
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T 13.12.15 18:59:10: Tak to je blbý, když to překáží do výhledu, nickéně bych to dal pod výřez volantu do přístrojovky. I tam je to krsně v periferním vidění a jen si nastavíš jas ledek. Co se týče názoru ostatních já beru názor, pokud si to někdo odzkoušel a ne aby hned označil opačný názor pitomostí... 

-> Eidy: : ne, původní majitel to dal dohromady ze tří částí
opět se mi vrací na co jsem nesáhnul při renovaci
-> Tuner#2: : protože na výhled překáží volant a do palubky se mi zasahovat nechce a stejně mi to přijde moc nízko....a co se týká názorů ostatních, tak mají jen jiný názor než Ty



-> Tuner#2: : protože na výhled překáží volant a do palubky se mi zasahovat nechce a stejně mi to přijde moc nízko....a co se týká názorů ostatních, tak mají jen jiný názor než Ty

-> T 13.12.15 12:44:33: Pěkný, ale proč takhle stranou? Dal bych to přesně pod výhled kam koukáš, tam to je k nezaplacení, byť tady jistí členové na to mají jiný názor 

-> T: Jako že se bovden překlepal nebo co?
moc se toho neděje,ale něco málo přece....
pak pár drobností včetně kompletního "plynu" ( pedál i lanko s bovdenem, aneb když se to neudělá od začátku pořádně :-/ našel jsem bovden na 3 kousky :-D )
pak pár drobností včetně kompletního "plynu" ( pedál i lanko s bovdenem, aneb když se to neudělá od začátku pořádně :-/ našel jsem bovden na 3 kousky :-D )
hledám někoho kdo vaří hliník...pozeptám se po okolí,ale raději rozhazuji sítě i tady
nesvítí brzdovky....to může být jedině čidlo na válci nebo co jiného ?
eventuelně jak ho změřit? mělo by být sepnuté a tím propojené konektory při brzdění, že ?
jinak teda ještě podvál....tyhle drobnosti a já můžu :-)
eventuelně jak ho změřit? mělo by být sepnuté a tím propojené konektory při brzdění, že ?
jinak teda ještě podvál....tyhle drobnosti a já můžu :-)
-> Antony: : dík 

-> T: písní stepanovi, má tu nabídku v článcích 

potřeboval bych ovál 40 x 44 mm 8 ks o tloušťce 3 mm
kdyby někdo měl možnost...ideálně osobní předání nebo pošta v nejhorším....kontakt tady nebo sz, dík
kdyby někdo měl možnost...ideálně osobní předání nebo pošta v nejhorším....kontakt tady nebo sz, dík
-> vhml: , -> Tuner#2: : nojo tady na té profilovce je to vidět hodně,asi by to sneslo teda, no
tak uvidíme, jestli to stihnu do Mostu nebo až po...


tak uvidíme, jestli to stihnu do Mostu nebo až po...
-> T 07.09.15 15:46:12: NZ jsem rád, že se líbí a jinak ten zadek jak jsi odlehčil o chladič bych trochu flexou skopnul



-> T 07.09.15 15:46:12: nemáš to vzadu nějaký vejš?
letos jsem toho moc nenavštívil :-/ ikdyž jezdím alespoň se projet jen tak :-)
tak jsem rád, že mám letos konečně první kloudné fotky, tak jsem je nahrál...
dík Honzovi
tak jsem rád, že mám letos konečně první kloudné fotky, tak jsem je nahrál...
dík Honzovi

-> T: Můj koutouč vypadal po zajetí stejně a studený brzdy s destičkama DS2500 mám taky takový "jalovější". S ohřátím je účiněk lepší než serie. Nevýhodou je, že v normálním provozu málokdy dost ohřeješ brzdy.
-> vhml: : vypadá to, že takový případ by to být neměl, takže to bude snad Ok :-)
-> T 16.07.15 10:40:07: kdybys je upekl tak to na povrchu udělá takovou lesklou sklovatou vrstvu co moc nebrzdí.
-> Eidy: : jojo 2500...přišlo mi, že jsem to trošku až moc zajížděl
ale brzdí to, takže by to mělo být OK...pokud bych to moc pos...l, tak by to asi nebrzdilo, ne ?

-> T: A cože tedy? DS2500? S dvoutisícovkama mi to přišlo taky takový.

včera jsem se pokoušel zajet nové destičky...tak snad jsem je nepřepálil hned na začátku :-/ :-D
moc jsem s tím nenajel zatím,ale pocitově jsou takové trošku "jalovější" studené a po zahřátí je ten rozdíl mnohem znatelnější než u ATE a mají rychlejší nástup....více ukáže okruh
moc jsem s tím nenajel zatím,ale pocitově jsou takové trošku "jalovější" studené a po zahřátí je ten rozdíl mnohem znatelnější než u ATE a mají rychlejší nástup....více ukáže okruh
