skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: nikomu neprajem bozechran, ale odkedy som na predok v tom bural, som proste proti tomu premiestnovaniu rezervy zaujaty .. to je cele. Poskladal si si to ako to tebe vyhovuje, ja to berem ..
-> afro100: : co naděláš, když neni místo....
-> Vena136: : jsi chytrej, nejsem schopen za celou zimu udělat blbej náporák, tak si představ jak dlouho by tohle mě trvalo
-> mirecek.666: : jojo, někde to mám napsané....musím najít
-> Bery: : jo těžko říct....z logiky mi přijde to lepší mít to na obou,aby nebyla zatěžovaná jen jedna větev,ale jaká je skutečnost na Tvoji otázku, toť otázka

-> Vena136: : jsi chytrej, nejsem schopen za celou zimu udělat blbej náporák, tak si představ jak dlouho by tohle mě trvalo


-> mirecek.666: : jojo, někde to mám napsané....musím najít

-> Bery: : jo těžko říct....z logiky mi přijde to lepší mít to na obou,aby nebyla zatěžovaná jen jedna větev,ale jaká je skutečnost na Tvoji otázku, toť otázka


To je kritiky najednou.
Kolik tak posilovac sebere vzduchu tomu valci? Je opravdu vyhodnejsi prepoustet vzduch z jedne vetve do druhe,kdyz to mezi sebou propojite?
Kolik tak posilovac sebere vzduchu tomu valci? Je opravdu vyhodnejsi prepoustet vzduch z jedne vetve do druhe,kdyz to mezi sebou propojite?
-> T: vážil jsi tu měď co jde k baterce?:-)
-> T: prosimtě za hodinu nevím co dělat a čekam,až mě zaschne ta bílá barva
S takovou blbostí bych teda na další zimu nečekal,zvlášť,když to má dopad na funkčnost motoru.Snažší by si měl vyřadit posilovač a tam nacpat zátku a nazdar.Tohle je prostě docela snadná věc 


Hm .. ono je to vsetko pekne, ale osobne by som si, v aute z papiera, rezervu z kufru inde nedal ..
-> Vena136: : vím o tom, ale to vidím zase na další zimu....pokud se nezbláznim v létě, že to je odstavený auto :-/
-> vhml: : trobky jsem neměl moc na výběr a posilovač už je tam dávno, jen jsem udělal pevnější držák.....a svačina mi stačí malá

-> vhml: : trobky jsem neměl moc na výběr a posilovač už je tam dávno, jen jsem udělal pevnější držák.....a svačina mi stačí malá


-> T 13.04.15 10:26:07: Ty trubky elegantně vytnutý uprostřed kufru a zbytek volnýho místa na svačinu pro jistotu ještě zabitej posilovačem.
-> T: jako ten jeden...Ale beztak bych je udelal buď oba nahoru nebo oba dolů.Nahoru máš ale místa dost.Ten stávající bych uplně zrušil,tam se na vybroušení kanálu dostaneš,když by něco prokáplo dovnitř v pohodě a udelal bych dva zhora nejaký rozumný průměr vnitřní.Nechal bych se inspirovat originálem a pak "T" na jednu hadici a poběží ten motor taky jinak a mělo by to i líp brzdit 

-> vhml: : co ?
-> minno: : kapota a čelo...
-> Vena136: : obě větve vím, to už jsi říkal...jen se k tomu dostat....a vývod jak špatně ?
-> minno: : kapota a čelo...
-> Vena136: : obě větve vím, to už jsi říkal...jen se k tomu dostat....a vývod jak špatně ?
-> T: no kufr hezkej,......a buď si rovnou zruš ten posilovač a nebo si udělej jinak vývody na sání + aby se to bralo z obou větví.Tohle je prostě špatně,i když to tak má snad každej a nedej bůh na 8-kanálu z 1-větve.Za 1 to nebrzdí a za 2 chudák píst 

-> T 12.04.15 22:11:52: čo sa lakuje?
-> T 22.02.15 18:40:43: vdaka 

-> T 11.04.15 14:25:41: to bych tak chtěl mít v kufru 

-> Eidy: : prd roštěnky, jsem starší pán a bolí mě hlava z toho kraválu
lakýra to má 14 dní zatím, v týdnu to budou 3, tak se tam chci stavit....
-> Antony: , -> MOLSO: : dalo by se ještě víc, tohle jen tak lehce

lakýra to má 14 dní zatím, v týdnu to budou 3, tak se tam chci stavit....
-> Antony: , -> MOLSO: : dalo by se ještě víc, tohle jen tak lehce

-> T: pekne odlahcene
to uz si mohol spravit drotenny model 


-> T: no pěkný, krásnej elemental 



-> T: No pěkný. Co lakýra? Už se pochlapil?
A ty zadní sedačky máš určitě pro roštěnky.
A ty zadní sedačky máš určitě pro roštěnky.
