
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
čus lechce poladim text ;)
škoda 120 v současné době již 130 :D
Motor : škoda 130 plánuju karbec z erka ostřejší vačici a sání leštění snižování a jiný bazmeky
Převodovka : mokrej 5kvalt 4,22 kompletně nová kulisa řazení a spojkový systém
Kasle : typ m škoda 120 neni to schnilý v současný dobe dopasuju předek
a auto je již hotový a pujde pod lak a asi dám zadnáí haupnu ze užovky
bez otvorů a křídla ale se ještě uvidí jinak zrcátka beskyd sport
bude rampa světelná a snížim to a do zadu pružiny škoda 130 +nový
silembloky pod motor
Interier : kompletní rapid včetně sedaček a všech bazmeků sportovní volant
kterej je mimochodem už po mim dědovy :) tradičně sem ho tam musel dát :P
skrácená řadička společně s novym táhlem je nepřekonatelnej luxus kvalty
sou přesný bez vůlí a vypadávání fofrů
Podvozek : zatim serie ale bude se snižovat předek a zvyšovat zadek a chci
tvrdší tlumiče a rozpěry
Brzdy : sou serie ale nový obložení vzadu ve předu taky a chystaji se nový trubičky a
hadice
Plány do budoucna sou už to konečně tuhle sezonu dokončit a dokázat rejpalum že
to bude jezdit :D tak to je zatim vše Draci průběžný info přidám ;)
Dobrej den je 15.12.2014 -Trochu to aktualizuju aby se neřeklo
takže Šmoulika v současný době je v garáži na zimním spánku
a plánujeme brzkou přestavbu na das Original 136
Jinak v polovině léta proběhla změna agregátu ze
742/130 na 781/136 teď to auto aspoň jede :D
Tedy stručně k motoru jak jsem již zmínil jedná se o 781/136
ZÁKLAD klasický favorit s 40 tis najeto po mém dědovi
již ve favoritu byl motor velice svěží dostal tedy možnost být náhradou za 130
vyndán a rozdělán
Změny či Úpravy
snížená hlava felicia mpi 136 kůželové pružinky sníženo o 1,2 mm
kanály přebroušeny k věčímu průměru poté leštěny dále přebroušené ventily
a samodřejmě nová gufera
písty a válce původní a však přesahy nové z důvodu višší kompreze jsem zvolil
0.14 nové kroužky nové šály rozvody gufera nová spojka ..
sání včetně karburátoru a filrtBOXu original 136 stejně tak jako výfukové paroží
dále i termostat a vodní repasovaná pumpa dále i vana motoru i sací koš vše
použito ze 136 VAČKA použita 254/254 od jednobodu favorita celkový dojem je
velmi dobrý . JEde to velice slušně avšak se bude pkračovat v ůpravách
sehnal jsem vačku od MOTOR EXCEL 265/258 uvidíme jak se vůz bude po dalších
úpravách chovat ........
dále jsou v merku úpravy jako je Vlečná zadní náprava repas té přední
s instalací 4P brzdičů a upravených nábojů kol se změnou rozteče na 4x100
a použití kol felicia ATLANTA čili 14 cky na 175/65 pneumatikách což je akorát
toŤ prozatim vše vůz mám a ještě velmi velmi dlouho mít budu ...
22:00 místního času je 22.5.2016 a já se vrátil z letošního srazu který byl
letos první konal se v želivi . Pohodička dlouho budu vzpomínat kdo ten sraz
zná ví o čem je řeč . Supr lidi atmo na pohodu
Jinak outo :D pár nových věcí
... vačka 280 majštrozó ING chovanec
new repas brzdy ... lemy v barvě :D a dál nevim je mi líno psát :D
škoda 120 v současné době již 130 :D
Motor : škoda 130 plánuju karbec z erka ostřejší vačici a sání leštění snižování a jiný bazmeky
Převodovka : mokrej 5kvalt 4,22 kompletně nová kulisa řazení a spojkový systém
Kasle : typ m škoda 120 neni to schnilý v současný dobe dopasuju předek
a auto je již hotový a pujde pod lak a asi dám zadnáí haupnu ze užovky
bez otvorů a křídla ale se ještě uvidí jinak zrcátka beskyd sport
bude rampa světelná a snížim to a do zadu pružiny škoda 130 +nový
silembloky pod motor
Interier : kompletní rapid včetně sedaček a všech bazmeků sportovní volant
kterej je mimochodem už po mim dědovy :) tradičně sem ho tam musel dát :P
skrácená řadička společně s novym táhlem je nepřekonatelnej luxus kvalty
sou přesný bez vůlí a vypadávání fofrů
Podvozek : zatim serie ale bude se snižovat předek a zvyšovat zadek a chci
tvrdší tlumiče a rozpěry
Brzdy : sou serie ale nový obložení vzadu ve předu taky a chystaji se nový trubičky a
hadice
Plány do budoucna sou už to konečně tuhle sezonu dokončit a dokázat rejpalum že
to bude jezdit :D tak to je zatim vše Draci průběžný info přidám ;)
Dobrej den je 15.12.2014 -Trochu to aktualizuju aby se neřeklo
takže Šmoulika v současný době je v garáži na zimním spánku
a plánujeme brzkou přestavbu na das Original 136
Jinak v polovině léta proběhla změna agregátu ze
742/130 na 781/136 teď to auto aspoň jede :D
Tedy stručně k motoru jak jsem již zmínil jedná se o 781/136
ZÁKLAD klasický favorit s 40 tis najeto po mém dědovi
již ve favoritu byl motor velice svěží dostal tedy možnost být náhradou za 130
vyndán a rozdělán
Změny či Úpravy
snížená hlava felicia mpi 136 kůželové pružinky sníženo o 1,2 mm
kanály přebroušeny k věčímu průměru poté leštěny dále přebroušené ventily
a samodřejmě nová gufera
písty a válce původní a však přesahy nové z důvodu višší kompreze jsem zvolil
0.14 nové kroužky nové šály rozvody gufera nová spojka ..
sání včetně karburátoru a filrtBOXu original 136 stejně tak jako výfukové paroží
dále i termostat a vodní repasovaná pumpa dále i vana motoru i sací koš vše
použito ze 136 VAČKA použita 254/254 od jednobodu favorita celkový dojem je
velmi dobrý . JEde to velice slušně avšak se bude pkračovat v ůpravách
sehnal jsem vačku od MOTOR EXCEL 265/258 uvidíme jak se vůz bude po dalších
úpravách chovat ........
dále jsou v merku úpravy jako je Vlečná zadní náprava repas té přední
s instalací 4P brzdičů a upravených nábojů kol se změnou rozteče na 4x100
a použití kol felicia ATLANTA čili 14 cky na 175/65 pneumatikách což je akorát
toŤ prozatim vše vůz mám a ještě velmi velmi dlouho mít budu ...
22:00 místního času je 22.5.2016 a já se vrátil z letošního srazu který byl
letos první konal se v želivi . Pohodička dlouho budu vzpomínat kdo ten sraz
zná ví o čem je řeč . Supr lidi atmo na pohodu
Jinak outo :D pár nových věcí
... vačka 280 majštrozó ING chovanec
new repas brzdy ... lemy v barvě :D a dál nevim je mi líno psát :D
Škofin136/Šmoulinka <3 - komentáře:
tak sem to trochu uploadnul co na to veřejný mínění 

