Šáde moc pěkná
A otázečka navrch.
Čím jsi to stříknul ? Nějaká spešl tepluodolná barva ?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 105l
Předem bych chtěl poděkovat mému kamarádovi Tiborovi RAPID 1300, který mě do světa škodovek dostal, zbláznil a hlavně mi pomáhá. Jedná se o Škodu 105l. Vyrobeno roku 1986 v Mladé Boleslavi. Zakoupeno o rok později 24.4. 1987. Je po mém dědovi, který s tím to vozem najezdil jen 53 250Km. Navíc nejezdil vůbec v zimě ani za deště. Po ročním provoze ho celé zespodu preventivně natřel,takže je zespodu téměř jak nové.
Škoda 105l
r.v. 86 srdeční záležitost po dědovi
Podvozek:
-vše po GO, opískované, složených z co nejvíce možných nových dílů
-přední náprava vyztužena dle dokumentace L/A
-vyměněné dvopístky za čtyřpístky, ložiska
-přední děrované kotouče
-přední pružiny speedpro okruhové
-tlumiče HP
-stabilizátro 21mm
-upravené odklony kol
-zadní náprava místo kyvné vlečka, vyztužená dle L/A
-v zadu kotouče, čtyřpístky
-zadní pružiny rally Kalmar
-zadní domky zvednuté o 3cm
-tlumiče HP sporting
-podložky 3,2 cm
-kola převářky vlastní vyýroby, 4x130, 14", 6,5J, pneu Yokohamy 185/50
Motor:
-blok Felicia
-pístní sada Fabie
-vložky od Engineteam Felicia
-kliková hřídel Fabie
-vačka 280/280, zdvih 7,0mm od Urbiho
-hlava Fabie funglovka od Urbiho
-upravený setrvák
-svody Krejčí 4/1
-příčný a podelný výfuk Krejčí
-sací potrubí vlastní výroby (s kar. a prodloužením délka 43 cm)
-2x Weber/Fajs 40 DCOE
-elektrická pumpa Facet
-regulátor tlaku paliva King
-rodělovač od Urbiho
-hliníková vana z Lska
Převodovka:
-5q
-složená ze tří
-stálý převod 4,22
-sériové odstupňování rychlostí
Interiér:
-skoro série
-vyčistěné koberce
-L-ková palubovka (hezčí)
-ipury
-dobový volant rally s nábou
-přístojovka z rapida
-sedačky Recaro
-tří bodové pásy
-pedály OMP
-hydraulicka ručka
Kufr:
-rozpěra mezi přední tlumiče
-přestěhovaná baterka dopředu
-baterka 44Ah
-rezerva
-nový brzdný a spojková válec, hadičky, SK pásky
Předem bych chtěl poděkovat mému kamarádovi Tiborovi RAPID 1300, který mě do světa škodovek dostal, zbláznil a hlavně mi pomáhá. Jedná se o Škodu 105l. Vyrobeno roku 1986 v Mladé Boleslavi. Zakoupeno o rok později 24.4. 1987. Je po mém dědovi, který s tím to vozem najezdil jen 53 250Km. Navíc nejezdil vůbec v zimě ani za deště. Po ročním provoze ho celé zespodu preventivně natřel,takže je zespodu téměř jak nové.
