skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Původem Škoda 120l z roku 1985.
Auto je nyní znovu postaveno po celkové přestavbě z obyčejné Š 120l,je stavěné s důrazem na podvozkové a výkonnové vlastnosti s ohledem na cestovní pohodlí a tahání vleku s motorkou,nikoliv na soutěžení o srazové poháry.Po dokončení bude sloužit na běžné jízdy kamkoliv mimo zimy.
Karoserie
-po dvou haváriích dána opět dohromady a po celkové opravě vyměněno mnoho karosářeských dílů za nové-přední čelo,přední blatníky,pravý zadní blatník,chladičová stěna,celý pravý podběh,P kapsy,levý zadní lem,prahy...
-vše důkladně ošetřeno vrstvami základní barvy,Body a Tlumexem,dutiny vystříkány Rezistinem
-oproti sériovému vzhledu přibyla LR vana,mřížka v zadním čele ala LR a 4 otvory v předním čele místo osmi a zavařené mřížky na c sloupcích
-tažné zařízení jako nutnost pro tahání vleku s motorkou
-dvoudílná přední maska
-stěrače i s ramínkama z Felicie
-zrcátka Beskyd Sport
-zatmavená okna foliemi s atestem
Podvozek
-kola: Intra T-line 7x13 4x100 s pneu Continental ContiSportContact 175/50 r13
-podložky pod koly s roztečí 4x100,4x108 a 4x130
** přední náprava:
-vyztužená dle L/A dokumentace,obvařená nápravnice,podložený stabilizátor
-pružiny Speedpro,tlumiče z Peugeot 505
-natřená červeným Alkytonem RAL 3020
-čtyřpístové třmeny s propojkami
** zadní náprava
-široká vlečná náprava,vyztužená ramena dle L/A
-natřená červeným alkytonem RAL 3020
-pružiny Š105
-kotoučové brzdy s čtyřpístovými třmeny,hydraulická ruční brzda
-domky pružin kyvka,podvázaná podélná ramena
Motor a převodovka
** motor:
-781.136M
-z Felicie 1.3 MPi 50 kw,najeto cca 70 000 km
-sportovní vzduchový filtr
-lamela Š130,přítlačný talíř Sachs,setrvačník Felicia,věnec Š120
-hliníková vana a sací koš Š120
-alternátor Felicia 70A
-termostat Favorit
-výfuk z koncového tlumiče Felicie
-palivové čerpadlo Facet 40105 0,2atm 113l/h
-vodní pumpa Š 120,přesoustružená řemenice na klínový řemen
-karburátor LEKR s termosytičem
** převodovka:
-5q na suché poloosy
-stálý převod 3,9
Interiér:
-přístrojová deska z Rapida,sedačky Favorit
-řidičova sedačka z BMW M3 e36
-dvouramenný volant RRS
-teploměr oleje a progress meter
-potah stropu a sloupků z černé koženky
-dveře pod okny a štíty,lišta přístrojové desky polepena karbonovou folií
-startovací tlačítko ve středovém panelu
-vytahovací clonka pod zadním oknem z Peugeot 505
-původní koberce nahrazeny novým černým
-startování na tlačítko
*** PRODÁNO *** někam do severních čech a dále by mělo auto jezdit rally...
Auto je nyní znovu postaveno po celkové přestavbě z obyčejné Š 120l,je stavěné s důrazem na podvozkové a výkonnové vlastnosti s ohledem na cestovní pohodlí a tahání vleku s motorkou,nikoliv na soutěžení o srazové poháry.Po dokončení bude sloužit na běžné jízdy kamkoliv mimo zimy.
Karoserie
-po dvou haváriích dána opět dohromady a po celkové opravě vyměněno mnoho karosářeských dílů za nové-přední čelo,přední blatníky,pravý zadní blatník,chladičová stěna,celý pravý podběh,P kapsy,levý zadní lem,prahy...
-vše důkladně ošetřeno vrstvami základní barvy,Body a Tlumexem,dutiny vystříkány Rezistinem
-oproti sériovému vzhledu přibyla LR vana,mřížka v zadním čele ala LR a 4 otvory v předním čele místo osmi a zavařené mřížky na c sloupcích
-tažné zařízení jako nutnost pro tahání vleku s motorkou
-dvoudílná přední maska
-stěrače i s ramínkama z Felicie
-zrcátka Beskyd Sport
-zatmavená okna foliemi s atestem
Podvozek
-kola: Intra T-line 7x13 4x100 s pneu Continental ContiSportContact 175/50 r13
-podložky pod koly s roztečí 4x100,4x108 a 4x130
** přední náprava:
-vyztužená dle L/A dokumentace,obvařená nápravnice,podložený stabilizátor
-pružiny Speedpro,tlumiče z Peugeot 505
-natřená červeným Alkytonem RAL 3020
-čtyřpístové třmeny s propojkami
** zadní náprava
-široká vlečná náprava,vyztužená ramena dle L/A
-natřená červeným alkytonem RAL 3020
-pružiny Š105
-kotoučové brzdy s čtyřpístovými třmeny,hydraulická ruční brzda
-domky pružin kyvka,podvázaná podélná ramena
Motor a převodovka
** motor:
-781.136M
-z Felicie 1.3 MPi 50 kw,najeto cca 70 000 km
-sportovní vzduchový filtr
-lamela Š130,přítlačný talíř Sachs,setrvačník Felicia,věnec Š120
-hliníková vana a sací koš Š120
-alternátor Felicia 70A
-termostat Favorit
-výfuk z koncového tlumiče Felicie
-palivové čerpadlo Facet 40105 0,2atm 113l/h
-vodní pumpa Š 120,přesoustružená řemenice na klínový řemen
-karburátor LEKR s termosytičem
** převodovka:
-5q na suché poloosy
-stálý převod 3,9
Interiér:
