-> Eidy: tak asi by to bylo o něco hezčí,ale jinak prostě vše pryč
-> Fifa: já myslím, že to budeš mít hezčí já se s tím moc nemazal
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
15:10:07
17.02.2015
17.02.2015
T
14:03:48
17.02.2015
17.02.2015
Fifa
-> T: No to si děláš .... Já to ještě nestihl vyrobit, ale dělám to taky. Jen to musím kvůli zvýšené konzole trochu poupravovat, což zabírá den navíc ve tvorbě formy..
21:29:19
16.02.2015
16.02.2015
Eidy
-> T: Jako kontrast zajímavý. Jen bych chtěl třeba nalakovaný dveře zevnitř nebo tak něco, aby to vypadalo trochu líp.
20:49:12
16.02.2015
16.02.2015
T
-> Eidy: taky možnost, ale to bych to musel ještě poladit, aby se na to dalo koukat spíš mam nutkání vyházet všechny koberce...prostě vše, co tam je uvnitř k ničemu
no neni to krása ten interiér s tím exteriérem např. : www.speedhunters.com/2015 /.../look-cool-have-fun-th e-timeless-s13
no neni to krása ten interiér s tím exteriérem např. : www.speedhunters.com/2015 /.../look-cool-have-fun-th e-timeless-s13
20:44:13
16.02.2015
16.02.2015
Eidy
-> T: Vyřízni díru v koberci. Ušetříš další materiál a ještě to bude hezky vidět.
20:26:26
16.02.2015
16.02.2015
T
-> mirecek.666: taky možnost když mě se to ták líbí
-> Toušík: to víc bude překážet ten koberec na tom...pokud taky nepoletí
-> Toušík: to víc bude překážet ten koberec na tom...pokud taky nepoletí
20:25:36
16.02.2015
16.02.2015
mirecek.666
-> Toušík: :-D a ted o tom začnej přemejšlet už tuplem:-)
20:20:41
16.02.2015
16.02.2015
Toušík
-> T: Počkej až se tě utrhne táhlo řazení jak tě těch 15g bude překážet.. :D
20:20:13
16.02.2015
16.02.2015
mirecek.666
-> T: to víš, taky přemejšlim kde ušetřit. S karbónem neumim, takže můžu leda vrtat nebo vyřazovat:-)
20:18:00
16.02.2015
16.02.2015
T
-> mirecek.666: čekal jsem, kdo to napíše první
20:15:15
16.02.2015
16.02.2015
mirecek.666
-> T: nedávej to tam a máš další gramy do mínusu:-)
20:19:04
13.02.2015
13.02.2015
Tomáššš
-> mirecek.666 13.02.15 17:32:58: tatra v erku uz tu bola a tusim je stale na predaj ... akurat ma RS bodykit
18:11:12
13.02.2015
13.02.2015
T
-> mirecek.666: přééésněěě
17:42:50
13.02.2015
13.02.2015
mirecek.666
-> T: samozřejmě to měla bejt sranda, je mi jasný že ty bys musel mít blok z karbonu abys o tom přemejšlel
17:40:25
13.02.2015
13.02.2015
T
ale prd, do erka v žádném případě....kvůli váze to opravdu blbost je, ale o to stejně nešlo a už jsem to konečně našel....
17:39:19
13.02.2015
13.02.2015
castrol
-> mirecek.666: ale tazke jak krava
17:38:24
13.02.2015
13.02.2015
mirecek.666
-> m8rinek: proč? v kufru je místa
17:35:45
13.02.2015
13.02.2015
m8rinek
-> mirecek.666: Protože je to blbost ;).
17:32:58
13.02.2015
13.02.2015
mirecek.666
-> T: tatra v emku už tu byla, ale tatra v erku proč ne