skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karoserie
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
- červená rally 8180 Octavia RS I
přední náprava
- vyztužena dle L/A
- tvrdé uložení by Pemit
- stabilizátor 22mm p.Svozil
- uložení stabíku by Pemit
- tlumiče Spax ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- okruhové pružiny by Speedpro
- úprava domků kvůli tlumičům
zadní náprava
- vyztužena dle L/A
- tlumiče Gaz ( tuhostně stavitelné)
- uložení tlumičů by Pemit
- pružiny kyvka, domky vlečka
- unibal podélných ramen
brzdy
přední
- chlazené kotouče
- rozšíření brzdičů
- destičky DS2500
- zapojení original škoda 130
- 4pístkové brzdiče
- duralové pístky
zadní
- kotoučová brzda
- sériové 4pístkové destičky
- 4 pístkové brzdiče
- spodek brzdiče nožní brzda
- vršek hydraulická ruční brzda
- duralové pístky
motor by Dušan and me
- octavia 1.8T (chip na 154kW:o)) )
- kompletní elektroinstalace z 1.8T (budíky, páčky pod volant)
- lamela organická zesílená
- mezikus na motor
- čerpadlo v nádrži z Fabia
- vstřiky z audi TT
- turbo K04-001
sprint na 400m - 14.263s (mokro)
Karel./Škoda 120 - komentáře:
18:29:01
15.04.2012
15.04.2012
Karel.
-> radekp: Jojo od Havlíka, ale brzdy měl už bohužel prodaný než jsem se rozhoupal Ale podložky super, lehoučký a T je zabalil luxusně, že jsem koukal Popravdě jsem taky na to zvědavej, možná jsem to už přehnal, ale uvidíme co to udělá s Gazama
18:26:06
15.04.2012
15.04.2012
radekp
-> Karel.: kola jsou od Havlíka? brzdy na zadek neprodával? to bys nepotřeboval moje podložky Jinak pěkný, ale 22 stabilizátor mi příjde jako extrém, jsem zvědavý na tvoje reference
08:00:09
10.04.2012
10.04.2012
Karel.
-> Dušan: potřebuju prosím tě dodělat tu hlavu, a pak vyztužit most a předělat domky tlumičů
21:22:14
09.04.2012
09.04.2012
Dušan
soudruhu... chces ted po me neco ? se musim nejak usmernit co jsem slibil atd
21:14:03
09.04.2012
09.04.2012
Karel.
-> minno: nevím co bude fajn, jen vím, že to tady dost lidí chválí tak to zkusím, stejně na další sezonu budu mít v záloze další nápravu
20:24:15
09.04.2012
09.04.2012
minno
-> Karlos (WIO46): nefungovať to samozrejme nemá prečo, akurát že ten zvar v tom výreze to rameno oslabuje. Výstuha sa dáva preto, aby sa rameno nezlomilo. No a zvar vo výreze výstuhy to rameno zas oslabuje, čiže degraduje vystužovanie.
-> Karel.: dík za odpovede. Dvojzložkovka a alkyton bude fajn.
-> Karel.: dík za odpovede. Dvojzložkovka a alkyton bude fajn.
20:21:15
09.04.2012
09.04.2012
dakar.cz
-> Karel.: mazec,pěkně ses na to vrhnul. Jsem zvědavý na výsledek,fandím ti..
20:13:50
09.04.2012
09.04.2012
Karel.
-> minno:
1)
je to dvousložková základovka a alkyton, ač jsem na něj nadával šel jsem do něj znova, dál bych to nerad rozebíral
2)
Ne, ramena z orandžády nejsou. Sehnal jsem je přes kámoše, kterej chtěl stavět auto, ale nedostal se k tomu. Podélný jsou ještě staré výroby co je kupoval kámoš a doopravdy šikmé jsou krásně zachovalý, nápravy z orandžády časem půjdou na další repas
3)
viz odpověď 2 od kámoše, jinak ještě jedny mám z orandžády a dalši nový co mi leží tak 4 roky v garáži
-> Dušan:
mám sakra co dělat
1)
je to dvousložková základovka a alkyton, ač jsem na něj nadával šel jsem do něj znova, dál bych to nerad rozebíral
2)
Ne, ramena z orandžády nejsou. Sehnal jsem je přes kámoše, kterej chtěl stavět auto, ale nedostal se k tomu. Podélný jsou ještě staré výroby co je kupoval kámoš a doopravdy šikmé jsou krásně zachovalý, nápravy z orandžády časem půjdou na další repas
3)
viz odpověď 2 od kámoše, jinak ještě jedny mám z orandžády a dalši nový co mi leží tak 4 roky v garáži
-> Dušan:
mám sakra co dělat
14:09:02
09.04.2012
09.04.2012
Karlos (WIO46)
-> minno: Já mám výztuhy na šikmých taky přivařené i v tom Učku a běžně s tím funguji, i když to být nemá.
14:05:20
09.04.2012
09.04.2012
minno
-> Karel.: Mám pár otázok:
1. Čím diely teda natieraš tentokrát? Vyzerá to ako Penetrátor od Rust-Oleum a Alkyton :D
2. Šikmé ramená vyzerajú zvonka dosť zachovalo (nevyžraté). Podvozkové diely (ramená atď.) máš zohnané druhé, či sú to tie isté, čo si mal porobené už na predošlej Oranžáde, len ich teraz robíš nanovo? Výstuhy na šikmých ramenách nesprávne privarené...
3. Kde si zohnal pozdĺžne ramená?
Ináč pekne pokračuješ, tak len makaj makaj :)
1. Čím diely teda natieraš tentokrát? Vyzerá to ako Penetrátor od Rust-Oleum a Alkyton :D
2. Šikmé ramená vyzerajú zvonka dosť zachovalo (nevyžraté). Podvozkové diely (ramená atď.) máš zohnané druhé, či sú to tie isté, čo si mal porobené už na predošlej Oranžáde, len ich teraz robíš nanovo? Výstuhy na šikmých ramenách nesprávne privarené...
3. Kde si zohnal pozdĺžne ramená?
Ináč pekne pokračuješ, tak len makaj makaj :)
13:51:02
09.04.2012
09.04.2012
Dušan
-> Karel.: tak do 7.7. mas teda co delat
11:16:28
09.04.2012
09.04.2012
Karel.
-> Šulda: díky moc
-> Dušan: kéž by ještě toho je sakra dost
-> Petrson: ať si to každej pobere po svým
-> Čokin: díky,tempo musí být ještě větší 7.7.2012 musí být pojízdná a v plné parádě
-> Dušan: kéž by ještě toho je sakra dost
-> Petrson: ať si to každej pobere po svým
-> Čokin: díky,tempo musí být ještě větší 7.7.2012 musí být pojízdná a v plné parádě
11:05:59
09.04.2012
09.04.2012
Čokin
No to je dost........ale pěkné tempo jsi nahodil, tak ať ti to vydrží
10:52:41
09.04.2012
09.04.2012
Petrson
emoce opadly a karta se zas vrátila :))
10:47:56
09.04.2012
09.04.2012
Dušan
konecne jde ta prace i videt
10:35:33
09.04.2012
09.04.2012
Šulda
moc pěkný :)