skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 105l
Předem bych chtěl poděkovat mému kamarádovi Tiborovi RAPID 1300, který mě do světa škodovek dostal, zbláznil a hlavně mi pomáhá. Jedná se o Škodu 105l. Vyrobeno roku 1986 v Mladé Boleslavi. Zakoupeno o rok později 24.4. 1987. Je po mém dědovi, který s tím to vozem najezdil jen 53 250Km. Navíc nejezdil vůbec v zimě ani za deště. Po ročním provoze ho celé zespodu preventivně natřel,takže je zespodu téměř jak nové.
Škoda 105l
r.v. 86 srdeční záležitost po dědovi
Podvozek:
-vše po GO, opískované, složených z co nejvíce možných nových dílů
-přední náprava vyztužena dle dokumentace L/A
-vyměněné dvopístky za čtyřpístky, ložiska
-přední děrované kotouče
-přední pružiny speedpro okruhové
-tlumiče HP
-stabilizátro 21mm
-upravené odklony kol
-zadní náprava místo kyvné vlečka, vyztužená dle L/A
-v zadu kotouče, čtyřpístky
-zadní pružiny rally Kalmar
-zadní domky zvednuté o 3cm
-tlumiče HP sporting
-podložky 3,2 cm
-kola převářky vlastní vyýroby, 4x130, 14", 6,5J, pneu Yokohamy 185/50
Motor:
-blok Felicia
-pístní sada Fabie
-vložky od Engineteam Felicia
-kliková hřídel Fabie
-vačka 280/280, zdvih 7,0mm od Urbiho
-hlava Fabie funglovka od Urbiho
-upravený setrvák
-svody Krejčí 4/1
-příčný a podelný výfuk Krejčí
-sací potrubí vlastní výroby (s kar. a prodloužením délka 43 cm)
-2x Weber/Fajs 40 DCOE
-elektrická pumpa Facet
-regulátor tlaku paliva King
-rodělovač od Urbiho
-hliníková vana z Lska
Převodovka:
-5q
-složená ze tří
-stálý převod 4,22
-sériové odstupňování rychlostí
Interiér:
-skoro série
-vyčistěné koberce
-L-ková palubovka (hezčí)
-ipury
-dobový volant rally s nábou
-přístojovka z rapida
-sedačky Recaro
-tří bodové pásy
-pedály OMP
-hydraulicka ručka
Kufr:
-rozpěra mezi přední tlumiče
-přestěhovaná baterka dopředu
-baterka 44Ah
-rezerva
-nový brzdný a spojková válec, hadičky, SK pásky
Předem bych chtěl poděkovat mému kamarádovi Tiborovi RAPID 1300, který mě do světa škodovek dostal, zbláznil a hlavně mi pomáhá. Jedná se o Škodu 105l. Vyrobeno roku 1986 v Mladé Boleslavi. Zakoupeno o rok později 24.4. 1987. Je po mém dědovi, který s tím to vozem najezdil jen 53 250Km. Navíc nejezdil vůbec v zimě ani za deště. Po ročním provoze ho celé zespodu preventivně natřel,takže je zespodu téměř jak nové.
