skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karoserie
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
Karel./Škoda 120 - komentáře:
-> Tuner#2: kabel samozřejmě půjde do husího krku, dle mě je menší pravděpodobnost narušení kabelu, než když to půjde pod autem.
-> Karel. 27.01.16 08:05:05: tunelem to moc idealni neni navic tenhle kabel s mekkou izolaci.
-> Čokin: rozpěru právě moc dělat nechci a vrtat do kastle taky ne
Ty máš baterku v kufru? Kudy jsi to tahal? Tunelem mi to příjde jako ideální.

-> Karel.: Rozpěru mezi tlumiče a na tu to udělat.....případně budeš muset něco tvořit a někam to prošroubovat ideálně do masa ne do plechu
Ono se to nezdá ale baterka je kus hmoty a fyzika při brždění nebo nedej bože ráně umí své....


Tak kabel na startér by byl, ještě vymyslet rozumnej držák s co nejmenším zásahem do kufru

-> havlik: tvoj inzerat
-> Karel.: 


Já věděl, že se někdo ozve, po těch x letech co mi leží v garáži už opravdu nevím, ale děkuji

-> castrol: přesně
-> Michal130: 2x 7x14 ET24 a 2x 7x14 ET15
-> Michal130: děkuju,popravdě si to z hlavy nepamatuju, ale gumy tam jsou 195/45 R14

-> Karel.: Za mě do oblíbených
Jaké jsou rozměry kol? 


-> Tuner#2: popis sedí, dneska jsem část rozebíral

-> Karel. 23.01.16 22:22:19: A ten popis dvou posledních fotek? Stále mě tu něco nehraje. Takže nakonec to doděláš?
-> Tuner#2: opraveno

-> Karel.: V popisu máš prodám, ve fóru se ptáš jak na kabel, tak jak to vlastně je? 

-> Tomáššš: zatim existuje
takze toto auto uz neexistuje ? 

-> Čokin: rozvoďák z feldy 1.6



-> Karel.: Dobrej nápad ten podvěs z plochého řemene!
-> Čokin: sice pronajatá, ale fajn
