skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
čus lechce poladim text ;)
škoda 120 v současné době již 130 :D
Motor : škoda 130 plánuju karbec z erka ostřejší vačici a sání leštění snižování a jiný bazmeky
Převodovka : mokrej 5kvalt 4,22 kompletně nová kulisa řazení a spojkový systém
Kasle : typ m škoda 120 neni to schnilý v současný dobe dopasuju předek
a auto je již hotový a pujde pod lak a asi dám zadnáí haupnu ze užovky
bez otvorů a křídla ale se ještě uvidí jinak zrcátka beskyd sport
bude rampa světelná a snížim to a do zadu pružiny škoda 130 +nový
silembloky pod motor
Interier : kompletní rapid včetně sedaček a všech bazmeků sportovní volant
kterej je mimochodem už po mim dědovy :) tradičně sem ho tam musel dát :P
skrácená řadička společně s novym táhlem je nepřekonatelnej luxus kvalty
sou přesný bez vůlí a vypadávání fofrů
Podvozek : zatim serie ale bude se snižovat předek a zvyšovat zadek a chci
tvrdší tlumiče a rozpěry
Brzdy : sou serie ale nový obložení vzadu ve předu taky a chystaji se nový trubičky a
hadice
Plány do budoucna sou už to konečně tuhle sezonu dokončit a dokázat rejpalum že
to bude jezdit :D tak to je zatim vše Draci průběžný info přidám ;)
Dobrej den je 15.12.2014 -Trochu to aktualizuju aby se neřeklo
takže Šmoulika v současný době je v garáži na zimním spánku
a plánujeme brzkou přestavbu na das Original 136
Jinak v polovině léta proběhla změna agregátu ze
742/130 na 781/136 teď to auto aspoň jede :D
Tedy stručně k motoru jak jsem již zmínil jedná se o 781/136
ZÁKLAD klasický favorit s 40 tis najeto po mém dědovi
již ve favoritu byl motor velice svěží dostal tedy možnost být náhradou za 130
vyndán a rozdělán
Změny či Úpravy
snížená hlava felicia mpi 136 kůželové pružinky sníženo o 1,2 mm
kanály přebroušeny k věčímu průměru poté leštěny dále přebroušené ventily
a samodřejmě nová gufera
písty a válce původní a však přesahy nové z důvodu višší kompreze jsem zvolil
0.14 nové kroužky nové šály rozvody gufera nová spojka ..
sání včetně karburátoru a filrtBOXu original 136 stejně tak jako výfukové paroží
dále i termostat a vodní repasovaná pumpa dále i vana motoru i sací koš vše
použito ze 136 VAČKA použita 254/254 od jednobodu favorita celkový dojem je
velmi dobrý . JEde to velice slušně avšak se bude pkračovat v ůpravách
sehnal jsem vačku od MOTOR EXCEL 265/258 uvidíme jak se vůz bude po dalších
úpravách chovat ........
dále jsou v merku úpravy jako je Vlečná zadní náprava repas té přední
s instalací 4P brzdičů a upravených nábojů kol se změnou rozteče na 4x100
a použití kol felicia ATLANTA čili 14 cky na 175/65 pneumatikách což je akorát
toŤ prozatim vše vůz mám a ještě velmi velmi dlouho mít budu ...
