Zdeněk Yellow BITCH Zdeněk Yellow BITCH

komentáře | popis | fotky | Zdeněk7 | 22.12.18 20:42 | 162x v oblíbených
Původem Škoda 120l z roku 1985.



Auto je nyní znovu postaveno po celkové přestavbě z obyčejné Š 120l,je stavěné s důrazem na podvozkové a výkonnové vlastnosti s ohledem na cestovní pohodlí a tahání vleku s motorkou,nikoliv na soutěžení o srazové poháry.Po dokončení bude sloužit na běžné jízdy kamkoliv mimo zimy.



Karoserie

-po dvou haváriích dána opět dohromady a po celkové opravě vyměněno mnoho karosářeských dílů za nové-přední čelo,přední blatníky,pravý zadní blatník,chladičová stěna,celý pravý podběh,P kapsy,levý zadní lem,prahy...

-vše důkladně ošetřeno vrstvami základní barvy,Body a Tlumexem,dutiny vystříkány Rezistinem

-oproti sériovému vzhledu přibyla LR vana,mřížka v zadním čele ala LR a 4 otvory v předním čele místo osmi a zavařené mřížky na c sloupcích

-tažné zařízení jako nutnost pro tahání vleku s motorkou

-dvoudílná přední maska

-stěrače i s ramínkama z Felicie

-zrcátka Beskyd Sport

-zatmavená okna foliemi s atestem



Podvozek



-kola: Intra T-line 7x13 4x100 s pneu Continental ContiSportContact 175/50 r13

-podložky pod koly s roztečí 4x100,4x108 a 4x130



** přední náprava:

-vyztužená dle L/A dokumentace,obvařená nápravnice,podložený stabilizátor

-pružiny Speedpro,tlumiče z Peugeot 505

-natřená červeným Alkytonem RAL 3020

-čtyřpístové třmeny s propojkami



** zadní náprava

-široká vlečná náprava,vyztužená ramena dle L/A

-natřená červeným alkytonem RAL 3020

-pružiny Š105

-kotoučové brzdy s čtyřpístovými třmeny,hydraulická ruční brzda

-domky pružin kyvka,podvázaná podélná ramena



Motor a převodovka



** motor:

-781.136M

-z Felicie 1.3 MPi 50 kw,najeto cca 70 000 km

-sportovní vzduchový filtr

-lamela Š130,přítlačný talíř Sachs,setrvačník Felicia,věnec Š120

-hliníková vana a sací koš Š120

-alternátor Felicia 70A

-termostat Favorit

-výfuk z koncového tlumiče Felicie

-palivové čerpadlo Facet 40105 0,2atm 113l/h

-vodní pumpa Š 120,přesoustružená řemenice na klínový řemen

-karburátor LEKR s termosytičem





** převodovka:

-5q na suché poloosy

-stálý převod 3,9





Interiér:

-přístrojová deska z Rapida,sedačky Favorit

-řidičova sedačka z BMW M3 e36

-dvouramenný volant RRS

-teploměr oleje a progress meter

-potah stropu a sloupků z černé koženky

-dveře pod okny a štíty,lišta přístrojové desky polepena karbonovou folií

-startovací tlačítko ve středovém panelu

-vytahovací clonka pod zadním oknem z Peugeot 505

-původní koberce nahrazeny novým černým

-startování na tlačítko





*** PRODÁNO *** někam do severních čech a dále by mělo auto jezdit rally...

Zdeněk Yellow BITCH - komentáře:

13:16:48
16.07.2010
4FELDA4 - zrušená registrace
-> Zdeněk7: zatial dobrá práca6
22:49:27
15.07.2010
Ultim
-> Zdeněk7: Dobra prace,urcite je dobre to udelat to poradne,nez to jenom tak lecit naoko 4

Jen tak dale ...
22:17:24
15.07.2010
Zdeněk7
21:48:11
15.07.2010
Zdeněk7
Poměrně dost,zadní sedačky tam celkem sedí takže se udělaj jenom držáky dolů a horní se můžou nechat když se udělá díra na ten zobáček a přední viz foto 6
zvětšit Zdeněk Yellow BITCH - obrázek od Zdeněk7 vložen 15.07.2010 21:48:11
21:17:48
15.07.2010
Edisek
kolik prace dalo nahozeni tech sedacek s fava ?6
15:34:23
15.07.2010
Timil - zrušená registrace
no jsem zvedavej na vysledek a prevarak dobrej ;)
14:31:55
15.07.2010
MOLSO
az na ten "tuning" peknee 4
Extreme Tyres