skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:08:19
02.01.2015
02.01.2015
Eidy
-> T: Taky se nějak odlakovávají díly.
19:58:08
02.01.2015
02.01.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 02.01.15 15:10:13: Dnes jsem vyndal motor a převody, zítra pokračování
12:23:34
29.12.2014
29.12.2014
T
-> Eidy: jaký ? vždyť jediná ženská v baráku před náma utekla
09:45:59
29.12.2014
29.12.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen 29.12.14 00:14:38: JJ prave jsem dospal vcerejsek a jdu na to
00:14:38
29.12.2014
29.12.2014
U-Geen
-> Tuner#2: takze z operacniho salu bude pitevna? :)
21:12:29
28.12.2014
28.12.2014
Jozka
21:10:55
28.12.2014
28.12.2014
Eidy
-> Tuner#2: Parádní akce, díky.
-> T: A ty fotky s holkama budou taky?
-> T: A ty fotky s holkama budou taky?
20:44:25
28.12.2014
28.12.2014
MOLSO
-> T: parta hic
20:40:46
28.12.2014
28.12.2014
T
-> Tuner#2: odešlu....
jinak ji dam tedy i sem
-> Jozka: má to fakt moc hezký, teplíčko, zázemí....závist, snad se také dočkám
jinak ji dam tedy i sem
-> Jozka: má to fakt moc hezký, teplíčko, zázemí....závist, snad se také dočkám
20:16:34
28.12.2014
28.12.2014
Jozka
-> Tuner#2: Znovu a ještě lépe.. Tak nechť se daří..
19:25:57
28.12.2014
28.12.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jozka 28.12.14 19:23:01: JJ zameteno, zejtra už jen vrtání držáků sedaček a pak rozborka komplet auta...
19:23:01
28.12.2014
28.12.2014
Jozka
-> Tuner#2: A stopy po akci již jistě zahlazeny.. já to fakt obdivuju, u mě ať dělám co dělám, tak mi pořádek vydrží vždycky jen dost malou chvilku..
19:12:22
28.12.2014
28.12.2014
Nwkt
-> Tuner#2: Mohlo to bejt nonstop, kdyby někdo nevyhlásil večerku
19:10:22
28.12.2014
28.12.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jozka 28.12.14 19:05:58: Hehe, dnaska jsem tam řezal a brousil flexou čelo, byla z toho lopatka bordelu, takže se tam i něco děje.
-> Milan 136 28.12.14 19:07:35: Kdepak, všichni udrželi hladinku a bylo to super. Končili jsme někdy po čtvrté ráno.
-> Milan 136 28.12.14 19:07:35: Kdepak, všichni udrželi hladinku a bylo to super. Končili jsme někdy po čtvrté ráno.
19:07:35
28.12.2014
28.12.2014
Milan 136
-> Tuner#2: Nepoblili Ti to tam dobytci?
19:05:58
28.12.2014
28.12.2014
Jozka
-> Tuner#2: Pozitivně.. Žes garáž pojal jako klubovnu, takže ta vyumělkovanost začíná dávat smysl..
18:48:58
28.12.2014
28.12.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jozka 28.12.14 18:20:41: To by mě zajímalo, jak tohle myslíš?
-> T 28.12.14 16:11:46: Hehe, pošli na mail v plném + tu společnou, díky Byla to vydařená akce.
-> T 28.12.14 16:11:46: Hehe, pošli na mail v plném + tu společnou, díky Byla to vydařená akce.
18:20:41
28.12.2014
28.12.2014
Jozka
-> T: A jo takhle.. tím se mnohé vysvětluje..