22:00 místního času je 22.5.2016 a já se vrátil z letošního srazu který byl
letos první konal se v želivi . Pohodička dlouho budu vzpomínat kdo ten sraz
zná ví o čem je řeč . Supr lidi atmo na pohodu
Jinak outo :D pár nových věcí
... vačka 280 majštrozó ING chovanec
new repas brzdy ... lemy v barvě :D a dál nevim je mi líno psát :D
škoda 120 v současné době již 130 :D
Motor : škoda 130 plánuju karbec z erka ostřejší vačici a sání leštění snižování a jiný bazmeky
Převodovka : mokrej 5kvalt 4,22 kompletně nová kulisa řazení a spojkový systém
Kasle : typ m škoda 120 neni to schnilý v současný dobe dopasuju předek
a auto je již hotový a pujde pod lak a asi dám zadnáí haupnu ze užovky
bez otvorů a křídla ale se ještě uvidí jinak zrcátka beskyd sport
bude rampa světelná a snížim to a do zadu pružiny škoda 130 +nový
silembloky pod motor
Interier : kompletní rapid včetně sedaček a všech bazmeků sportovní volant
kterej je mimochodem už po mim dědovy :) tradičně sem ho tam musel dát :P
skrácená řadička společně s novym táhlem je nepřekonatelnej luxus kvalty
sou přesný bez vůlí a vypadávání fofrů
Podvozek : zatim serie ale bude se snižovat předek a zvyšovat zadek a chci
tvrdší tlumiče a rozpěry
Brzdy : sou serie ale nový obložení vzadu ve předu taky a chystaji se nový trubičky a
hadice
Plány do budoucna sou už to konečně tuhle sezonu dokončit a dokázat rejpalum že
to bude jezdit :D tak to je zatim vše Draci průběžný info přidám ;)
Dobrej den je 15.12.2014 -Trochu to aktualizuju aby se neřeklo
takže Šmoulika v současný době je v garáži na zimním spánku
a plánujeme brzkou přestavbu na das Original 136
Jinak v polovině léta proběhla změna agregátu ze
742/130 na 781/136 teď to auto aspoň jede :D
Tedy stručně k motoru jak jsem již zmínil jedná se o 781/136
ZÁKLAD klasický favorit s 40 tis najeto po mém dědovi
již ve favoritu byl motor velice svěží dostal tedy možnost být náhradou za 130
vyndán a rozdělán
Změny či Úpravy
snížená hlava felicia mpi 136 kůželové pružinky sníženo o 1,2 mm
kanály přebroušeny k věčímu průměru poté leštěny dále přebroušené ventily
a samodřejmě nová gufera
písty a válce původní a však přesahy nové z důvodu višší kompreze jsem zvolil
0.14 nové kroužky nové šály rozvody gufera nová spojka ..
sání včetně karburátoru a filrtBOXu original 136 stejně tak jako výfukové paroží
dále i termostat a vodní repasovaná pumpa dále i vana motoru i sací koš vše
použito ze 136 VAČKA použita 254/254 od jednobodu favorita celkový dojem je
velmi dobrý . JEde to velice slušně avšak se bude pkračovat v ůpravách
sehnal jsem vačku od MOTOR EXCEL 265/258 uvidíme jak se vůz bude po dalších
úpravách chovat ........
dále jsou v merku úpravy jako je Vlečná zadní náprava repas té přední
s instalací 4P brzdičů a upravených nábojů kol se změnou rozteče na 4x100
a použití kol felicia ATLANTA čili 14 cky na 175/65 pneumatikách což je akorát
toŤ prozatim vše vůz mám a ještě velmi velmi dlouho mít budu ...
22:00 místního času je 22.5.2016 a já se vrátil z letošního srazu který byl
letos první konal se v želivi . Pohodička dlouho budu vzpomínat kdo ten sraz
zná ví o čem je řeč . Supr lidi atmo na pohodu
Jinak outo :D pár nových věcí
... vačka 280 majštrozó ING chovanec
new repas brzdy ... lemy v barvě :D a dál nevim je mi líno psát :D
Škofin136/Šmoulinka <3 - komentáře:
00:29:39
20.12.2011
20.12.2011
Skofin136
tak sem to trochu uploadnul co na to veřejný mínění
17:19:00
21.03.2011
21.03.2011
Skofin136
dneska sem dělal předek protože to tam bylo jenom položený a drželo vše na slovo boží ale při spasování haubny to nešlo spasovat tak sem to rozebral a zjistil sem že je to bouchlý na levou stranu tak co ted stim
21:43:38
18.03.2011
18.03.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
nooo, ale to spasování předku, tomu jsi moc nedal, šilhá to, blinkr trochu mimo...
