
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> Nwkt 15.09.14 21:38:05: Tak není 

-> T: mě kohout normálně prohnil skoda110r.eu/110r/leden12
0001.jpg nicméně na odlitku je plechovej deklik zajištěnej bajonetem. Odvrtáš nejtek, rozděláš, dáš novou gumky, zaděláš, dáš trhací nejtek a jedeš.
Pokud to nechceš řešit, tak propoj malej okruh (natáhni hadici od pumpy k termostatu, nebo je zaškrť).
Pokud to nechceš řešit, tak propoj malej okruh (natáhni hadici od pumpy k termostatu, nebo je zaškrť).
-> T: Jestli je stejnej se 120 tak jsou tam dvě těsnění co vyměníš a máš klid
nemá někdo nákres kohoutu topení nebo fotky rozebranýho ? už si to nepamatuju a nemam čas to řešit bohužel, že mam jet v neděli na poslední jízdu letos a tak abych věděl, jestli pojedu erkem nebo spotřebákem :-D
jde o to, že mi po poslední jízdě v Mostě začal téct,ale při zapnutém topení neteče,ale jelikož neznám vnitřnosti, tak nevim, jestli mě může potkat od něj ještě něco

jde o to, že mi po poslední jízdě v Mostě začal téct,ale při zapnutém topení neteče,ale jelikož neznám vnitřnosti, tak nevim, jestli mě může potkat od něj ještě něco


tak už jsem nahrál ty videa, kdyby to někoho zajímalo, akorát tam cpu to třetí....
jinak jsem si přivezl něco z Mostu na dlouhé zimní večery třeba....kromě kotoučů samotných vše potřebné pro jejich instalaci, díky Antonymu
jinak jsem si přivezl něco z Mostu na dlouhé zimní večery třeba....kromě kotoučů samotných vše potřebné pro jejich instalaci, díky Antonymu
-> Eidy: : to nevim proč, když jsem jel letos jak šnek :-(
ale pak nevim, kde jsem ty gumy zahřál

ale pak nevim, kde jsem ty gumy zahřál


-> T: Je to jasný. Máš tam chladič se slabým žaludkem a dělá se mu šoufl.

-> Nwkt: : jojo, bylo to před zatáčkou a opravdu mi to přijde jako hodně :-/ tak uvidíme co v zimě zjistí pan doktor 

-> T: No je to divný, já myslel že to bylo v zatáčce, ale tady to vypadá že si to odplivne když jsi ubral
-> Nwkt: : to vypadá, že jsem si ten litr odložil tady na tom místě a pak to bylo dobrý
každopádně takovej plivanec najednou je teda dost 


-> Nwkt 07.09.14 22:22:29: Počkej až to tam bude v HDčku a pak si to zapni 

-> vhml: : normálka serie....na něco lepšího se chystám v zimě...to jsem si myslel,ale jelikož to nebylo zase až tak dlouho, tak se musela přehřát hodně rychle, nikdy se mi to před tím nestalo,ani v Mostě třeba....

Rozbil jsi to. Spojka mohla bejt přehřátá. Jakou spojku tam máš? Nech si v Renovaku nastřelit pořádný obložení a zaklapni to přitlačákem z felicie přímo z autorizovanýho servisu. A máš za 1500 nesmrtelnou spojku...
sice už je to dobrý,ale nedá mi to....
v neděli jsem auto trošku protáhnul ve Lnářích a při rychlém přeřazení mi proklouzávala spojka, nejspíš ( přeřadil jsem, otáčky nahoru a zátah pomalu nikde nějakou dobu. než se to chytlo...), pak mi to dělalo i v zatáčce, noha na zemi a zátah žádnej a při dojetí už to nebylo ono ani na jedničku při parkování a běžném zařazení.....a pak po cestě domu v pohodě a při "pomalejším" řazení na dráze taky.....co jsem s tím provedl ?
v neděli jsem auto trošku protáhnul ve Lnářích a při rychlém přeřazení mi proklouzávala spojka, nejspíš ( přeřadil jsem, otáčky nahoru a zátah pomalu nikde nějakou dobu. než se to chytlo...), pak mi to dělalo i v zatáčce, noha na zemi a zátah žádnej a při dojetí už to nebylo ono ani na jedničku při parkování a běžném zařazení.....a pak po cestě domu v pohodě a při "pomalejším" řazení na dráze taky.....co jsem s tím provedl ?
-> vhml: : pokušitel
pořád neni chlazení a nejsou svody, to asi nemá cenu, pak to předělávat :-/

Pořád ještě nechceš přivézt ty větší trysky do Webra do Běšin ? 

-> T: Ať Ti s tím někdo kvrdlá a ty osahávej nápravu. Tam kde se to proti sobě hýbe poznáš. Chytneš do ruky třeba svislák-rameno a ucítíš co to dělá.
-> Tuner#2: : právě, že žmolky jsou jasný,ale taková ploška mě zarazila....nic tak uvidíme, až něco najedu
jinak mam na předním pravém kole nějaký lehký vaklík a nevím co to může být, že horizontálně tam nic neni,ale když za kolo vezmu vertikálně, tak je tam lehká vůle,ale když s kolem zatočim, tak nic.....a po sundání kola taky nic(takže je ta vůle buď tak malá nebo za to může kolo ), takže můj typ je čep ?
za jízdy i ve 120 není nic znát....

jinak mam na předním pravém kole nějaký lehký vaklík a nevím co to může být, že horizontálně tam nic neni,ale když za kolo vezmu vertikálně, tak je tam lehká vůle,ale když s kolem zatočim, tak nic.....a po sundání kola taky nic(takže je ta vůle buď tak malá nebo za to může kolo ), takže můj typ je čep ?
za jízdy i ve 120 není nic znát....
-> T 10.05.14 22:30:49: Ja gumy tak detailně nezkoumám, ale po Mostě kdy je hodně ohřeješ/spečeš se to na normal silnici pak postupně odrolí. Takhle z plochy šlupku jsem snad ještě neměl, ale může to být tím. Uvidíš až něco njedeš a ojedeš to 
