skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120, rok výroby 1987.
Rozhodnutí o postavení auta přišlo na začátku roku 2007 a tím také započalo.
Rok 2007-2008 bylo postaveno auto tak jak je vidět na fotkách z jara 2009
- vyvařená celá kastle
- dány oba nové prahy a zadní lemy
- vyměněno brzdové potrubí a hadičky za 130, dopředu dány čtyřpístky
- natažené nové hadicové rozvody pro chlazení
- nové benzínové hadice
- nové brzdové destičky a kotouče
- repasována 5q převodovka (vydržela pouze 400Km, po té výměna za jinou)
- vyměněny zadní pružiny a dány nové zadní tlumiče
- motor zatím ze stopětky 1046cm3
- podlaha vevnitř natřena speciální barvou (název bohužel už nevím)
- nová spojková lamela
- nový lak
Rok 2009
- vyměněny přední pružiny za sportovní www.tym-motorsport.cz/
- dány nová zadní podélná ramena
- bylo potřeba vyměnit zadní brzdové válečky
- dán motor z favorita 135
motor kompletně udělán - rozvody, všechna těsnění, upravený domek termostatu, dána hliníková olejová vana, vyměněn sací koš oleje, kroužek na uložení mrkve vyměněn za ložisko, sání ze škody 136, alternátor 70A felicie
- vyměněny plecháče za loukoťové elektrony v bílé barvě
- dáno bezkontaktní zapalování z Favorita
Rok 2010
- udělán kompletní repas přední nápravy
dána nová nápravnice, uložení horních i dolních ramen, ramena vyztužena dle dokumentace La, dány nové přitvrzené tlumiče
- udělána kompletní geometrie
Rok 2011
V plánu je vyměnit zadní náprava za 130 a vyvařit jí dle dokumentace LA, sportovní úpravy motoru
Rozhodnutí o postavení auta přišlo na začátku roku 2007 a tím také započalo.
Rok 2007-2008 bylo postaveno auto tak jak je vidět na fotkách z jara 2009
- vyvařená celá kastle
- dány oba nové prahy a zadní lemy
- vyměněno brzdové potrubí a hadičky za 130, dopředu dány čtyřpístky
- natažené nové hadicové rozvody pro chlazení
- nové benzínové hadice
- nové brzdové destičky a kotouče
- repasována 5q převodovka (vydržela pouze 400Km, po té výměna za jinou)
- vyměněny zadní pružiny a dány nové zadní tlumiče
- motor zatím ze stopětky 1046cm3
- podlaha vevnitř natřena speciální barvou (název bohužel už nevím)
- nová spojková lamela
- nový lak
Rok 2009
- vyměněny přední pružiny za sportovní www.tym-motorsport.cz/
- dány nová zadní podélná ramena
- bylo potřeba vyměnit zadní brzdové válečky
- dán motor z favorita 135
motor kompletně udělán - rozvody, všechna těsnění, upravený domek termostatu, dána hliníková olejová vana, vyměněn sací koš oleje, kroužek na uložení mrkve vyměněn za ložisko, sání ze škody 136, alternátor 70A felicie
- vyměněny plecháče za loukoťové elektrony v bílé barvě
- dáno bezkontaktní zapalování z Favorita
Rok 2010
- udělán kompletní repas přední nápravy
dána nová nápravnice, uložení horních i dolních ramen, ramena vyztužena dle dokumentace La, dány nové přitvrzené tlumiče
- udělána kompletní geometrie
Rok 2011
V plánu je vyměnit zadní náprava za 130 a vyvařit jí dle dokumentace LA, sportovní úpravy motoru
Bugi / ŠKODA 120 - komentáře:
14:52:21
19.02.2011
19.02.2011
magik
je to kočka, len by som znížil predok...nič viac, pekný kúsok
16:48:31
18.02.2011
18.02.2011
castrol
-> bugi: dat dole plastove cuda a je pekna
16:21:13
18.02.2011
18.02.2011
rubigall
pekná nepreplácaná. A športové pružiny sú určite lepšia varianta ako rezať pôvodné...
15:37:09
18.02.2011
18.02.2011
buran
Moc moc pěkná chválim.. a na ty kyndy se vykašli každej má jinej vkus a mě se to třeba líbí cely jak to máš i s tim člunem :-)
15:18:42
18.02.2011
18.02.2011
Tommy017
Pekně udělaná klobouk dolu
11:25:00
18.02.2011
18.02.2011
bugi
Tomik&Silvik 17.02.11 22:59:22 napsal: Zdá se mi to nebo dveře mají jinou barvu??Dveře mají jinou barvu, byly stříkány o dva roky dříve.
