skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:38:50
15.09.2014
15.09.2014
Nwkt
-> Nwkt 15.09.14 21:38:05: Tak není
21:38:12
15.09.2014
15.09.2014
m8rinek
-> T: mě kohout normálně prohnil skoda110r.eu/110r/leden12
0001.jpg nicméně na odlitku je plechovej deklik zajištěnej bajonetem. Odvrtáš nejtek, rozděláš, dáš novou gumky, zaděláš, dáš trhací nejtek a jedeš.
Pokud to nechceš řešit, tak propoj malej okruh (natáhni hadici od pumpy k termostatu, nebo je zaškrť).
Pokud to nechceš řešit, tak propoj malej okruh (natáhni hadici od pumpy k termostatu, nebo je zaškrť).
21:38:05
15.09.2014
15.09.2014
Nwkt
-> T: Jestli je stejnej se 120 tak jsou tam dvě těsnění co vyměníš a máš klid
21:32:32
15.09.2014
15.09.2014
T
nemá někdo nákres kohoutu topení nebo fotky rozebranýho ? už si to nepamatuju a nemam čas to řešit bohužel, že mam jet v neděli na poslední jízdu letos a tak abych věděl, jestli pojedu erkem nebo spotřebákem :-D
jde o to, že mi po poslední jízdě v Mostě začal téct,ale při zapnutém topení neteče,ale jelikož neznám vnitřnosti, tak nevim, jestli mě může potkat od něj ještě něco
jde o to, že mi po poslední jízdě v Mostě začal téct,ale při zapnutém topení neteče,ale jelikož neznám vnitřnosti, tak nevim, jestli mě může potkat od něj ještě něco
15:13:55
09.09.2014
09.09.2014
T
tak už jsem nahrál ty videa, kdyby to někoho zajímalo, akorát tam cpu to třetí....
jinak jsem si přivezl něco z Mostu na dlouhé zimní večery třeba....kromě kotoučů samotných vše potřebné pro jejich instalaci, díky Antonymu
jinak jsem si přivezl něco z Mostu na dlouhé zimní večery třeba....kromě kotoučů samotných vše potřebné pro jejich instalaci, díky Antonymu
22:06:55
08.09.2014
08.09.2014
T
-> Eidy: : to nevim proč, když jsem jel letos jak šnek :-(
ale pak nevim, kde jsem ty gumy zahřál
ale pak nevim, kde jsem ty gumy zahřál
20:41:17
08.09.2014
08.09.2014
Eidy
-> T: Je to jasný. Máš tam chladič se slabým žaludkem a dělá se mu šoufl.
17:43:19
08.09.2014
08.09.2014
T
-> Nwkt: : jojo, bylo to před zatáčkou a opravdu mi to přijde jako hodně :-/ tak uvidíme co v zimě zjistí pan doktor
17:37:38
08.09.2014
08.09.2014
Nwkt
-> T: No je to divný, já myslel že to bylo v zatáčce, ale tady to vypadá že si to odplivne když jsi ubral
15:50:39
08.09.2014
08.09.2014
T
-> Nwkt: : to vypadá, že jsem si ten litr odložil tady na tom místě a pak to bylo dobrý každopádně takovej plivanec najednou je teda dost
22:23:28
07.09.2014
07.09.2014
Nwkt
-> Nwkt 07.09.14 22:22:29: Počkej až to tam bude v HDčku a pak si to zapni
22:22:29
07.09.2014
07.09.2014
Nwkt
13:13:07
19.08.2014
19.08.2014
T
-> vhml: : normálka serie....na něco lepšího se chystám v zimě...to jsem si myslel,ale jelikož to nebylo zase až tak dlouho, tak se musela přehřát hodně rychle, nikdy se mi to před tím nestalo,ani v Mostě třeba....
10:53:27
19.08.2014
19.08.2014
vhml
Rozbil jsi to. Spojka mohla bejt přehřátá. Jakou spojku tam máš? Nech si v Renovaku nastřelit pořádný obložení a zaklapni to přitlačákem z felicie přímo z autorizovanýho servisu. A máš za 1500 nesmrtelnou spojku...
10:48:10
19.08.2014
19.08.2014
T
sice už je to dobrý,ale nedá mi to....
v neděli jsem auto trošku protáhnul ve Lnářích a při rychlém přeřazení mi proklouzávala spojka, nejspíš ( přeřadil jsem, otáčky nahoru a zátah pomalu nikde nějakou dobu. než se to chytlo...), pak mi to dělalo i v zatáčce, noha na zemi a zátah žádnej a při dojetí už to nebylo ono ani na jedničku při parkování a běžném zařazení.....a pak po cestě domu v pohodě a při "pomalejším" řazení na dráze taky.....co jsem s tím provedl ?
v neděli jsem auto trošku protáhnul ve Lnářích a při rychlém přeřazení mi proklouzávala spojka, nejspíš ( přeřadil jsem, otáčky nahoru a zátah pomalu nikde nějakou dobu. než se to chytlo...), pak mi to dělalo i v zatáčce, noha na zemi a zátah žádnej a při dojetí už to nebylo ono ani na jedničku při parkování a běžném zařazení.....a pak po cestě domu v pohodě a při "pomalejším" řazení na dráze taky.....co jsem s tím provedl ?
22:17:16
14.06.2014
14.06.2014
T
-> vhml: : pokušitel pořád neni chlazení a nejsou svody, to asi nemá cenu, pak to předělávat :-/
13:21:23
14.06.2014
14.06.2014
vhml
Pořád ještě nechceš přivézt ty větší trysky do Webra do Běšin ?
10:35:27
11.05.2014
11.05.2014
Eidy
-> T: Ať Ti s tím někdo kvrdlá a ty osahávej nápravu. Tam kde se to proti sobě hýbe poznáš. Chytneš do ruky třeba svislák-rameno a ucítíš co to dělá.
08:35:43
11.05.2014
11.05.2014
T
-> Tuner#2: : právě, že žmolky jsou jasný,ale taková ploška mě zarazila....nic tak uvidíme, až něco najedu
jinak mam na předním pravém kole nějaký lehký vaklík a nevím co to může být, že horizontálně tam nic neni,ale když za kolo vezmu vertikálně, tak je tam lehká vůle,ale když s kolem zatočim, tak nic.....a po sundání kola taky nic(takže je ta vůle buď tak malá nebo za to může kolo ), takže můj typ je čep ?
za jízdy i ve 120 není nic znát....
jinak mam na předním pravém kole nějaký lehký vaklík a nevím co to může být, že horizontálně tam nic neni,ale když za kolo vezmu vertikálně, tak je tam lehká vůle,ale když s kolem zatočim, tak nic.....a po sundání kola taky nic(takže je ta vůle buď tak malá nebo za to může kolo ), takže můj typ je čep ?
za jízdy i ve 120 není nic znát....
22:54:47
10.05.2014
10.05.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 10.05.14 22:30:49: Ja gumy tak detailně nezkoumám, ale po Mostě kdy je hodně ohřeješ/spečeš se to na normal silnici pak postupně odrolí. Takhle z plochy šlupku jsem snad ještě neměl, ale může to být tím. Uvidíš až něco njedeš a ojedeš to