18:02:46
18.03.2011
18.03.2011
Skofin136
joo ta haubna je tam jenom položená jo a já nepotřebuju mít supr pocit že sem vyřezal prahy s lemama a hned sem tam dal jiný ( leží mi to na půdě prahy i lemy ) ale proč to měnit ?? pro pocit ?? to fakt ne :) je to prostě zbytečnej luxus je to vytřený volejem to stači z venku vodrblí na plech a natřený základem ale tak každej to děláme jináč a až bude dost času a peněz předevšim budou i prahy s lemama
17:57:21
18.03.2011
18.03.2011
Skofin136
proč bych měl vařit zdravý auto mi řekni je zbytečný do toho šahat flexou když tomu nic neni
14:43:14
14.03.2011
14.03.2011
Petrson
-> Skofin136: No na to, že ti je 17 už bys měl znát pravopis Hlavně spasování haupny je mazec nevím ale saní avýfuku na 136 je stále dost, chce to jen hledat...
06:50:08
14.03.2011
14.03.2011
MATTESS
-> Syny: to Tě obdivuju, žes to dal celé
23:58:48
13.03.2011
13.03.2011
Syny
-> MATTESS: Presne... Po trech radakch sem to vzdal...
Jako teda ten sloh a pravopis, to je peklo a to sem to ani nedocet...
Edit: Tak jsem to prelouskal a zaver je ten, ze to radsi nedodelavej :) Skodovka nevyvarena, natrena zakladem, ale hlavne ze ma kridylko a bude mit rychly pruhy... Takovy auta jsou jen pro smich, kort v dnesni dobe. No nic no :)
Jako teda ten sloh a pravopis, to je peklo a to sem to ani nedocet...
Edit: Tak jsem to prelouskal a zaver je ten, ze to radsi nedodelavej :) Skodovka nevyvarena, natrena zakladem, ale hlavne ze ma kridylko a bude mit rychly pruhy... Takovy auta jsou jen pro smich, kort v dnesni dobe. No nic no :)
22:36:19
13.03.2011
13.03.2011
Stuart324 - zrušená registrace - zrušená registrace
kde skoncila GLS prosim povec,tipnem si vrakovisko ze?
14:10:32
13.03.2011
13.03.2011
mafes
-> Skofin136: no ono bude záležet na technikovi, kdyby mu stará nedala, tak by mohl brblat a to hodně, nás se snížením bezpodmínečně vyrazili. Ideál by bylo to snížit až po STK, ať máš klid na duši. No a pokud máš atest jenom na špíglech bez nějakého papíru, tak bych pro jistotu hodil originál..raději si dát trochu práce navíc, než jim platit navíc za opakovanou STK
11:14:27
13.03.2011
13.03.2011
MATTESS
-> Eidy: já taky, zvládl jsem 3 řádky...
11:03:00
13.03.2011
13.03.2011
Eidy
-> MATTESS: Já to zkusil, ale to se fakt nedá .
10:59:00
13.03.2011
13.03.2011
MATTESS
-> palinator: to se ani nedá číst
09:12:27
13.03.2011
13.03.2011
Skofin136
a pokud bych to snížil dejme tomu o 1 nebo 1,5 závitu co mi řeknou kluci na technický ? a ještě něco ty beskidky maj na sobě že sou atestovaný ale nemám k tomu žádnej papír můžu je tam mít i na technickou nějak mi ta legislativa uniká
22:45:25
12.03.2011
12.03.2011
šrek
Hezký,kdy pudeš do laku?Chci si postavit taky něco podobnýho na blbnutí.
22:38:10
12.03.2011
12.03.2011
palinator
Takhle dlouhou větu jako je v popise jsem jaktěživ neviděl.
22:18:21
12.03.2011
12.03.2011
dakar.cz
-> Skofin136: s těma podložkama to nedoporučuju,měl bys na zadku docela včka.. Jen ji sniž předek a bude to dobré.
21:50:57
12.03.2011
12.03.2011
Skofin136
děkuju no vynasnažim se a o snížení bych moch uvažovat taky a když jo tak o jeden a půl závitu a dozadu bych si ve škole vysoustružil ze silonu podložky pod pera asi tak 2,5cm
21:47:06
12.03.2011
12.03.2011
mafes
držím palce při práci..hlavně to ale sníž