dneska sem dělal předek protože to tam bylo jenom položený a drželo vše na slovo boží ale při spasování haubny to nešlo spasovat tak sem to rozebral a zjistil sem že je to bouchlý na levou stranu tak co ted stim
nooo, ale to spasování předku, tomu jsi moc nedal, šilhá to, blinkr trochu mimo...

joo ta haubna je tam jenom položená
jo a já nepotřebuju mít supr pocit že sem vyřezal prahy s lemama a hned sem tam dal jiný ( leží mi to na půdě prahy i lemy ) ale proč to měnit ?? pro pocit ?? to fakt ne :) je to prostě zbytečnej luxus je to vytřený volejem to stači z venku vodrblí na plech a natřený základem ale tak každej to děláme jináč a až bude dost času a peněz předevšim budou i prahy s lemama 


proč bych měl vařit zdravý auto mi řekni je zbytečný do toho šahat flexou když tomu nic neni
-> Skofin136: No na to, že ti je 17 už bys měl znát pravopis
Hlavně spasování haupny je mazec
nevím ale saní avýfuku na 136 je stále dost, chce to jen hledat...


-> Syny: to Tě obdivuju, žes to dal celé

-> MATTESS: Presne... Po trech radakch sem to vzdal...
Jako teda ten sloh a pravopis, to je peklo a to sem to ani nedocet...
Edit: Tak jsem to prelouskal a zaver je ten, ze to radsi nedodelavej :) Skodovka nevyvarena, natrena zakladem, ale hlavne ze ma kridylko a bude mit rychly pruhy... Takovy auta jsou jen pro smich, kort v dnesni dobe. No nic no :)
Jako teda ten sloh a pravopis, to je peklo a to sem to ani nedocet...

Edit: Tak jsem to prelouskal a zaver je ten, ze to radsi nedodelavej :) Skodovka nevyvarena, natrena zakladem, ale hlavne ze ma kridylko a bude mit rychly pruhy... Takovy auta jsou jen pro smich, kort v dnesni dobe. No nic no :)
kde skoncila GLS prosim povec,tipnem si vrakovisko ze?

-> Skofin136: no ono bude záležet na technikovi, kdyby mu stará nedala, tak by mohl brblat a to hodně, nás se snížením bezpodmínečně vyrazili. Ideál by bylo to snížit až po STK, ať máš klid na duši. No a pokud máš atest jenom na špíglech bez nějakého papíru, tak bych pro jistotu hodil originál..raději si dát trochu práce navíc, než jim platit navíc za opakovanou STK
-> Eidy: já taky, zvládl jsem 3 řádky...
-> MATTESS: Já to zkusil, ale to se fakt nedá
.

-> palinator: to se ani nedá číst

a pokud bych to snížil dejme tomu o 1 nebo 1,5 závitu co mi řeknou kluci na technický ? a ještě něco ty beskidky maj na sobě že sou atestovaný ale nemám k tomu žádnej papír můžu je tam mít i na technickou nějak mi ta legislativa uniká 

Hezký,kdy pudeš do laku?Chci si postavit taky něco podobnýho na blbnutí.
Takhle dlouhou větu jako je v popise jsem jaktěživ neviděl.

-> Skofin136: s těma podložkama to nedoporučuju,měl bys na zadku docela včka.. Jen ji sniž předek a bude to dobré.
děkuju no vynasnažim se a o snížení bych moch uvažovat taky a když jo tak o jeden a půl závitu a dozadu bych si ve škole vysoustružil ze silonu podložky pod pera asi tak 2,5cm
držím palce při práci..hlavně to ale sníž 
