skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
15:45:48
25.12.2014
25.12.2014
T
-> Eidy: zatím jen jednou
15:30:27
25.12.2014
25.12.2014
Eidy
-> T: To v nich teď i spíš, co?
14:47:01
25.12.2014
25.12.2014
T
-> Eidy: hlavně dost nečekaný, takže radost dvojnásobná
12:44:53
25.12.2014
25.12.2014
Eidy
-> T: Pěkný.
08:10:05
25.12.2014
25.12.2014
T
asi jsem byl hodně hodnej, překvapení od přítelkyně pod stromečkem
07:49:08
20.12.2014
20.12.2014
vhml
22:58:35
19.12.2014
19.12.2014
Eidy
-> Toušík: Já posádky neznám.
22:23:55
19.12.2014
19.12.2014
Toušík
-> Eidy: A ještě takhle napsaný na papíře :) A nebylo divný že to auto takhle jede nějakého neznámého Truhláře :)
22:10:28
19.12.2014
19.12.2014
Eidy
Každopádně to bylo tohle kilo. saminonka.rajce.idnes.cz/
Historic_Rallye_Kramolin_2
014
21:27:41
19.12.2014
19.12.2014
vhml
-> Luky 19.12.14 20:34:10: Sice netuším o jakou stovku se jedná, ale tuším, že mi nedá moc práce to tipnout na první pokus
20:34:10
19.12.2014
19.12.2014
Luky
To ale nebudou reálná jména. Stačí se zamyslet, kdo s tím autem jezdí normálně...
20:16:55
19.12.2014
19.12.2014
Eidy
-> francomk: Jména. Bylo to vtipný, protože Truhlář tam měl nakreslenej hoblík a Kuchař tam měl hrnec a vařečku.
19:30:39
19.12.2014
19.12.2014
francomk
-> Eidy: Mená alebo profesie?
19:24:02
19.12.2014
19.12.2014
Eidy
-> Luky: Truhlář-Kuchař.
18:49:09
19.12.2014
19.12.2014
Luky
O kom se bavíte?
18:41:28
19.12.2014
19.12.2014
Eidy
-> T: Držáky nárazníků měl duralový od OMP. Příčka byla ocelová a ještě řádně vyztužená. Říkali, že jednu už kdysi přerazili, tak ji "trochu" zesílili.
18:29:23
19.12.2014
19.12.2014
T
-> vhml: teď přemýšlím, jestli už jsem ji neviděl nebo jestli to byly jen držáky nárazníků.....
-> Eidy: by pomohl....nepamatuješ si, jestli měl i příčku nebo ne, na tý stovce na Kramolíně ?
-> Eidy: by pomohl....nepamatuješ si, jestli měl i příčku nebo ne, na tý stovce na Kramolíně ?
16:22:18
19.12.2014
19.12.2014
vhml
-> T 19.12.14 16:06:12: Já vím, že se o nějakejch deformačních zónách mluvit nedá, ale o to spíš bych do nich nešahal.
Kdyby se radši někdo vrhnul do výroby hliníkový příčky motoru
Kdyby se radši někdo vrhnul do výroby hliníkový příčky motoru
16:06:12
19.12.2014
19.12.2014
T
-> minno: myslel jsem to bohužel tak, jako to píše -> Luky: a -> radekp: a to nemluvim o tom, že my máme ještě na rozdíl od 120 nádrž vepředu a ještě plechovou....asi dál nemusím pokračovat, ne ?