skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
12:56:18
19.12.2014
19.12.2014
radekp
-> minno: Ale začínají za řidičem
12:37:23
19.12.2014
19.12.2014
Luky
-> T: přesně tak, stejně jak u moderních vozů se jako deformační zóna využije veškerá hmota před motorem
12:16:08
19.12.2014
19.12.2014
minno
-> T: no, ale ona aj škodovka s motorom vzadu má vpredu deformačné prvky, prečo by nemala...
11:16:29
19.12.2014
19.12.2014
T
-> vhml: deformační prvky na předku škodovky s motorem vzadu ? kolik si myslíš, že ta kapota zachrání ?
09:35:51
19.12.2014
19.12.2014
vhml
-> T 19.12.14 09:09:44: takže nahrazení jednoho z mála deformačních prvků laminátem :-) To si asi necham ujít
09:09:44
19.12.2014
19.12.2014
T
-> vhml: tohle je konkrétně přední kapota
07:59:59
19.12.2014
19.12.2014
vhml
-> T 18.12.14 19:56:42: to mě řekni jak to furt odlehčuješ. Chtěl jsem odlehčit stovku a nevymyslel jsem nic co bych vyndal a vážilo to víc jak pár deka...
19:56:42
18.12.2014
18.12.2014
T
-> Eidy: příští týden to dořešíme
-> ZdrubT: kabeláž vyřešena a s výfukem uvidím, každopádně na rs už jsem koukal
váhu trubek jsem ještě nezjišťoval,ale povedlo se mi dneska dalších 8 kg pryč
-> ZdrubT: kabeláž vyřešena a s výfukem uvidím, každopádně na rs už jsem koukal
váhu trubek jsem ještě nezjišťoval,ale povedlo se mi dneska dalších 8 kg pryč
03:12:36
17.12.2014
17.12.2014
ZdrubT
-> T: Vubec bych se ničeho nebál. Já mam kabeláž taženou přímo pod trubkama a uplně v poho. Jen od toho vejfuku to dej dál a dobrý. Klidně se podivej na mý RSo.
22:12:29
15.12.2014
15.12.2014
Eidy
-> T: Jo, myslím tohle. Tu levou trubku. Nevím no. Já to udělal od začátku oddělený přes hadici, takže nemůžu tvrdit, že se něco stane a nechci Tě strašit. Spíš jsem vyjádřil obavu. Každopádně to neznamená, že se něco stane.
10:23:13
15.12.2014
15.12.2014
T
-> Tuner#2: , -> vhml: asi s tím raději uhnu, to bude jistota....
-> Eidy: teď nevim jak to myslíš,ale mam i fotku , jak to mam vespod, tak ji sem odpoledne dam...
-> Eidy: teď nevim jak to myslíš,ale mam i fotku , jak to mam vespod, tak ji sem odpoledne dam...
08:15:43
15.12.2014
15.12.2014
vhml
-> T 14.12.14 18:37:03: já mám trubku až na tom levým podběhu. Krásně s tím uhneš bokem za pomoci hadice od chladiče ze 120tky. skoda-virt.cz/cz/.../1439
-vhml-skoda-140ls?gotopost
=3...
22:43:31
14.12.2014
14.12.2014
Eidy
-> T: Jdště jedna věc. Jak daleko máš tu trubku vyloženou? Myslím, jak je dlouhá od posledního úchytu. Aby se Ti někde neuklepala. Já to mám nad nápravou přeřízmnutý a tenhle kus vlastně visí v hadicích na obou koncích.
21:41:01
14.12.2014
14.12.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 14.12.14 17:17:25: Tohle je špatně, ten mirenol sundej a vodu mám kolem svodů snad ještě blíž a je to OK.
18:37:03
14.12.2014
14.12.2014
T
-> Eidy: tak ještě je tu pořád možnost, že si to rozmyslím a dám to rovnou dál od výfuku, než laborovat...není to přímo na svodech, tak uvidíme....bál jsem se,aby mi výfuk nepřihříval vodu... :-/
-> vhml: předpokládám, že je to na mě....mám ho jen u výfuku, proto co jsem psal Eidymu a u spolujezdce,abych odstínil teplou trubku od kabelů....
-> vhml: předpokládám, že je to na mě....mám ho jen u výfuku, proto co jsem psal Eidymu a u spolujezdce,abych odstínil teplou trubku od kabelů....
18:10:46
14.12.2014
14.12.2014
vhml
-> Eidy 14.12.14 17:45:14: naškvaří Proč ho tam vůbec všude cpeš?
17:45:14
14.12.2014
14.12.2014
Eidy
-> T: Snad se ten mirelon nenaškvaří. Ne snad od vody, ale od toho výfuku. Samotná trubka bude možná lepší, ale to poznáš.
17:17:25
14.12.2014
14.12.2014
T
no a tady se uvidí, když by tohle odstínění nestačilo, tak se trubka šoupne dál....