11:23:45
18.02.2011
18.02.2011
bugi
Tak abych učinil pružinám za dosti. Myslím že řezat pružiny je docela nevhodné, ale každý podle svého vkusu. Už to nevypadá jako motorový člun, hned po té co jsem udělal státnice tak byly dány snížené sportovní pružiny a loukoťové elektrony nastříkané na bílo. Ale to vše bude v popisu až bude trošku času :)
11:03:17
18.02.2011
18.02.2011
TT_daniel
-> MOLSO: tak sorry...ja som mal na lentilke 1zavit,na kubikovi 1,5,na bolkovi boli ked som kupil 1,75 alebo 2 neviema eto bolo moc tak som tam spravil 1,25 a teraz na eliske som dal najprv 1,25 a teraz mam 1,5 a je to fajn...urcite mensi odpor vzduchu a na pruzeni som si nevsimol rozdiel...
10:59:59
18.02.2011
18.02.2011
MOLSO
-> TT_daniel: prosim ? v draxovi som mal stvrt zavitu z kazdej strany a to bolo nič neovplyvnilo to ani vysku ani nijake paramete pružiny. Prvé ozaj trenuté pružiny so dal do emky a dodnes to lutujem
10:54:50
18.02.2011
18.02.2011
TT_daniel
-> MOLSO: to hovoris cul...ale kolko rokov ti boli dobre odrezane...jak aj mne...kazda z mojich 5skodoviek mala urezane a zijem...netvrdim ze sportove zu sle...by som si sral do huby urcte by som ich chel a tuzim po nich...ale myslim ze odrezane su lepsie jak motorvy cln
10:52:58
18.02.2011
18.02.2011
MOLSO
-> Josifek: kaslat na veci s tym spojene ja by som radšej bral motorovy čln ako urezane pružiny
09:15:17
18.02.2011
18.02.2011
Josifek
-> MOLSO: Nehovorim ze nestoji... ale sportova pruzina to nieje len tak, ako som uz napisal veci s tym spojene...
08:56:29
18.02.2011
18.02.2011
MOLSO
-> Josifek: keby si si skusil tu sportovu pruzinu tak by si toto nenapisal a vedel by si ze to stoji za to na jednom mam sportove pruziny na druhom som urezal serie a od leta 2010 dodnes si kvoli tomu bucham hlavu o stenu
23:53:17
17.02.2011
17.02.2011
stika87 - Maschinenführer
-> MATTESS:
23:52:48
17.02.2011
17.02.2011
MATTESS
Tomaso435 17.02.11 23:12:02 napsal:
joo joo kde sou ty doby kdy by tohle auto bylo hvězdou srazu
takový časy nikdy nebyly.
joo joo kde sou ty doby kdy by tohle auto bylo hvězdou srazu
takový časy nikdy nebyly.
23:36:42
17.02.2011
17.02.2011
Josifek
-> afro100: jediny co cely cas vyryva si akurat ty, pises dvojzmyselne vety a kto sa ma v tom potom vyznat, ze
Add kniha: neriesim to ci veci tam su na nete alebo nie, na mnohych zavodakoch sa pouzivali reznute pruziny aj z financnych dovodov, lebo je trosku rozdiel zrezat pruzinu zadarmo a kupit sadu za 100 euro ku ktorym naviac treba vhodne tlmice, vystuzenie ulozenia aby sa to cele nevyrvalo atd. atd.
Add kniha: neriesim to ci veci tam su na nete alebo nie, na mnohych zavodakoch sa pouzivali reznute pruziny aj z financnych dovodov, lebo je trosku rozdiel zrezat pruzinu zadarmo a kupit sadu za 100 euro ku ktorym naviac treba vhodne tlmice, vystuzenie ulozenia aby sa to cele nevyrvalo atd. atd.
23:30:53
17.02.2011
17.02.2011
afro100
-> Josifek: ty sa chces vylozene hadat alebo si nemas kde vybit zlost, ze ryjes, alebo co ?
Nikde som nic take nenapisal, ale nevidim v tej knihe ziadne take prevratne informacie, kt. by sa trebalo drzat. Vacsinu najdes na nete (ak nie zrovna tu na virte) ... urezana pruzina bude vzdy len urezana pruzina, pokial nezahnes koniec, je to naprd a je kopec elegantnejsich rieseni ...
Nikde som nic take nenapisal, ale nevidim v tej knihe ziadne take prevratne informacie, kt. by sa trebalo drzat. Vacsinu najdes na nete (ak nie zrovna tu na virte) ... urezana pruzina bude vzdy len urezana pruzina, pokial nezahnes koniec, je to naprd a je kopec elegantnejsich rieseni ...
23:21:54
17.02.2011
17.02.2011
Josifek
-> afro100: Takze tvrdis ze veci tam popisane su blbosti ? to je dost odvazne tvrdenie...
23:17:31
17.02.2011
17.02.2011
afro100
-> Josifek: ta knizka je kapitola sama o sebe ...
23:15:48
17.02.2011
17.02.2011
johaning
Jako celek pekny,ale jak tu uz vytknuli,motorovy clun dat do pryc,a urco nejake kola,ale pekny