Škoda 105l
r.v. 86 srdeční záležitost po dědovi
Podvozek:
-vše po GO, opískované, složených z co nejvíce možných nových dílů
-přední náprava vyztužena dle dokumentace L/A
-vyměněné dvopístky za čtyřpístky, ložiska
-přední děrované kotouče
-přední pružiny speedpro okruhové
-tlumiče HP
-stabilizátro 21mm
-upravené odklony kol
-zadní náprava místo kyvné vlečka, vyztužená dle L/A
-v zadu kotouče, čtyřpístky
-zadní pružiny rally Kalmar
-zadní domky zvednuté o 3cm
-tlumiče HP sporting
-podložky 3,2 cm
-kola převářky vlastní vyýroby, 4x130, 14", 6,5J, pneu Yokohamy 185/50
Motor:
-blok Felicia
-pístní sada Fabie
-vložky od Engineteam Felicia
-kliková hřídel Fabie
-vačka 280/280, zdvih 7,0mm od Urbiho
-hlava Fabie funglovka od Urbiho
-upravený setrvák
-svody Krejčí 4/1
-příčný a podelný výfuk Krejčí
-sací potrubí vlastní výroby (s kar. a prodloužením délka 43 cm)
-2x Weber/Fajs 40 DCOE
-elektrická pumpa Facet
-regulátor tlaku paliva King
-rodělovač od Urbiho
-hliníková vana z Lska
Převodovka:
-5q
-složená ze tří
-stálý převod 4,22
-sériové odstupňování rychlostí
Interiér:
-skoro série
-vyčistěné koberce
-L-ková palubovka (hezčí)
-ipury
-dobový volant rally s nábou
-přístojovka z rapida
-sedačky Recaro
-tří bodové pásy
-pedály OMP
-hydraulicka ručka
Kufr:
-rozpěra mezi přední tlumiče
-přestěhovaná baterka dopředu
-baterka 44Ah
-rezerva
-nový brzdný a spojková válec, hadičky, SK pásky
Jiří 105l - komentáře:
22:16:21
29.06.2012
29.06.2012
knapido
16:51:45
29.06.2012
29.06.2012
popelekjiri
však jsem ji umyl a nastříkal na matnou
12:11:38
29.06.2012
29.06.2012
darklord
Clovece si si tu hlavu mohol aspon umyt, takyto hnoj...
08:50:45
27.06.2012
27.06.2012
stodvacet
-> popelekjiri 27.06.12 08:39:52: Já taky 4 roky váhal a nakonec jsem předek snížil(doma jsou origo pružiny pro cestu zpět).A nevěř tomu že snižujou jen puberťáci!Kola bych dneska koupil Apola,mám Meteor.Velice hezká, šup do oblíbených
08:39:52
27.06.2012
27.06.2012
popelekjiri
nechám určitě v tomto stavu. Vyřádím se na nějakém kupéčku.
23:16:47
26.06.2012
26.06.2012
Jamaican
nádherný kousek .Já osobně bych jí nechal v tomto stavu bez snižování
23:09:27
26.06.2012
26.06.2012
havevo
Teda to je perfektní kousek :) letí do oblíbených
11:34:19
25.05.2012
25.05.2012
Luky
-> popelekjiri:
11:13:11
25.05.2012
25.05.2012
popelekjiri
lepší Luky???
10:20:25
25.05.2012
25.05.2012
Luky
Tyjo, kde se dají sehnat 17" kopretiny?
10:10:15
25.05.2012
25.05.2012
Kurier Grobar
-> popelekjiri: zniž to, a najlepšie keď si zohnaš iné pružiny aby si mal aj série pre prípad vrátenia to znova do origa
20:54:22
05.04.2012
05.04.2012
havevo
Zdravím starší sestřičku :)
23:28:40
21.08.2011
21.08.2011
skoda-virt
nazdar, dneska sme kupily presne takuto istu 105ku len z roku 1988.. auto ma nabehanich iba 31 000 KM .. na aute neni ani kusocek hrzdi :) zajtra pridam aj foto :)
13:53:32
11.07.2011
11.07.2011
popelekjiri
když nechat v původním stavu tak v původním = nesnižovat ;-) a ohledně kol uvidím co seženu ale nejraději bych chtěl kopretiny
12:39:32
11.07.2011
11.07.2011
RUSTY88
Hezká ale taky bych nesnižoval.
20:04:45
08.07.2011
08.07.2011
Martin/125/
Jen to sniž...vypadá to jako člun...loukotě určitě ne...
10:23:11
06.07.2011
06.07.2011
Alex41
Moc krásná, ale NESNIŽUJ TO!!!! :-D :-D :-D To dělaji puberťáci :-D
09:45:27
06.07.2011
06.07.2011
HLT
Jak říkám hoď na to loukotě a bude to pecka
09:06:17
06.07.2011
06.07.2011
Nostalgik
Vidím tvoje nadšenie už v popise, takže nič iné mi neostáve len súhlasiť s tým že je parádna! A tá farba je jedna z mojich oblúbených.
22:26:41
05.07.2011
05.07.2011
onda
peckovní,krásnej origo stav,skoro stejný potahy mám ve svojí užovce.jen se o ní pěkně starej.