-přístrojová deska z Rapida,sedačky Favorit
-řidičova sedačka z BMW M3 e36
-dvouramenný volant RRS
-teploměr oleje a progress meter
-potah stropu a sloupků z černé koženky
-dveře pod okny a štíty,lišta přístrojové desky polepena karbonovou folií
-startovací tlačítko ve středovém panelu
-vytahovací clonka pod zadním oknem z Peugeot 505
-původní koberce nahrazeny novým černým
-startování na tlačítko
*** PRODÁNO *** někam do severních čech a dále by mělo auto jezdit rally...
Zdeněk Yellow BITCH - komentáře:
20:07:55
10.10.2011
10.10.2011
mikulenkamartin - zrušená registrace
To si děláš kozy? :-O Jak jsi to udělal? :-O
19:55:37
16.06.2011
16.06.2011
peter55
-> Zdeněk7: pekna ta zlta farba skodovke to pekne slusi
13:49:54
17.05.2011
17.05.2011
Zdeněk7
-> radekp: Díky za radu kdyby jsem ji někdy vyndaval tak jí schválně zvážim.
07:05:11
17.05.2011
17.05.2011
radekp
-> Zdeněk7: 40 kg je maso!
když chceš napsat něčí nick, klikni na slovo nick v závorce nad příspěvkem toho, komu to chceš adresovat...
když chceš napsat něčí nick, klikni na slovo nick v závorce nad příspěvkem toho, komu to chceš adresovat...
21:59:40
16.05.2011
16.05.2011
Zdeněk7
→ radekp Díky,tak nestála nic což je na tom to nejlepší,dostal jsem jí od známýho,kterej vyklízel garáž a potřeboval se jí zbavit,bohužel mam ale jenom jednu tak třeba časem splašim druhou a jsou fakt těžký tipoval bych tak 40 kg. Až zapojim vyhřívání tak to bude luxus
16:36:39
16.05.2011
16.05.2011
radekp
Tak ty sedačky jsou luxusní....M3, kolik pak stály a kolik asi váží?
20:03:27
06.04.2011
06.04.2011
Zdeněk7
→ Ultim : No to mi povídej,na tachometru 180 km/h měla asi poprví až ted ,jede to fakt pěkně,ten motor byl sice za dvoje cigára,ale je úplně v super stavu
23:03:42
05.04.2011
05.04.2011
Ultim
-> Zdeněk7: Je to mazec ze? Tolik vykonu naraz...
13:20:54
04.04.2011
04.04.2011
Zdeněk7
→ afro100 s filtrem,akorát na fotce není...
21:56:50
03.04.2011
03.04.2011
afro100
-> Zdeněk7: jazdis bez filtru ? ... rychla smrt ...
19:28:39
03.04.2011
03.04.2011
Zdeněk7
Tak zatim stav po první testovací jízdě,ještě chybí podložka pod karbec a pár dodělávek.Jinak jízdní dojmy super
12:47:50
03.04.2011
03.04.2011
Zdeněk7
→ Kurier Grobar: Nene ty 4 písty půjdou na přední nápravu,je to podle mě nejlepší komporomis jak zlepšit brzdy,jinak na zadní nápravu se taky dávaj, spousta lidí to tak má
11:33:13
03.04.2011
03.04.2011
Kurier Grobar
-> itchy: nepochopiteľné na tom nieje nič ale veľmi sa mi to páči, krásne to ukáže na pohľad na kolečko
11:23:14
03.04.2011
03.04.2011
itchy
-> Kurier Grobar: co je na tom nepochopitelne? Asi jedine rozumne riesenie ked chces pouzit skodovacke brzdy, neriesit strmen z ineho auta a chces mat zaroven funkcnu aj rucnu aj prevadzkovu brzdu, mam to aj ja naute, sice este nezapojene ale foto tam niekde je
11:05:36
03.04.2011
03.04.2011
Kurier Grobar
-> Zdeněk7: 4 písty na zadnú nápravu ?
20:50:54
02.04.2011
02.04.2011
Zdeněk7
→Norton: Jo díky,dál to bude pokračovat Al kolama :)
20:38:47
02.04.2011
02.04.2011
Norton
-> Zdeněk7: pekne pekne len tak dalej :o)
17:57:27
05.02.2011
05.02.2011
Zdeněk7
→ondrej Máš pravdu je to eLko,byl tam štítek ls,ale ve skutečnosti to není
19:33:08
04.02.2011
04.02.2011
ondrej.
a je to skutočne LS-ka? Mne to pripadá skorej na 120L podľa pôvodných sedadiel... ??
19:26:05
04.02.2011
04.02.2011
Quest
Pěkný, teda až na ty sedačky a zavařený C sloupky .