Škoda 105l
r.v. 86 srdeční záležitost po dědovi
Podvozek:
-vše po GO, opískované, složených z co nejvíce možných nových dílů
-přední náprava vyztužena dle dokumentace L/A
-vyměněné dvopístky za čtyřpístky, ložiska
-přední děrované kotouče
-přední pružiny speedpro okruhové
-tlumiče HP
-stabilizátro 21mm
-upravené odklony kol
-zadní náprava místo kyvné vlečka, vyztužená dle L/A
-v zadu kotouče, čtyřpístky
-zadní pružiny rally Kalmar
-zadní domky zvednuté o 3cm
-tlumiče HP sporting
-podložky 3,2 cm
-kola převářky vlastní vyýroby, 4x130, 14", 6,5J, pneu Yokohamy 185/50
Motor:
-blok Felicia
-pístní sada Fabie
-vložky od Engineteam Felicia
-kliková hřídel Fabie
-vačka 280/280, zdvih 7,0mm od Urbiho
-hlava Fabie funglovka od Urbiho
-upravený setrvák
-svody Krejčí 4/1
-příčný a podelný výfuk Krejčí
-sací potrubí vlastní výroby (s kar. a prodloužením délka 43 cm)
-2x Weber/Fajs 40 DCOE
-elektrická pumpa Facet
-regulátor tlaku paliva King
-rodělovač od Urbiho
-hliníková vana z Lska
Převodovka:
-5q
-složená ze tří
-stálý převod 4,22
-sériové odstupňování rychlostí
Interiér:
-skoro série
-vyčistěné koberce
-L-ková palubovka (hezčí)
-ipury
-dobový volant rally s nábou
-přístojovka z rapida
-sedačky Recaro
-tří bodové pásy
-pedály OMP
-hydraulicka ručka
Kufr:
-rozpěra mezi přední tlumiče
-přestěhovaná baterka dopředu
-baterka 44Ah
-rezerva
-nový brzdný a spojková válec, hadičky, SK pásky
Jiří 105l - komentáře:
13:42:33
21.07.2023
21.07.2023
popelekjiri
Recara z Audi a8
13:51:19
16.07.2023
16.07.2023
P@WL
Parádne sedačky, z čoho pochádzaju ?
21:09:19
23.12.2017
23.12.2017
popelekjiri
Díky, díky
20:04:22
23.12.2017
23.12.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> popelekjiri: Taky gratulace, pěkné fotky
17:44:26
23.12.2017
23.12.2017
popelekjiri
díky. Na Albertovci
17:37:57
23.12.2017
23.12.2017
radekp
-> popelekjiri: dodatzecna gratulace! Kde jste svatbu meli?
19:33:16
17.01.2017
17.01.2017
popelekjiri
dík, jsou na kyvkových domcích
10:29:38
13.01.2017
13.01.2017
Holda120l
Velmi pekná škodovka, mám na teba jednu otázočku, tie zadné pružiny od kalmara su na kyvkové, či vlečkové domce?
15:16:30
08.03.2016
08.03.2016
popelekjiri
mmnt je prázdný, takže je. Ale až tam bude nejnutnější nářadí, tak bude pořád lehčí než baterka..
14:32:07
08.03.2016
08.03.2016
havlik
-> popelekjiri: a kufřík s nářadim máš lehčí jak baterku?
13:46:08
08.03.2016
08.03.2016
popelekjiri
Dik:) taky to je moje hračka. U uspořádání kufru jsem myslel trochu na rozložení váhy. . Vpravo řidič/ vlevo baterka, ale k inspiraci rozložení kufru jsem nemusel chodit daleko ;). Dosadací plochy jsou nastříkané, tudíž by neměl být jak u nátěru problém s nerovností.
11:03:40
08.03.2016
08.03.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> popelekjiri: To usporadani kufru jsem uz nekde videl Pekne si s tim hrajes, jen bacha s tou barvou na dosedacich plochach pro disk. U plechacu to az tak nevadi, ale u hliniku, ktery sedi vetsi plochou je barva nezadouci - je pak potreba kontrolovat utazeni kol a je lepsi barvu odbrousit.
15:33:18
17.01.2016
17.01.2016
popelekjiri
Zelena agave ;)
14:01:47
17.01.2016
17.01.2016
marecko
pekná velmi čo jeto za farbu??? agave? či zelen vrbová??
20:55:42
29.11.2015
29.11.2015
Martin/125/
je moc pěkná
22:29:40
18.11.2015
18.11.2015
LUKAS
Taketo niečo si predstavujem pod pojmom "škodovka"
10:35:53
01.11.2015
01.11.2015
Kocvin
-> popelekjiri: Vypadá to luxusně! :)
10:28:34
01.11.2015
01.11.2015
popelekjiri
dík :) ještě mě ale čeká hodně práce
17:22:22
30.10.2015
30.10.2015
Negr
Hej pane MASAKR!!