skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karoserie
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
Karel./Škoda 120 - komentáře:
Do auta jde 1.8 turbo nebo co to tam vydím?
-> Karel.: Kurva neke !!! 
Jinak já to tahl taky vedle tunelu bez husí krku jen tam kde to jde přes plechy nebo nějakou hranu jsem to opatřil poctivou průchodkou...husí krk asi bezpečnější.

Jinak já to tahl taky vedle tunelu bez husí krku jen tam kde to jde přes plechy nebo nějakou hranu jsem to opatřil poctivou průchodkou...husí krk asi bezpečnější.
-> Michal130: možná čadem

-> Karel.: Bude popis?

-> Tuner#2: odpovězeno v tématu
-> skodoukolemsveta.cz: Nene, dám ji normálně vedlě posilovače na stojáka a bude klid
-> skodoukolemsveta.cz: Nene, dám ji normálně vedlě posilovače na stojáka a bude klid

-> Karel. 31.01.16 10:50:33: Já jsem to ani neslyšel a ani nikde neviděl, nicméně mě napadlo, že by to tak mohlo být a tak začal hledat akku která by to mohla vydržet. Kupodivu jsem objevil(Banner) a bylo hotovo. Mám to tak od října, najeto asi 1500km a zatím v pohodě. Jinak jsou i baterky, které můžeš úplně položit-třeba pod přední sedačku a pod... ale stojí asi 2x tolik, navíc takovou tady nepotřebuješ...
Zkopíruj moje provedení, nač vymýšlet vymyšlené...:-). Já mám kabel tažený okolo tunelu vnitřkem ale to je asi úplně jedno kudy. Jen konstrukci mám železnou, příště bych jí ale udělal z lehčího kovu.
Zkopíruj moje provedení, nač vymýšlet vymyšlené...:-). Já mám kabel tažený okolo tunelu vnitřkem ale to je asi úplně jedno kudy. Jen konstrukci mám železnou, příště bych jí ale udělal z lehčího kovu.
-> Karel.: nevím kde vidíš problém v tahání venkem? skoda-virt.cz/cz/.../7342
6-kabel-k-baterce-do-kufru
-> m8rinek: jak jsem psal venkem nic tahat nebudu, někde něco vezmu a nebude mi stačit ani 5kg hasičák. Chtěl jsem tunelem, ale nakonec tady padl nápad Dušana (po pivech mu to myslí:o)) ) a potáhnu to vedle tunelu v husím krku a je to

Já si přesně nevybavuju rozměry, ale eRkový tunel se mě zdá vyšší než v eMku a u eMka tam máš navíc hadice topení. Při venkovním tažení máš jen jeden průchod skrz plech v kufru a jinak je vše chráněné a fixované ve své poloze.
-> Karel.: rs ma v tunelu i chlazeni, rozhodne mi to prijde jako lepsi reseni nez to tahat venkem...
-> Tuner#2: jojo, vymýšlel jsem různě, ale nakonec to takto dopadne. 

-> Karel. 31.01.16 10:40:38: Rozpera + podlaha kufru, jinak je to pomerne zbytecna zatez na boule a bude se to casem trhat.
-> minno:
tak to slyším prvně, pořád se mám co učit
mrknu na to,díky


-> Karel.: on má baterku takú, ktorá dovoľuje náklon.
-> skodoukolemsveta.cz: jojo znám obě tvoje auta a smekám
Nevím jestli je pro tu baterku dobře, aby byla nakloněná. tohle řešení máš chvilku že? ale jinak na rozpěru to budu dávat určitě, ač jsem nechtěl.


-> Karel. 27.01.16 16:15:53: Podívej na mojí Galanku, třeba se ti bude líbit. Navíc budeš mít v kufru místo na kufry až pojedeš k móooři...:-)
-> Karel.: Ak by si tam dal dlhší ako je nutné tak by to nebolo vidno.
-> U-Geen: nechci aby to bylo vidět na koberci. Ale řekl bych, že tunel bude dobrej, večer jedu do garáže, tak mrknu na to
-> Karel. 27.01.16 14:24:35: Pod autem je celou dobu pod plechem a ten je stejně výš než stabík a vnitřní uložení ramen. Druhá možnost je vedle tunelu, ale bude to bortit origo koberec. Mám tam teď tažený - k odpojovači.
-> Karel.: a vedle tunelu husim krkem?