací bod a tam to jde už dobře
20:21:20
04.10.2016
vhml
-> T: ty ses taky ženil? 3



-> mirecek.666 04.10.16 20:18:33: mám ho už asi druhým rokem a super. Má to asi 8cm takže se horkotěžko nechá dostat i pod Mazdu. Na škodovku úplně bez problému a krásně si zvedáš auto za ramena.
20:18:33
04.10.2016
mirecek.666
to je ale pěkný zdvíhátko:-) jak je to vysoký? respektive na jak nízký auto to je:-)
19:12:06
19.09.2016
-> Antony: : 30 70 3
16:08:50
19.09.2016
Antony - zrušená registrace
-> T 19.09.16 14:34:06: po který zimě? 1
14:34:06
19.09.2016
-> Vojťas: člověče bohužel nic :-( nejdřív jsem byl nemocen a teď jsem 2 měsíce pracovně na tom tak, že se domu chodim jenom vyspat :-( ale Most se moc těším 4

a novinky možná po zimě, uvidíme 5
13:42:31
19.09.2016
Vojťas
-> T: tak podzim se blizi, neco noveho? 1
21:42:49
18.08.2016
mira76
čauky,



předpokládám že si s motorem na max. objemu co to jde, nebo jde tam dát i motor ze 130tky a převrtat uložení vložek, dát větší s klikou z fábie a mít z toho objem 1500ccm?

Po technické stránce, jde motor ze 130tky hodně poznat na STK?
21:22:42
18.08.2016
-> Tuner#2: no jistě....a který ? 40
21:17:25
18.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 18.08.16 20:43:21: 40



Na zbytek si počkej do tý zimy 5
20:43:21
18.08.2016
-> Tuner#2: hotovo 40

tady sice neni,ale už je na seznamu fotek, co se budou vyvolávat 4 byla by v plném ? 5
16:47:26
18.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: To je porad kecu, ze fotky budou v zime, ale kdyz je clovek doda jeste ten vecer, tak se tady tejden nic nedeje 2 3
10:41:38
23.07.2016
Antony - zrušená registrace
-> Eidy:

-> Tuner#2:

Já žil v domnění, že ten mech. třmen je menší. Uznávám, že se tohle do 13" opravdu nevejde.
10:08:17
23.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 23.07.16 09:31:38: Zas tak malá deska to není, ona je víc čtvercová alespoň na Octavii a u 4P stejně brzdíš jen dvou pístkama. Bohužel výhoda mechanické ručky je vykoupena větší velikostí, kdy tam 13tky opravdu nedáš.
10:03:36
23.07.2016
Eidy
-> Antony: Kotouč máme stejný, ale třmeny máme jiné ;)
09:36:41
23.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 23.07.16 08:44:24: Z jakyho? Mozna MiniMike by mohl ;-)
09:31:38
23.07.2016
Antony - zrušená registrace
-> havlik: tak to potom, 4 to je třmen jak kráva nato, jak malou desku to má 8
Extreme Tyres